İyi okumalaaarr
Gurbet'den devam
Her zaman ki gibi kargalar bokunu yemeden ablam odama dalıp uykumun içine etmişti.
Bu yaşına geldi hâlâ benim odama dalıp duruyor bence engelli. Ama zihinsel.
Odamdaki eşyalarımı karıştırmasını yarı uykulu halimle izlerken kaşlarımı çattım.
"Rujumu naptın"
"Neyini ne ettim ne ettim?!"
"Of gurbet, 65numara rujumu sen aldın biliyorum. Nerde söyle çıkıcam?"
Üstüme alınmıyorum çünkü ruj kullanmıyorum aq
"Sabah sabah ne ruju, bende yok 65numara falan. Ayrıca ne bu numara bu terlik numarası gibi"
"65numara terlik mi olur..." diye mırıldanmasına gözlerimi devirirken "hayır ama 37numara terlik yiyeceksin şimdi kafana"
"Hele bi dene"
"ÇIĞK ODAMDAN"
Ablam cadolozu masamdaki tüm eşyaları dağıtır dağıtmaz odamdan çıktı. Arkasından söylenip yataktan kalkıyordum ki yine çat diye kapıyı açıp "annem ağzına edicekmiş" diyip kapımı kırmak ister gibi kapattı.
"La havle.."
Giyinicek olduğum kıyafetleri hazırladıktan sonra odamdan çıktım ve duşa girdim. Duşun ortasında doğal gazın fişi ne hikmetse çekildiği için evi bağırarak yıkmış olabilirim.
Duştan çıkar çıkmaz havluma sarıldım ve koridorda "aa sen duşta mıydın" diyen salak ablamın kafasına bi şaplak geçirip odama geçtim.
Odamın kapısını kitledim çünkü hayvan gibi beni dövmek istiyo şuan eminim.
Kıyafetlerimi giyinip saçlarımı düzleştirdim. No makyaj arkadaşlar ben makyaj yapmam bilginize
Arda da böyle beğeniyor ihihihi
Ayh evet biricik sevgilim beni doğal seviyorAnacığımın yeni yıkadığı ayakkabılarımı odamdayken ayağıma geçirip bağcıklarını bağladım. Kapımı açıp ablam canavarına ve anneciğime görünmeden evden hızlı adımlarla tüydüm.
Ablam, annem ağzına edicek dediğinden dolayısı sabah nur yüzünü görmeden kaçmak daha mantıklı açıkçası.
Tam bizim mahallenin köşedeki pastahaneden sola dönmüştüm ki karşıma birden arda çıktığı için yerimde sıçradım.
"Günaydınnn"
"Bir gün şu süprizlerinden dolayı gebericem aşkım ne günaydını.."
Romantik an bozma makinesi misin aq
Ne alaka beArda yanağımı sıkarken "oy sen Korktun mu" dediğinde "sence.." dedim.
Püü
Dudak büzüp koyktum falan dememi beklemeyin aqSohbet ederek arda'nın arabasına doğru ilerlerken sürekli etrafına bakıp bakmadığını kontrol ediyordum.
Çünkü öykü'nün dedikleri aklına takıldı
YioooArabaya bindiğimizde kemerimi taktım. Arda da hemen şoför koltuğuna geçti. Demir tolga'nın evindeymiş öykü de dün gece taburcu olmuş. Biz de şuan emre'nin derin'e sipriz olarak hazırladığı nikah için yanına gidiyoruz. Gidiyoruz çünkü bizim yorumunuzu istedi ihihihi
"Arda"
O çeneni tutsan ölceksin çünkü!
Yaf napim.."Efendim aşkım, bi sorun mu var?"