İyi okumalar
Derin'den devam
Parti hazırlıkları için birbirimize yardım ederken kapıyı açıp içeriye dalan melis "çabuk olun şuan evde hazırlanıyor!" diye bağırdı.
A-aşkım demir konum atmadan buraya gelemez yani acele etmemize gerek yok
Kaşlarını çatıp etrafına göz gezdirdi "nerde o ya" derken demir'i kastediyordu.
"bizede söylemedi ki nereye gittiğini" dedikten sonra davetiye mesajlarını atmaya devam ettim.
M-ya kızı ayağına çağırır gibi olmuş bence, konum atıcam gel ne demek!?
Emre-kanka her zamanki demir yani...
D-abim ve davranışları, normal bence
M-kanka mesele o değil, emre seni bi yere götürüp sonra atıcağım konuma gel dedikten sonra orda bıraksa naparsın
D-aa...
G-ben olsam siyah kuşağımın hakkını verirdim
Arda-hı?
G-oy benim safoşum öyle bir şey yapmamayacak kadar pamuk yürekli
Arda-yaparsam senden gelen dayağada razıyım bebişim acıma bana
G-ya ama ben buna kurban olurummm
Arda-olma
G-peki bebişim
M-işte demir böyle değil
A-ben öyleyim bal arı'm yetmez mi?
Melis "yeter yabi bal arı'n yer seniii" derken alper'in elimdeki süs kutusunu alıp burnuna bi öpücük kondurdu.
Emre ile göz teması kurmaya başladığımda "noldu güzelim?" diye sordu.
Omuz silkip kafamı bilgisayarıma gömdüm.
G-tirip zamanı wuw geçmiş olsun emre gülüm
Emre yanıma gelip eğildi ve kafasını boynuma gömdü. Kulağıma "küstün mü sen şimdi" dediğinde "ben küsmem." dedim.
Boynuma vuran nefesinden güldüğünü anladığımda kaşlarımı çattım.
Sağ eliyle çenemden tutup kendine döndürdüğünde dudaklarımda bi baskı hissettim.
A-ÖHM ÖHM AİLE VAR AİLE!
G-Yok gülüm aile falan umursamaz boş odaya geçerler birazdan
"Yuh!" derken kıpkırmızı olmuştum.
Emre-e karımı da öpemiyeceksem asıl size yuh
Alper" o değilde derin'in yanakları domatese benzedi" derken kahkaha atmaya başladı.
Oflayıp emre'nin göğüsüne yaslandım ve ceketinin bi tarafıyla yüzümü kapattım.
G-utanma kıızzzz, nolcak sanki
Emre gülüp bana sarılırken saçlarımı okşadı ve "bu sıra böyle huysuz kendi haline bırakın" dediğinde "huysuz değilim ben!" dedim. Ceketin altına saklandığımdan sesim boğuk çıkmıştı...
Kafamı biraz geri çekip "Ne kadar tatlısınız.." diyen kumrala baktım. Gözlerinde hüzün vardı sanki.
"Teşekkürler ama sen iyi misin?" diye sorduğumda dalgınlığı aniden ortadan kalktı ve gülümseyip "süperim!" dedi neşeli çıkan bi ses tonuyla.
Gözlerinde hâlâ hüzün vardı...
Bi terslik olduğunu düşünürken kapının açıldığını duydum. Baktığımda tolga içeriye girmişti.