İyi okumalarrr
Öykü'den devam
"Ee kızım neler üstünde çalışıyorsun, uzmanlık alanların neler?"
Ben niye stres oldum ya..
Ö-profesyonel olarak basketbolda ilerliyorum
D-anne darlama kızı.
"Oğlum kız benim kızım neticede sen karışma"
Hassiktir, öldürün beni..
D-peki.
"Bak hâlâ cevap veriyorsun."
D-ne dedim sank-
"Öykü kızım sen bu odun oğlumu sevdiğinden emin misin?"
Ö-aslında oğlunuz çok şeker
"Şeker? Devam et"
Ö-sonra kibar ve şefkatli davranan biri
"Biz aynı demir'den bahsediyoruz değil mi?"
D-anne...
"Söyle annesinin kuzusu"
Kendimi tutmayı bırakıp gülmeye başladığımda demir'in annesi de benimle bereber gülmeye başladı. Demir yüzünü assada içten içe güldüğünü gece kadar karanlık ve güzel gözlerinden anlayabiliyordum.
"Ben size yiyecek bir şeyler getiriyim"
Ö-hayır zahmet etmeyin lütfen
"Karşı gelme küçük hanım, yıldıramazsın" dedikten sonra ayağa kalktı ve mutfak olduğunu düşündüğüm yere doğru ilerledi.
Arkasından bende ayağa kalktığımda demir 'nereye' der gibi baktı. Hafif kaşlarını çatmasına gülümserken "yardım edicem" dedim ve demir'in yanağından öpüp hızlıca odadan ayrıldım.
Mutfaktan içeriye güler yüzle girer girmez masada duran kurabiyeleri tabaklara koymaya başladım.
"Öykü neden geldin kızım, ben hazırlıyordum"
"Siz yorulmayın ben hallederim" dediğimde elini elimin üstüne koydu.
"Siz demeyelim güzel kızım" derken işimi bırakıp onu dinlemeye başladım.
"Peki şirin abla"
"Sen ditekt anne de öykücüm"
"Hı-"
Sandalyeyi çekip oturmamı istediğinde dediğini yaptım. Şirin ablada karşıma oturduğunda ellerimi ellerinin içine aldı.
"Demir çocukluğundan beri herşeyi içine atan biriydi. Bana bile hiç bir şey anlatmıyordu, ne hüznünü ne de mutluluğunu paylaşırdı. Bana değer verdiğini bildiğim için bu sessiz hallerine bir şey demiyordum. Bir gün beni kardeşi derinle beraber ziyarete geldiğinde aniden bana sarıldı. Sarılmayı pek sevmezdi fakat o günkü sarılmasından sonra geri çekilsem bile ayrılmak istemedi benden."
"Ne zaman oldu ki bunlar?"
"Şu çiçek olan kişi olayını hatırlıyor musun? Yıllar önce"
"Hı.." diye mırıldanırken ister istemez uyanmıştım. "Siz de mi biliyordunuz" diye sorduğumda tebbesim edip "az çok olaylara hakimim diyelim" dedi.
"Çiçek olayı ne alaka ki?"
"O gün başına gelen talihsizliklerle ilgili..."
Flash back
(...)
-öykü.. Ben.. yapamadım özür dilerim.. yetişemedim bilmiyordum
-ya neyi yapamadın neye yetişemedin arda çıldırtma beni söyle!