23

4.3K 351 332
                                    

İyi okumalar meleklerim<3

Yazardan devam

Melis karşısında gördüğü kadından dolayı bi kaç dakika yerinde kalsada kendini toparlamaya çalışıp salona doğru ilerledi ve oturdu.

Cansu karşısındaki ilk aşkı olan kişiye bakarken sarılmamak için zor tutuyordu kendini.

C-konuşturucak kişi sensin galiba

Hela cansu'nun sorusuyla beraber ona baktı daha sonra asena'ya döndü ve "azcık olsun insan olmanı beklerdim" dedi.

M-afedersin, ismin neydi?

H-sanane benim ismimden?

Hela'nın annesi yanına otururken "adı hela" dedi. Melis kadına kaşları çatılmış bi şekilde bakmaya devam ediyordu.

A-sende hiç değişmemişsin

H-ben senin gibi değilim

A-tek fark ben henüz adam öldürmedim değil mi?

H-ben kimseyi öldürmedim.

A-ov evet tabi suçu üstüme yıkmaya çalışsana hadi gökkuşağı kafa

Hela sinirlenip aniden ayağa kalktığında annesi kolundan tutup kulağına birşeyler fısıldadı.

Hela "Boşversene" dedikten sonra ayağa kalkıp kendi odasına doğru gitti.

C-bak o sarı saçlarından tutup tavada asarım seni, zorlama

A-size benden bir şey öğrenemiyeceğinizi  söylemiştim cansucuk

"O kadar emin olma"

Hela içeriye elinde kağıtlarla girip asenanın önüne attıktan sonra karşısına oturdu.

"Aç bak bakalım kim katil, ben mi sen mi?"

Asena önündeki kanıtlara bakıp okurken hela telefonunu açıp kamera kayıtlarını izletti.

H-istersen sende kalsın, bende beş kopyası daha var ve hepsi o güne ait raporlar.

A-çıkatılan kayıt yok demişlerdi

H-var ama sana yok tatlım. O dilay denen kadınla beraber işe girip bundan temiz yırtabiliceğini falan mı sandın cidden?

A-sen yırttın

H-ben senin gibi değildim? Aa bir de şöyle bi planın vardı; 'dilay'ın üvey oğlunu ayartırım, kendime aşık eder tüm mirasa konarım' diyordun hani. Sahi noldu o iş?

Asena bi cevap vermediğinde hela elindeki gazeteyi alıp okumaya başladı "ünlü sonay ailesinin biricik oğlu tolga sonay geçen günlerde yaptığımız röportaja cevabı şu oldu 'babamla yaptığım çalışmalar yanı sıra ünüversite hayatım da var ve bilirsiniz baya meşgulüm. Sorduğunuz sorulara toplu bi şekilde cevap vericek olursam yeni bi otel üzerinde duruyorum ve genç iç ve dış mimarlarla çalışmayı düşünüyorum. Herhangi bi sevgilim yok, olmasını istediğim söylenemez yani üzgünüm kızlar. Son olarak dilay denen kadınla bi alakam yok.' dedi genç sonay. Planın suya düşmüş asena hanım" derken kışkırtıcı bi şekilde gülümsemişti.

Asena oturduğu yerde sinirden deliye dönmek üzereyken "ne istiyorsun" diye mırıldanmıştı.

"Arda'nın babasının yerini bildiğini biliyorum"

"Arkadaşınız zaten olduğu şehirde."

"Emir hangi şehirde olduğunu biliyor, tam konumunu sen söyliyeceksin"

Asena telefonunu çıkartıp hela'ya verdi ve "şifresini biliyosundur değiştirmedim" dedi. Hela telefonu eline alıp whatsapp'a girdi ve sohbetlere baktı.

Yeni Okul2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin