İyi okumalarr
Öykü'den devam
Elimdeki bez, basket topu ve fuları spor çantama sıkıştırıp gözyaşlarımı sildim. Spor salonunu kilitleyip ordan hızlı adımlarla çıktım.
Kızlar tuvaletine girip elimi yüzümü yıkadıktan sonra aynada kendime baktım.
Güçlü olmalıyım.. Pes etmek yok.. Annem olsa pes etmezdi..
Derin bi nefes alıp lavabodan çıktım. Spor salonunun anahtarını personele verip okuldan çıktım.
Okul bahçesinde sakin bi şekilde yürürken yere bakıyordum. Omuzlarıma konulan iki elle beraber yerimde durduğumda kafamı kaldırdım.
Ece, asena, gizem denilen kız ve diğer iki arkadaşı önümde duruyordu.
Asena bunlarla ne alaka mk
İşi gücü ortalığı karıştırmak işte.Ece hepsinin önünde durmuş bana bakarken "bir kere uyarırım demiştim" dedi.
Basketbolcuyum ve bi kaç aylıkda olsa tekvando becerilerim var fakat beş kişiler. Şaka gibi cidden.
Kafamı dik tutup ece'nin gözlerinin içine bakarken gülümsedim.
Kışkırtıcı bi şekilde gülümsedim.
Bad girl öykü bu durumlar için ideal
"Arkadaşlarını toplayıp gelmişsin?" derken tek kaşımı kaldırdım.
"Kendine bu kadar güveniyorsun demek? Yalnız gelemiyecek kadar" derken yüzümdeki gülümseme genişledi.
"Seni çok mu korkuttum" dedim dalga geçer gibi bi ses tonuyla.
Yüzümdeki gülümsemeyi birden silip ciddi ve soğuk bi şekilde ece'nin gözlerinin içine bakarken "yani... eninde sonunda yalnız kalıcaksın değil mi?" dedim.
Arkadan gizem denilen kız çıkıp "laflarına dikkat et ruh hastası!" dediğinde ona göz devirdim.
Ece'yi sollayıp yanındaki asenaya bakarken "bunlarla takılmam kadar komik bir şey yok cidden" dedim ve küçük bi kahkaha atıp o daha cevap bile veremeden oradan emin adımlarla ayrıldım.
Gizem denilen kızın daha da sinirlenip arkamdan geliceğini falan duysam da asena durdurdu.
Amacı neydi bunların?
Aklımdaki düşünceleri bi kenara atıp otobüs durağına doğru yürümeye başladım.
Tolga'dan devam
Toplantı odasının önünde durmuş ne konuştuklarını dinliyordum.
Hayır içeriye girmeme izin var yani fakat benim hakkımda arkamda konuşmalarını bi tek böyle duyuyorum.
"Gökay bey yeni otelin tasarımlarını oğluna devretti"
"Oğlu çok sorumsuz."
"Tolga beyden mi bahsediyoruz? Bence iyi iş çıkartıyor"
"Bi iş yaptığı yok farkındaysanız"
"Geçen ayın geliri tolga bey sayesinde yükseldi"
"Nasıl yükseltti? Barlarda takılarak mı? Hadi ama gerçekçi olun."
Dedi maaşını yükselttiğim çalışan
Hepsi nankör lanKapıyı açıp içeriye girdiğimde boğazımı temizler gibi yaptım ve hepsi birden susup bana bakmaya başladı.
Masanın başındaki sandalyeme geçip oturdum.
"Tolga bey, otelin tasarımlarını bu güne kadar bitirmiş olmalıydınız?"