Detaylar

1.3K 161 14
                                    

Hayatıma hoş geldin polyana " dedi ve gülümsedi bense ona aynı gülümseme ile karşılık verdim tam ağızımı açıp hosbuldum diyecektim ki kapı açıldı ve kapıyı açan genç kız Mehdinin boynuna öyle bir sarılmıştı ki istemsiz bir adım gerileyip acıyla onlara baktım, bu hissettiğim şey depremin ta kendisiydi galiba yada içime biri bir kör ateş bırakıp kaçmıştı. Niye böyle olmuştu?

Mehdi kendini o kızdan ayırıp gülümsedi ve eliyle saçını karıştırdı, kız homurdanıp

"Abi ya kaç defa diyeceğim yapma şunu diye " O an afallamış aralarındaki ilişkinin abi kardeş ilişkisi olduğunu idrak etmeye çalışmıştım, ve idrak eder etmez gülümseyip Mehdiye yaklaştım Mehdi elimden tutup beni içeriye çekti fakat Mehdinin kardeşi bu durumdan pek memnun olmamıştı sanki ,bakışları öyle değişikti ki sanki onun en değerli varlığını elinden almışım gibi kin doluydu bir insan ilk gördüğü kişiye böyle bakabilir hissedebilir miydi? Mehdinin kardeşi arkamızdan gelmiş Mehdiye hesap sorarcasina

"Bu kim, öyle pat diye içeriye giremez. Biliyorsun kurallar " Mehdinin çenesi gerilmiş hızla kardeşine dönüp

"Benim koyduğum kurallardan mı bahsediyorsun Melisa? " isminin melisa olduğunu öğrendiğim kız bozulmuş bana ters ters bakmaya devam ediyordu. Odaya girdiğimizde tekli koltukta gözleri kapalı bir teyze oturuyordu hareketsizliğınden uyuduğunu anlamıştım. Mehdi kadının yanına gidip ayaklarının yanına oturdu, kadın hissetmiş olacak ki doğrulup ellerini Mehdinin saçına getirdi, gördüğüm şey karşısında bir kez daha bozguna uğramıştım, o kadının gözleri görmüyordu.

"Annem " dedi ellerini öperken Mehdi kadının

"Mehdim, hoş geldin iyi ki geldin" dedi

"Bu defa tek gelmedim annem " dedi Mehdinin annesi gülümseyip Mehdinin saçlarını okşadı ve

"O mu?" Dedi Mehdi ise " O annem sana onu getirdim" dedi Mehdinin annesinin gülümsemesi dahada büyüdü bense ne yapacagimi nasıl hareket edip ne diyeceğimi bilmiyordum, ne yapılırdı ki böyle durumda, ayrıca aklıma takılan bir şey vardı, Mehdinin annesi beni tanıyor muydu yada şöyle söyleyeyim , Mehdi annesine beni mi anlatmıştı. Melisa genzini temizleyip.

"Abicim bizi onunla tanıştıracak mısın?" Dedi gözleri ile beni gösterip, bu tavırlarına rağmen kızda bir sıcaklık hissediyordum, abisini kıskanıyor olabilirdi, bir abim olsa hatta böyle yakışıklı bir abim olsa bende kıskanırdım galiba, ona kızamıyordum hem kimse kimseyi sevmek zorunda değildi ki.

Mehdi ayağa kalkıp elimden tuttu ve annesinin yanına oturttu "Annem, Zehra hani anlatmıştım ya sana, artık gelinim, gelinim diye söylenmezsin" dediği kelimeyle Mehdiye baktım Mehdinin bakışlarında rica vardı acı vardı hatta öyle bakıyordu ki yalvarircasina belkide vereceğim tepkiden korkuyordu, bunun hesabını daha sonra elbette soracaktım ama bu kadının hevesini kursağında bırakamazdım.

Kadın elleriyle yüzüme dokunup beni hissetmeye çalıştı, daha sonra saçlarıma dokunup, "çok çok güzelmiş oğlum, " hâlâ ağızını açıp birsey diyememistim, Melisanin genzini temizlemesiyle artık konuşmam gerektiğini anlamıştım.

"Ben çok özür dilerim, yani biraz şaşkınım, Mehdinin sizinle tanıştıracağını bilmiyordum" dedim Mehdinin annesinin ellerini okşayıp

"İsmim Zehra, gerçi Mehdi bahsetmiş anlaşılan " dedim Mehdiye bakıp Mehdi ise kaçamak bir bakış atıp

"Anlatmaz mı kuzum, seni görme imkanım yok fakat öyle bir anlattı ki görmeden hayran kaldım sana"

"Öyle mi, çok sevindim efendim " dedim

"Üzüyor mu oglum seni, üzüyorsa söyle hakkından bir ben gelirim o haytanın "

"Üzmüyor, hiç üzmüyor " dedim ve Melisanın sesiyle Mehdinin annesinin yanından ayrıldım.

Hayalet SokakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin