"Günaydın." gözlerimi sabahın ilk ışıklarıyla beraber yeni aralamış, karşımdaki adamın mükemmel yüzünü ve bir o kadar mükemmel gülüşünü izliyordum. Yani gerçek anlamda gün aymıştı."Günaydın." aynı şekilde karşılık vererek burnuma ufak bir öpücük kondurduğunda gözlerimi yumdum. "Biraz daha böyle kalsak olmaz mı?" geceleri yatarken genellikle çıkartmaya üşendiğim kol saatime baktım. "İki saat daha yatak keyfi yapabiliriz bence."
Kenan bu boş günümüzü dolu dolu geçirebileceğimiz, günü birlik bir plan yapmıştı ve bu plan için oldukça heyecanlıydı. Planından taviz vermeyeceğini bilmeme rağmen şansımı denesem de, beklediğim tepki gecikmedi.
"Hayır olmaz. Çok uykucusun farkında mısın? Hiç güzel bir alışkanlık değil." kendime hâkim olamayıp esnedim. "Beğenen böyle beğensin beni ne yapalım?"
"Allah Allah?" dedi hem alaycı, hem de tehditkar bir edayla. "Ne oldu beğenemedin mi?" şimdi yarım ağız sırıtıyordum. "Çok beğendim." yeni tıraş olduğum için henüz sakal çıkmaya başlamamış olan yanağımı sert bir biçimde ısırdı. Dişleri hâlâ yanaklarımdayken "Ah!" diyerek inledim. "Acıttın. Ben bu kadar sert ısırmamıştım, acısını çıkartırım bunun." dişlerinin arasından bıraktığı, muhtemelen kızarmış ve hâlâ ıslak olan yanağıma götürdüm elimi.
Yanağını ısırmak için üzerine çıkmaya çabaladığımda iki elimi de tek eliyle yakaladı bileğimden. Çapraz vaziyetteki ellerimi duvara yasladığında sırtımın aniden yatak başlığıyla buluşması bir oldu. "Ah!" ağzımdan kaçan ufak inlemeyle gözlerini kıstı. "İyi misin?" ortamın cinsel gerilimini yok eden bu cümlesine gözlerimi devirsem de "Bilmem, iyi miyim?" diyip boynuna yöneldim. Bıraktığım ıslak öpücüğün ardından dilim tam boynuna temas etmişti ki, ellerimi serbest bıraktı. "Sikeyim geç kalacağız."
"Ben de onu diyorum işte." diye ağzımın içinde gevelediğimde o çoktan yataktan kalkıp banyoya doğru yürümeye başlamıştı bile. "Bir şey mi dedin?" kafamı iki yana salladım gülümseyerek. "Duşa giriyorum on beş dakikaya çıkarım."
Dolabın önüne geçip hem rahat hem de güzel görünen bir şeyler seçmeye çalıştım. En sık giydiğim kotlarımdan birinin üzerine siyah uzun kollu ince bir badi seçip kapattım dolabı. Kenan'ı duştan çıkmasını beklediğim için, dünden beri bakmadığım telefonumu aldım komodinin üzerinden. Gamze ve Esma'yla olan grubumuz sessizdeydi ve onlardan toplamda 23 mesaj gelmişti.
Esma: normalde size sinirliydim
Esma: o yüzden sizinle konuşmamam gerekiyordu ama
Esma: BUNU SÖYLEMESEM İÇİMDE KALIRDI
Esma: hazır mısınız
Gamze: aman içinde kalmasın ne yaparız sonra
Gamze: söyle haydi söyle merak ettirdin
Esma: bugün meydandaki migrostaydım ve tahmin edin kimi gördüm
Gamze: kimi gördün yazsana kızım ne tek tek yazıyorsun
Esma: heyecan yaratmaya çalışıyorum sormanız için kızım bozmasana ya
Esma: kenan'ı gördüm
Gamze: kenan komiseri mi
Esma: başka kenan mı tanıyoruz gamze onu gördüm tabii başka kimi görücem
Gamze: ee anormal olan ne bunda
Esma: telefonda konuşuyordu ve konuştuğu kişiye aşkım diye hitap ediyorduuuuu
Gamze: ne olmuş yani
Esma: ne demek ne olmuş yani gamze
Esma: deryayı başka biri için bırakmış işte
Gamze: ya da deryayla barışmışlardır?
Esma: kimse beni bu fikre inandıramaz
Esma: hayatta inanmam buna
Esma: kenan sadece bana mı bu kararı uzun zamandır almak istiyormuş gibi geliyo? yani deryadan ayrılma olayı
Gamze: evet sadece sana öyle geliyor herhalde esmacım :)
Esma: 🙄🙄🙄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anons | DÜZENLENİYOR
Romantizm| Tamamlandı | Bir komiser ve komiser yardımcısının hikayesi. (BoyxBoy bir hikayedir.) #gaylove 1- 121020🏳️🌈 #loveislove 1-240121🏳️🌈 #bxb 2- 060521🏳️🌈