İyi okumalarrrr
Tolga'dan devam
Odamda dışarıdaki dünyayı izleyebildiğim büyük penceremin önünde duruyordum. Sadece düşünmek için.
Bazen düşünücek o kadar çok şey oluyordu ki düşüncelerin altında ezilir gibi hissediyordum.
"Hâlâ kafam karışık lafını duyarsam ağzını gözünü dağıtırım."
Arkamdan gelen sesi duymamla beraber güldüm.
Demir'e dönüp baktığımda duvarıma sırtını yaslamış bana baktığını gördüm. Dediği şeye karşılık olarak "napıyım peki?" diye sordum.
"Sen cidden çok aptalsın."
"Sağol ya çok yardımın dokundu"
Dalga geçmemi ciddiye almadan yüzündeki ciddiyeti devam ettirdi.
"Kumsal dediğinde farkına vardığını ikimizde iyi biliyoruz tolga oyalama şu kızı."
"Kumsal gitti zaten"
"Biliyorum."
"Nerden?"
"Nereye gittiğine kadar söylediği tek kişiyim"
"Nereye gitti?"
"Söyler miyim sence?"
"Demir-"
"Bak kız umrunda falan değil sadece vicdanını rahatlatmaya çalışuyorsun amınakoyayım. İyilik edicem derken kızı üzdüğünün farkında bile değilsin gerizekalı"
"Amacım üzmek değil"
"Uzak dur o zaman sensiz mutlu olucak emin ol."
"İyide-"
"Kardeşim sen git sevdiğin kızı mutlu et önce tamam?"
"Aramız pek iyi değil"
"Salak saçma hareketlerini bırakıp kıza açılsan iyi olabilir."
"Aslına bakarsan şuan burda"
"Nerde?"
"Evde, annem çağırmış"
"Ne yaptın diye sormıycam. Allah bilir yakınlaşıp sonra saçmalamış ve sohbeti bitirmişsindir."
Tak diye bildi-
"Yooo"
"Çocuk musun aq ne yoo? Sanki tanımıyorum seni" diyip göz devirdi ve arkasını döndü.
"Nereye?"
"Aşağıda bekliyorum çabuk gel."
"Peki.."
Demir odamdan çıktığında masamın üstündeki telefonumu alıp arkasından çıktım. Merdivenlerden inerken alaska ile karşılaştığımda gülümsedim.
"Günaydın" dediğimde "sanada." diyip aşağıya inmeye başladı. Bende indiğimden yanında ilerliyordum.
"Kahvaltı etmiyecek misin?"
"Dışarıda edicem."
"Sonra?"
"Neden soruyorsun?"
"Hiç"
"Tamam."
"Bırakıyım mı seni? Yani eğer sende izin verirsen sana eşlik etmek isterim"
Omuz silkip olumlu yönde cevap verince hafif tebessüm ettim. Kapının önüne geldiğimizde demirle bir kaçşey konuşup yollarımızı ayırdık. Alaska ile beraber bi kahvaltıcıya doğru yola çıkarken neler konuşacağımı aklımda kurmaya başlamıştım.