22

4.2K 351 278
                                    

İyi okumalars

Ehehe.. ben döndüm!

Öykü'den devam;

"KARDEŞTİK HANİ!?"

T-sen herkese kardeşim dedin, kardeşim dediklerini de bırakıp gittin

"Her boka karışma"

A-tolga'ya laf atıcağına ne olduğunu açıkla

Karşımda duran arda'ya baktım. Ortalığı yakıp yıkmamın bi anlamı yoktu. Direkt öğrenmek istediğimi sorup uzatmadan gidicektim burdan.

"Ailemin ölümü ile ilgin ne?"

"Ne?"

"Safa yatma arda, birşeyler bildiğin kesin"

Arda "sen kafayı yemişsin." demesinin ardından arkasını dönüp yürümeye başladı. Tam kolunu tutucaktım ki gurbet aramıza girdi.

"Kızım bak benim için değerlisin ama arda'yı üzmene izin veremem"

"Senden önce ben vardım aq sen misin şimdi arda'nın koruyucusu?!"

"Gerekirse evet."

"Gurbet çekil şurdan, kuzenimle arama girme."

"Kuzenin dediğinin son üç yıldır ne yaşadı haberin bile yok şimdi aranıza mı girmiş oluyorum?!"

"Evet!"

"Lan senin kuzeninse benim evleniceğim adam! Hoşt be"

Dediğinin üzerine büyük bi kahkaha attım. Kaşları dahada çatılırken etrafıma baktım, arda ve tolga'nın burada olmadığını farkettim.

Oyalamıştı beni.

"Kendini zeki mi sanıyorsun?" dediğimde "sanmıyorum, öyleyim." dedi.

"Ya bak sırıtıp durma, çakıcam şimdi bi tane"

"Çaksana?"

"Öykü, kaşınma gülüm"

"Gülün? Şimdi dost rollerine mi girdin? Merak ediyorumda.. Arda sana nasıl baktı? Esmerler onun ilgi alanı bile değilidir. Ortaokulda ve lisenin başlarında sarışınlara olan tutkusunu anlatmamı ister misin canım? İstemezsin tabi. Nasıl olsa kara kaş kara göz birşeysinve terbiyesizsin, emin ol sana aşık bile değildir. Nede olsa sen benim demirle dedikodumu yapan bi sürtüksü-"

"Yeter! Ailenin ölümüne sebep olan birini arıyorsan git aynaya bak salak! Tam bi aptalsın! Bunca zaman yaptıklarına rağmen yanında olan dostlarını görmezlikten geldin ama yetti artık. Kırılmaman için susmıyacam. Arda'nın babası sırf senin bencil davranışların yüzünden aileni öldürttü tamam mı? İnanmazsan git demir'e falan sor. Ne halin varsa da gör."

Duyduklarımla beraber olduğum yerde çivilenmişçesine kalırken gurbet hızlı adımlarla benden uzaklaşmıştı bile.

Ne yani.. Ailem benim yüzümden mi öldü..

Yumruklarımı sıkarken sırnaklarım avuç içime batıyordu. Canımın acımasını önemsemeden dahada sıktım. Yavaş adımlar atarak nereye gittiğimi bilmeden yürümeye başladım. Üst kata çıktım.

Ne kadar adım atıp merdiven çıktım onun bile bilincinde değildim ama kırmızı bi kapı gördüğümde iktirip açtım.

Kapıdan geçtiğimde esen rüzgar bütün bedenimi titretmişti. Kızıl saçlarım rüzgarla birlikte savrulurken adım atmaya devam ettim. Sona geldiğimde durdum.

Aşağıya baktım.

Yüksekti.

Gurbet aşağıda ağlayarak arda'ya sarılırken onları yukardan izliyordum.

Yeni Okul2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin