İyi okumalarrr kuzularım
★☆★
"Hepinizin arasındaki sorunu bilmiyorum ama siz üçünüz aranızı düzeltmelisiniz."
Ayağımla ritim tutmayı bırakıp uğur abinin yüzüne baktım.
"Ne yaşadığımızı bilmiyorsunuz." dediğimde o da aynı şekilde bakıp "içinizden biri evlat mı kaybetti kızım?" dediğinde boğazım düğümlendi.
A-her türlü yardıma varım uğur abi
U-sağol aslanım
E-ben bi sorun çıkartmam.
Ela'da kabul ettiğimde üçüde bana bakmaya başladı.
"Sizinle kavga etmekten daha önemli işlerim var merak etmeyin"
Uğur abi elindeki ince dosyalardan üçümüzede birer tane verdi.
"Bu dosyalarda rüzgar'ın başına geçmenizi istediği işle ilgili öğrenmeniz gereken bilgiler var. Güzelce inceleyin, haftaya konum atıcağım yere gelirsiniz"
Ayağa kalkıp kapıya ilerlerken uğur abi "bu arada" dedi ve durakladı. Yerimde durup dinledim.
"Size konum atıcağım güne kadar aranızdaki meseleyi halletseniz iyi olur."
Bir şey demeden odadan çıktım. Arka bahçeye baktığımda kimseyi görememiştim. Tekrar içeriye girip etrafima bakınırken yeşim ablayı gördüm, gözleri hâlâ yaşlıydı.
"Şey.. Diğerlerini gördün mü?"
"Üst kata çıkıp beklemelerini söylemiştim kuzum. Zaten çoğu kişi evlerine dağılmıştı"
"Peki, teşekkürler"
Merdivenlere yönelip üst kata çıktıktan sonra odalara bakmaya başladım. Biri beni tutup kapısını açtığım odadan içeriye çektiğinde nolduğunu anlayamamıştım.
"Amacın ne gerizekalı"
Karşımda duran tolga'ya bakarken yüzünü buruşturdu.
"Öyle denmez bence ama neyse anlaşma değişti"
"Ne? Ne saçmalıyorsun sen?!"
"Uzatma başka bir şey iste benden"
"Öğrendin değil mi?"
"Ne farkeder"
"Söyle şunu!"
"Öykü" dedi kolumu tutarken. Sakin olmamı ister gibi bakıyordu "öğrenmek istemezsin inan bana" dediğinde kolumu geri çekip odadan çıktım.
Şuan zorlasamda söylemezdi yani boşa çabalardım. Lavaboya doğru ilerlediğimde önüme çıkan kızı farkettim.
"Şey" dedi duraksadı. Ne var der gibi kaşımı kaşdırıp baktım.
"Kimsin bilmiyorum ama demir'in üstüne gitmeni istemiyorum. O zaten üzgün. Aranızda dostluğunuzla ilgili bi sorun varsa eğer dzeltebilirim bel-"
Sözünü kesip kışkırtıcı bi şekilde gülümserken "ah tatlım o bana aşık" dedim.
Demir bu salakla buraya gelip ne yapmaya çalışıyorsa boşunaydı.
"N-nasıl yani"
Şaşırmış gibiydi. Cidden bunla çıkmış olamazdı değil mi? Üwçağsçağ
"Neden şaşırdın? Kendisi eslki sevgilim olur ama okulunun ortasında sana aşığım demekten çekinmedi"
Kızın yüzü iyice düştüğünde benim dudağımın kenarları daha da yukarı kıvrıldı.