"Baran cipsi uzatsana şuradan." önümdeki iki cips paketine bakıp "Hangisini?" diye sordum. "Peynirli." doritos paketinden biraz Esma'nın elindeki boş tabağa doldurup paketi tekrar orta sehpanın üzerine koydum.
"Baran." dedi Gamze biraz tereddütlü bir şekilde. "Mutfağı pek temizleyememiştik sen gelsene biraz toparlayalım ortalığı."
"Gamze film bitince toplarız ne acelesi var?" Esma gözlerini büyültüp baktı Gamze'ye. "Kızım otursana oturduğun yerde ya ne mutfağı şimdi?" Gamze Esma'ya kısa bir bakış atıp gözlerini benimkilerle buluşturdu. Gözlerini kocaman açıp mutfağın olduğu tarafı işaret ettiğinde oflayıp kalktım oturduğum tekli koltuktan.
Mutfağa girdiğimde arkamdan gelip kapıyı kapatması üzerine gözlerimi devirdim. Sabahtan beri Esma olmadan benimle konuşabilmek için fırsat yakalamaya çalıştığını az çok görebiliyordum ama şu son bir saatte olayı devlet meselesi hâline getirmeye başlamıştı.
Bu son olanlara kadar şubede az da olsa Kenan'la diyalog içinde olduğumuzdan dolayı, son üç gündür birbirimize olan davranışlarımızın dikkatini çekmiş olduğunu anlayabiliyordum. Birkaç bakışını yakalamış olmam onu iyi tanıdığım için ne düşündüğünü anlamama yetiyordu.
Ayağındaki kahverengi terlikler çıplak zeminde o yanıma varana kadar rahatsız edici bir ses meydana getirirken, ben bakışlarımı mutfak dolaplarına dikmiş; her şeyden habersiz rolü kesmeye çalışıyordum.
Yeni kestirdiği sarı saçlarını kulağının arkasına sıkıştırıp bir elini mutfak tezgahına koyarak yanıma iyice yaklaştı.
"Dökül bakalım şimdi."
Neyden bahsettiği hakkında en ufak bir fikrim dahi yokmuş gibi bir surat ifadesi takınmaya çalıştım.
"Ne hakkında?"
"Kenan'la ne iş? Kavga falan mı ettiniz? Kız meselesi mi? Mehmet yüzünden mi tartışma çıktı? Akif amirle yakın olman konusunda hadsizce bir şeyler mi söyledi? Yoksa Derya mı?" diye sorularını peşi sıra sorarken kıkırdadım.
"Taramalı gibisin kızım ne saydın o kadar ya? Komplo teorileri üretmişsin resmen. Bir kağıda falan mı yazmıştın bunları?" yüzümdeki gülümseme varlığını sürdürmeye devam ediyordu ama Gamze için aynısı pek söylenemezdi. Mutfağa ilk girdiği andan beri ciddiyetini korumuştu.
Bir açıklama yapmazsam bu konuyu irdelemeyi bırakmayacağını bilecek kadar bu süre zarfında tanımıştım onu. "Bu biraz özel bir konu. Apartmanla ilgili birtakım şeyler oldu yani şubeyle ya da komplo teorilerindeki gibi Derya'yla falan alakalı değil." söylediğim şeyin samimiyetini arttırması ümidiyle gülümsedim.
Eh, açıklama yapmak zorunda olmayacağım en basit şey bunu söylemekti herhalde değil mi?
"Apartmanla ilgili özel ne olabilir ki?" diye sorduğunda sırf başka bir şeyle uğraşıyor olmak için mutfak dolabına doğru yürüdüm. Camlı bölmeden çıkarttığım beyaz porselen bardağa sürahiden su doldurup tek seferde kafama diktim.
"Konuşmasak mı bu konuyu Gamze? Öyle çok önemli bir şey de değildi hem. Ufak bir tatsızlık yaşandı sadece." gözünü kısa süreliğine yumup kafasını salladı. "Tamam ama önemli bir sorun yaşanırsa aranızda söylüyorsun." tehdit edercesine bana doğrulttuğu parmağıyla burnum arasında birkaç santim vardı şimdi.
"Tamam atarlı civciv tamam, söylerim." bugün belki de ilk kez, içinde bulunduğu ciddiyetten sıyrılıp sırıttı.
"E haydi içeri geçelim. Esma bir işler karıştırdığımızı anlayacak yoksa."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anons | DÜZENLENİYOR
Romance| Tamamlandı | Bir komiser ve komiser yardımcısının hikayesi. (BoyxBoy bir hikayedir.) #gaylove 1- 121020🏳️🌈 #loveislove 1-240121🏳️🌈 #bxb 2- 060521🏳️🌈