41

4.4K 393 366
                                    

İyi okumalaarrr

Tolga'dan devam

Sabah uyandığımda başucumda çalıp duran telefonu aldım ve meşgule attım.

Bir daha çaldığında açıp arayan kişinin alo demesine kalmadan yüzüne kapattım. Kim olduğuna bile bakmadım çünkü uykumu böldü.

Ne çeşit bi veletsin mk
Kes aq

Saçma salak olan iç sesimle tartışmamı bi kenara bırakıp üstümü değiştirdim ve spır bir şeyler giyindim. Ayakkabılarımı giyinip bağcığımı bağlar bağlamaz odamdan çıktım.

Sabahtan beri çalıp duran telefonumu sessize alıp mutfağa doğru ilerledim. Aşağı kata inmeden önce salondan gelen sesleri duydum. Duymamla beraber yerimde kalıp dinledim.

"Gökay bey dediğim gibi kanadadaki oteller benim kontrolümde daha güvende olur. Sık sık iş seyehatine gidiyorum çünkü."

"Sizde ki %15lik hisse karşılığı için az gelir o zaman"

"Hayatım %15fazla bi miktar farkında mısın?"

"Farkındayım serra, fakat kanada'daki oteller önemli. En az %40alırsa hakkını veririz"

"Ben vermem."

Daha fazla dinlemeden içeriye girdim ve "pardon ama oteller benim ve gayet iyi idare ediyorum." dedim.

Annem "zaten oğlumun hisselerinden alamıyacağınızı söylemiştim cihan bey" diyerek araya girdi.

Cihan bey namı diğer demir ve derin'in babası elindeki gazeteyi annemin önüne koydu.

"Tolga sonay geçen hafta beşinci kez şirketinde çalışan bi sekreterler fazla yakın bi şekilde gazetelere poz verdi. Yanındaki kızların sayısını bile sayamadığımız genç sonay günümüzün en hızlılarından' cidden oğlunuz baya fazla ilgileniyor otellerle."

Annem gazeteyi okumaya devam ederken babam bana baya baya öldürcek gibi bakıyordu...

Cihan beyin dedikleri üzerine "sonuç olarak otel gelirleri gayet iyi ve bu benim sayemde" dedim.

Cihan aptalı yine araya girip "gelir durumunda turkiye üçümcüsüydünüz değil mi?" diye sordu ve daha sonra "şuan ilk onda bile değilsiniz"

"Nasıl ya" derken telefonumu açıp son beş ayın notlarına baktım.

Siktir. Düşüş var.

G-çalışmış halin bu mu oğlum?

T-baba...

S-düzenli bi ilişkim var demiştin küçük bey.

T-anne sende mi...

S-yalan söyledin. Ne sende mi?

C-hisseler bendeyken yönetimi hakkımla yapar sizi yükseltirim bayan sonay

S-yalnız daha karar vermiş değiliz.

G-tolga arabanın anahtarlarını masaya koy.

Kaşlarımı çatıp "çocuk muyum ben aw" derken babamın öldürücek gibi bakmasından dolayı anahtarlarımı önündeki masaya koydum.

Arkamı dönüp gidicektim ki annem "motorsikletinkileride koy." dedi.

"Okula nasıl gidicem?!"

"Bir sokak aşağıda otobüs durağı var. Koy."

Oflayıp diğer anahtarlarıda bıraktım. Babam "zeynep sendeki hisselerin %40ını geri alıcak." dediğinde "yuh!" diyerek tepki verdim.

Annem "karşı mı çıkıcaksın babana?" derken kredi kartlarını korumak için hayır anlamında kafamı salladım.

Yeni Okul2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin