İyi okumalarrr
Ece'den devam;
(yeni biri kuzularım)Odamda sıkıntıdan ölüyordum resmen. Gerçi aklım hep demir'deydi...
Of aramıyacağı belli işte, neden inci'nin gazına gelip yanına gittim ki. Aptal kafam.
O günkü gülümseyişi....
Flash back
"Git konuş işte aq"
"Olmaz"
"Neden.."
"Utanırım aq dilim tutulur"
İnci arkadaşı ece'nin bi utangaç halinden hiçbir şey yapamamasından sıkılmıştı. Kızı omuzlarından tutup birden hoşlandığı çocuğun önüne doğru iktirdi.
Ece dengesini zar zor sağlarken demir'in karşısında heykel gibi durmuştu.
"m-merhaba" dedi utana sıkıla. Seside titremişti... Tek aklından geçen inci'ye bu anın bedelini ödetmek istediğiydi. Tabi gıdıklayarak..
"Merhaba?"
Merhaba demesini bile beklemiyordu oysaki. Kelimeler ağzından tek bi nefeste dökülmeye başlamıştı.
"Biliyorum bu çılgınca çünkü beni tanımıyorsun bile...ama işte şey.. Bu numaram" derken cebindeki kağıdı çıkartıp utanarak karşısındaki çocuğa uzattı.
Serçe parmağı ve baş parmağını açarak kulağına doğru götürdü elini "belki ararsın falan" dedikten sonra kıpkırmızı olduğundan emin olduğu yüzünü eğdi.
Çocuğun kız kardeşi garipsemiş gibi bakıyordu kıza.
Çocuk kızın elindeki kağıdı alıp "Arıyacağımdan emin olabilirsin" dediğinde kız şaşkınlıktan küçük dilini yutmaj üzereydi.
Demir kız kardeliyle bereber yoluna devam ederken ece hareket etmeden gelmiş misali yerinde kalakalmıştı.
O an içindeki mutluluğun tarifi yoktu kendince..
Flash back end
Off
Aramadı:/
Muhtemelen kağıdı buruşturup bi kenara atmıştır.
Yo, o öyle biri değil
Nasıl biri?
Sevecen, tatlı, nazik...
O sadece siyah kapşonlunun altına saklanıp her gece içen bi serseri
Hayır o çok iyi biri.
...Of numarası kayıtlı aslında bende... İnci bi şekilde bulmuştu benim için. Ben mi arasam ki? Yok ya, olmaz. Arıycam dedi sonuçta.
Telefonum çalmaya başladığında açmadım, muhtemelen inci yine buluşmak istiyecekti. Her allahın günü buluşmak istiyor kız. Ölüyom yürümekten
Hâlâ çaldığı için açıp yüzüne kapatmak eğlenceli olur diye düşündüm.
Telefonu elime almamla yere frlatmam bir oldu.
Kırılcak gerizekalı
Demir a-arıyor..Telefonu elime aldığımda hâlâ çalıştığını görüp rahatladım. Arıyan numarayı tekrar aradığımda ikinci çalışta açılmıştı.
"Alo?"
Siktir! Cidden o aq
"A-alo?"
"Sen bana numarasını veren kızsın değil mi? Hani okulda birden karşıma çıkmıştın. Karıştırmadım umarım"