İyi okumalarr
Cansu'dan devam
Önünde durduğum kapının ziline bastım. Çok geçmeden hela kapıyı açtığında "selam" diyip gülümsedim.
Selamımı bile almadan içeriye geçip oturdu. Bir şey demeden kapıyı kapattım ve salona geçtim.
"Annen yok mu?"
"Bi işi varmış"
"Peki" derken yanına oturdum. Bilgisayarını açıp bi adamın fotoğraflarını gösterdi.
"Gazim erkul, uyuturucu satıcısı dosyası kabarık biri. Cinayetten arama kaydı var zaten ek olarak şu sizin bahsettiğiniz tolga'nın üvey annesi dilay mıdır nedir. Onunla iş birliği baya var, kamera kayıtları desen dolu. Arda'nın babası konuştu fakat o da iş birliğinden ve yaptıklarından bi 7yıl yatar. İkisinin yerinide biliyoruz"
Dediklerini dinlerken adamın fotoğraflarına baktım. O sırada hela her an bayılabilcekmiş gibi bakıyordu etrafına. Bi gariplik vardı sanki...
"Polise verin madem aranıyorlar?"
"İçerde adamları var büyük ihtimal, bu yüzden ülke dışına çıkartıp tutuklatıcaz."
"Anladım.."
"Bu arada, adamı daha önce gördün mü?"
"Sanmıyorum... Neden?"
"Bu cicarlarda dılaşıyo fakat tam olarak izini bulamadık. O yüzden dikkat edin"
"Peki diğerlerinide uyarırım"
"İyi olur, demir gelicek sanıyordum"
"İşi varmış" derken bana bakışlarının garip olduğunu farkettim.
"Sen iyi misin?"
"İşte sensiz ne kadar iyi olunursa o kadar iyiyim"
"nE"
Bana bakıp gülümsemeye başladığında kaşlarımı çattım. "Ne içtin sen" diye sorduğumda "her zamankinden güzelim" diye cevap verdi ve göz kırptı.
"Hela kalk duşa gir.."
"Girerim ama seninle"
"Ya sabır..."
Bilgisayarını bi kenarı bırakıp bana yaklaşırken "bütün gece uyumayıp çalıştım biliyor musun?" dedi.
"Gel duş al ve uyu o zaman"
"Ama ödülüm?"
"Ne ödülü?"
Elini boynuma koyup yüzünü yüzüme iyice yaklaştırırken "ödülüm sensin" diye fısıldadı. Dudaklarıma kapanırken kendimi sıkmadım. Sonradan dayak yiyeceğimi bilsemde karşılık verdim...
Alaska naz'dan devam
Kumsal'ı bir kaç kere aramama rağmen açmamıştı. Açıkçası endişelenmeye başlamıştım.
Okulunun önünde arabama yaslanmış bekliyordum ve yaklaşık on beş- yirmi dakika olmuştu. Şimdiye kadar gelmesi gerekiyordu, birazdan dersi başlıyacak..
Bir kez daha arıyıcaktım ki okulun giriş kapısına yaslanıp sohbet eden grup dikkatimi çekti. Daha doğrusu konuştukları dikkatimi çektiği için dinlemeye başladım.
"Bu müdür'ün gözdesi olan kız var ya"
"Kumsal mı?"
"Evet işte adı önemli değil tam bi ezik."
"Şaşırmadım"
"Nerden çıktı ki?"
"Geçen gün ben bunu kafede çalışırken gördüm, parası bile yok yani düşünsenize garsonluk yapıyor"