•Bölüm 14

23K 1.4K 292
                                    


Elimdeki deniz gözlüğünü masaya bırakırken titreyen telefonu aldım şezlongun üzerinden.

Grup 155 (Esma, Gamze, Siz)

Esma: Sonunda yarın dönüyorsun ha Barannnn yehuuuu!!!
Gamze: eminim baran da çok seviniyodur tatili bittiği için ahahajsjdkd
Esma: Tatili biteceği için değil de bizim gibi mükemmel iş arkadaşlarını özlediği için döneceğine seviniyodur ;)

Yaa ne demezsiniz yazıp gönderdikten sonra bu sefer masaya koydum telefonu. Çıkan gürültüyle gözlerindeki güneş gözlüğünü kafasının üzerine çıkartıp soran gözlerle baktı ablam. "Çıkmışsın denizden."

"Aynen, yoruldum çıktım. Güneşleneyim biraz döneriz odaya."

"Tamam keyfine bak canım." diyip tekrar eski pozisyonuna geri döndü. Bir haftalık kafa dinleme süremin sonuna gelmiş bulunuyorduk işte. Yarın sabah İstanbul'a, sonraki gün ise işe dönüyordum el mecbur.

Kurulandıktan sonra havluyu şezlonga serip uzandım. Telefonumu yine elime aldığımda kızlardan yine mesaj gelmiş olduğunu gördüm.

Esma: Ayyy Barann ne söylicem sana
Gamze: heee aynen söyle baran da çok merak ediyodu
Esma: 🙄🙄
Esma: neyse gamzenin dedikodu şevkimi kırmasına aldırış etmiyorum artık
Esma: bugünnn derya işten sonra çıkıp gelmiş şubeye
Esma: bizim ekip odasındaydı kenan da
Esma: derya gelince suratını dosyalardan kaldırıp bakmadı bileeeeee
Esma: biraz dışarı çıkıp öyle konuşalım mı falan diyip kaş göz etmeye çalıştı derya ama kenan kalkmadı VOV
Baran: ne zaman yaşandı bu?

Tam anlamıyla bön bön telefon ekranına bakıyordum şimdi.

Esma: üç gün önce ve deeee bugün derya aradı birkaç kere kenan açmadı telefonlarını
Esma: ilginç şeyler oluyo yaniiii
Baran: fena mı işte kızım dedikodu çıkmış sana
Baran: neyse benim duş almam gerekiyor kızlar şimdi, iyi bakın kendinize

At yalanı...

"Abla odaya çıkıyorum ben geliyor musun sen de?" Biraz düşünüyormuş gibi yaptıktan sonra "Yok ben mayıştım kalkamam şu an zaten. Yarım saate çıkarım ama, sen çık duşunu falan al." dedi. Başımı sallayıp havlumu aldım yerinden.

-

Duşa girerken Kenanla ilgili düşüncelerin beynimi kemirmesine izin vermemek için olağanüstü bir çaba sarf ediyordum ama nafileydi. Esma'nın yazdığı satırlar gözümün önünden bir türlü gitmiyordu. Acaba ufak bir atışmadan ibaret miydi yoksa Kenan ayrılmaya mı çalışıyordu Derya'dan? Bir yanım bu düşünceler içinde kıvranırken diğer yanım bunları düşündüğüm için kendimi azarlıyordu. İyice kafayı yedin Baran, aferin.

Saçımı şampuanlama işlemini bitirdikten sonra iyice duruladım. Vücudumu da durulayıp duştan çıktığımda ablam henüz gelmemişti. Uyuyakalmaması için onu arasam iyi olacaktı.

-
"Baran!"
"Buradayız pişt!" soluma döndüğümde Esma ve Gamze'yi burada görmek en ummadığım şeydi. "Yarın işte zaten görüşecektik, ne gerek vardı havalimanına kadar zahmet etmenize." dediğimde kolumu cimcikledi Esma. "Ne zahmeti salak. Hem o kadar gelmişiz ilk söylediğin şey bu mu cidden? Siz erkekler gerçekten bazen çok sinir bozucu oluyorsunuz."  Esma kafasını iki yana sallayıp bana göz devirken ben Gamze'ye sarıldım.

Anons | DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin