İyi okumalar
Melis'den devam
Aşağı kattan gelen seslerle beraber gözlerimi açıp yattığım yerden kalktım. Odadan çıktığımda tolga ile karşılarştım.
"Noluyo ya"
"Evi iyice savaş alanına döndürdüler.."
İkimiz birden merdivenlerden inip salona baktığımızda demir'i tutmaya çalışan bi arda ile gurbet gördük.
Diğer tarafa baktığımda alper'i yerde gördüm ve koşar adımlarla yanına gidip dizimin üstüne çöktüm. Sağ eliyle yanağını tutuyordu.
"Bitanem elini çek de bakıyım" dediğimde elini çekti ve elmacık kemiğinin üstündeki morluğu gördüm.
Demir'e dönüp "ya sen manyak mısın!?" dediğimde "sahip çık şunun eline koluna" dedi ve odadan sinirli bi şekilde çıkıp gitti.
Yanıma gelen kıvırcık saçlı kız bana buz torbasını uzatırken gülümsedi.
"Teşekkürler" diyip buz tormasını aldım ve alper'in yanağına koydum.
M-naptın...
A-bir şey yapmadım aw
Arda-yalan
A-ya..
Arda-demir olmasa gurbet'e atacaktın. O zamanda yanağın morarırdı emin ol
G-bebiş bi sakin..
Etrafıma bakınıp alper'e döndüm "buranıj hali ne, her yer un olmuş"
A-oysaki temiz çalışan bi aşçıyımdır
"hı hı ne demezsin.." derken boştaki elimle masaya uzanıp ıslak mendili aldım ve burnundaki unu sildim.
A-aa ordada mı vardı
M-ordada vardı şapşiğim
Alper ayağa kalkıp masanın başına geçtiğinde bende yanına oturdum.
A-gurbet gülşefim şimdi hamurun üstüne reçel sürücez
G-huhuğ
Arda-napıcaksınız napıcaksınız
Alper bir eliyle buzu yanağında tutarken diğer eliyle gurbetin reçel sürdüğü hamurun üstüne salça sürdü. "Şş şefin işine karışılmaz" derken gülmeden edememiştim.
Kıvırcık saçlı kız "pizza bitince napıcaksınız ki" diye sorduğunda alper cevap vermemişti.
"Aşkım.."
"Hı?"
"Pizza bitince napıcaz"
"Bizimkiler tadıcak tabi ki"
Gurbet "demir tatmasın dayak yeme gine sakın ha" dediğinde onaylar biçimde kafamı salladım be bende yardım ettim.
Öykü'den devam
Sabah telefon alarmımla uyanıp yatağımdan kalktım. Lavaboya doğru ilerlerken dün demir benimle evime kadar yürüdüğü için yüzümde ister istemez kocaman bi gülümseme oluşmuştu.
Lavabodan çıkıp odamda üstümü değiştirdim ve çantamı bulamadığım için salona doğru ilerledim.
"Günaydınn" diyen alev'e bakıp "şu eve habersiz gelmeyi bırak.. Lütfen.."
"Oy sen rica mı ediyosun"
"Ew, bebek mi var karşında"
"Herkes bi bana asi galiba. Neyse" derken arkasından çantamı çıkardı ve bana doğru attı. Ben çantamı havada yakaladığımda "hazırsan çıkalım" diyip dış kapıya doğru yöneldi.