24

4.1K 370 332
                                    

Derin'den devam

"Benden izinsiz evlenmek ne demek derin?!"

Babamın yüzüne kaşlarım çatılı bakarken "damatla sen mi yatıcaksın o yüzden mi izin almam gerek ne yani anlamadım?"

Uv yumruğunu sıkıyor
Az bile dedim lan

"Herşeyi geçtim cenk'in bu hali ne kızım?"

Tüh tam yarılmamış kaşı

"Diğer kaşınıda ben patlatıyım da simetrik olsun isterseniz?"

Babam sağ eliyle alnını ovuşturup sakin olmaya çalışırken cenk salağı babama birşeyler zırvalıyordu.

Biri kapıyı kırıcak gibi çalmaya başladığında yüzümdeki ifade değişti ve gülümsemeye başladım.

İçeriye kahraman gibi giren emre'm benim önüme geçerken cenk bana yaklaşmıştı.

Hayırdır bundaki cesaret ya

"Ne hakla buraya geliyorsun?" diyen babama baktım. Asıl sen ne hakla beni evlendirmeye çalışıyosun ya!?

E-eşimi kaçıran sizsiniz

Eşin? Lan!?

C-eşin?

Emre cenk'e bakıp sırıtırken elindeki dosyaları masanın üstüne attı.

"Bunlar belgeler" derken ceketinin iç cebinden evlilik cüzdanını çıkarttı.

Neyi çıkarttı?
Evlilik-LAN!? ALLAHIM SANA GELİYORUM

"Bu da Derin Öztekin ve bana ait olan aile cüzdanı"

Derin öztekin-HASİKTİR AĞAĞAĞAĞAĞ

babam ve cenk şaşkınlıktan ve sinirden ölücek gibiyken emre elimi kavrayıp yürümeye başladı.

Geçen gün uyku sersemi imzaladığın şey buydu demek lan
Geçen gün dediğin dün-
Derin öztekinnn
AĞAĞAĞAĞAĞ

Tam salondan çıkıcaktık ki babam diğer kolumu kavradı ve sıkarak kendine çekti.

"Baba bırak."

"Hiçbir yere gitmiyorsun."

"Bırak!"

"Derin hayır dedim!"

"BABA!"

Tam emre araya girecekti ki duyduğumuz sesle beraber hepimizin bakışları kapıya doğru döndü. Babam duyduğu sesle beraber kolumdaki elini gevşetti. Fırsattan istifade kolumu bi çırpıda kendime çekip emre'ye sarıldım.

Sesi nerdeyse tüm evde yankılanan abim yanıma gelip beni arkasına çekti.

"Sen ne hakla böyle bir şeye kalkışırsın!?"

"O benim kızım."

"O senin kızın, kuklan değil farkına var şunun artık!"

"Sana oğlum gibi davrandığımda çok mu şey değişti?"

"Ben senin oğlun değilim tamam mı? Artık bu yaptığın bardağı taşıran son damla oldu."

Abim bize bakıp yürümemizi işaret ettiğinde evden çıkıcaktık ki babam çenesini kapatamadı tabi ki.

"Annen gibi mi yapıcaksı-"

"Onun adını ağzına alma!"

Abimin korkutucu sesi evde yankılanırken kolundan tutup "gidelim" diye mırıldandım. Hayır anlamında bi bakış atıp babama döndü.

Yeni Okul2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin