Multimedya mert♡
İyi okumalarrr
Öykü'den devam
Evde tek başıma oturuyordum. Şaşkın mıydım.. Evet.
Asena benim için bi sorun değildi şuan ancak ortalarda olması sinirimi bozuyordu.
Daha fazla içerde kalması gerekirdi?
Ailesi zengin...
Parayla her boku çözebiliceğini sanan tiplerden hemdeOfff
Kapımın çaldığını duyduğumda ayaklandım. Kapıyı açmaya gittiğimde gördüğüm kişinin suratına kapatıcaktım ki eliyle kapıyı tuttu.
"Öykü konuşmak için geldim"
"Git başımdan alev"
"İyi peki konuşmayız. Sadece otururum"
Oflayıp kapıyı açarken içeriye girdi. Ayakkabılarını çıkartırken onu bekleme gereği duymadan salona geri döndüm.
Yanıma gelip oturdu.
"Sen her hangi partiye gitmezdin?"
"Gitmem zaten"
"Mertle gidiyormusun ama?"
"Peşimi bıraksın diye"
"Anladım, mert iyi çocuk aslında"
Umursamaz bi tavır yüzüme yerleştirip "iyiyse ölsün de cennete gitsin o zaman" dedim
"Bu kadar karamsar olmasan?"
Ben hep karamsarım
"Peki şey nolucak.. " gözlerini kaçırıp durduğunda neyi kastettiğini anlamıştım.
"Lafı ağzında geveleme."
"O işte... Unuttun mu?"
Yüzümü buruşturdum. "Tabi ki unuttum"
Nah
Mal mısın?"Herkesten uzak durunca, güvenemediğini ve aynı şeyler olucağını sandığunı düşündüm"
"Bak ikisi ayrı şeyler "
Nefesimi dışıra verirken gözlerimi bi süre kapatıp açtım.
"O benim ilk aşkımdı"
Ağzımdan dökülen kelimeler beni yorarcasına baskı uygulauyordu sol tarafıma...
Flash back
Sıra arkadaşım olan çocuğa baktım. Manşallah çok konuşkan! Omzuna dokundum bana dönünce 'ne var' anlamında kafasını salladı.
-merhaba ben öykü
-beni ilgilendirmez
Flash back end
İlk sesini duyduğum an...
İlk gördüğümde imcelediğim elmacık kemikleri, simsiyah gözleri, yumuşacık dudakları, beyaz teni, boynundaki tatlı benleri, simsiyah saçları...
Flash back
"Seni tanıdığım ilk günden beri bi farklı atıyor kalbim. Sanki herşey değişti ve sen merkezim oldun. Bu odayı, tanıştığımız ilk günden beri senin o doğal gülüşünü yakalıyıp resmini çektip küçük kareler haline getirdiğim anılarla doldurdum. Yıldızlara bakarken gözlerin nasıl ışıldıyor bide benim gözümden görsen keşke. O an; o gece sen gökyüzüne bakarken bütün yıldızları, galaxyi yeryüzüne indirebilmeyi diledim. Bu oda belki gerçek yıldızlarla dolu değil ama imkansızlarını gerçek yapmam için bir adım"