43

4.6K 373 348
                                    

İyi okumalarrr

Öykü'den devam

Arkamı döndüğümde birden yanan ışıklar ve hep bir ağızdan söyledikleri "iyi ki doğdun öykü!"

O koskoca kalabalıkta gözlerim sadece demir'i görüyordu.

Gülümseyeyip bir şey demek için ağzımı açmıştım ki arkasını döndü. Kaşlarım çatıldığında eş zamanlı olarak yüzümde düşmüştü.

Demir kalabalığa karışıp kaybolduğunda arkasından gidicektim ki alper ve melis aynı anda bana sarıldı.

"Beğendin mi kanka bir şey de şaşı gibi bakma yahu!"

Kafamı aşağı yukarı sallayıp "sincap beğendi" dediğimde alper içten bi şekilde güldü.

Melis ve alper'e dönüp "ben birazdan gelsem olur mu?" diye sorduğumda ikiside aynı anda kaşlarını yukarı kaldırıp beni kolumdan çekerek masaya doğru götürdü.

Off demir nereye gitti ki aq

Tolga önüme küçük bi kutu koyup göz kırptı ve "e sen buraya geldiysen iyi ki doğdun demek düşer banada" dedi.

Kutuyu açtığımda içinden anahtar çıkmasını beklemiyordum..

Ö-Has- araba?

T-Yok be, motorsiklet

Ö-saçmalama.. Ben kabul edemem bunu

T-edersinnnn! Ettin bile.

Ö-ya hayır!?

T-hakkımı helal etmem öf ne mızmızsın

Ö-sensin mızmız ya?!

T-salak almwlöalslw

Ö-borç.

T-nah.

Ö-görürürüz.

T-yav hehe

Ö-teşekkürler...

Emre ve derin elime bi paket tutuşturduklarında onlara sarılıp teşekkür ettim.

Paketi açıcakken melis "hepsini burda değilde evde mi açsan..." dedi. Benimde mantığıma uyduğundan herkese tek tek sarılıp teşekkür ettim ve paketleri bi kenara kaldırdık.

Ö-cidden.. Hiç gerek yoktu

A-bak şimdi sincap, bunu şey gibi düşün; üç yıldır kutlanmayan doğum günlerinin acısını çıkartmak!

Ö-desene o zaman bu gün çok eğlenicez...

A-demiyorum lo tabi eğlencez! En çokda senin yüzün gülücek çünkü surat asan halin aklıma geldikçe gözlerim doluyo-lan bak yine doldu...

G-oha cidden doldu ya la

M-aşkım sakin olur musun...

A-napıyım çok baskı var üzerimde

M-bebeğim...

Melis alper'e sarılırken tolga "amma abarttın he" diye araya girdi.

A-ya şaka bi yana o bad girl hallerin çok kasıntı ve gıcıktı aq

Ö-kasıntı?

A-evet!

G-yani biraz soğuk ve maldın. Baya maldın*

Arda-açık sözlülükte sevgilim gibi olun.

Ö-ha...

Alev-bence cooldu-

Yeni Okul2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin