Gerçek bir finalle Hayalet sokağa veda diyorum umarım sizinde çok beğeneceğiniz bir bölüm olur.
Kitabı bitirdiğiniz tarihi atarmısınız❤️
**Giden geri gelir mi ?
İnsan kıymet bilir mi?*
"Oha oha ohaa, ay çok pardon " kapıda ellerini yüzüne koymuş Edaya yarım göz bakıp kendimi tekrar uykunun kollarına atmak için gözlerimi kapattım. Fakat altımda bir şey kımıldıyordu. İçeride ne olduğunu merak eden Feridede odaya teşrif edince ağızından "çüş " nidaları yükseldi. Artık daha fazla dayanamayıp neden böyle tepki verdiklerini anlamak için gözlerimi araladım. Elimin altında inip kalkan göğüsü beni sarmalayan kolları ile Mehdi benim altımda uyuyordu, yani ben onun üstüne uzanmıştım , of herneyse.Hızla yattığım yerden kalkıp kendimi Mehdiden ayırdım. Mehdi odadaki hareketlenme ile uyanmış kısık gözler ile bizim deli olup olmadığımızı kontrol ediyordu.
"Günaydın güzelim" evet evet tamda şuanda gün aymıştı hemde şak diye.
"Senin ne işin var burda"
Mehdi yatakta dogrulmuş pis pis sırıta sırıta bana bakıyordu. Feride ve Eda gitmiş hızla bende kapıya gidip kapatmıştım. Üstelik birde kapıyı kapatırken öyle bir bakış atmışlardı ki yerin dibine girmiştim.
"Hatırlamıyor musun?"
"Neyi?"
"Geceyi" sesi imali çıkmıştı kendi etrafımda dönüp gece ne oldu diye düşünmeye çalıştım. Hatırladığım tek şey ilk defa yediğim suşiydi birde hayal meyal Feridenin Mehdi hakkında söylediği şeylerdi.
"Ne oldu ki gece ?" Nasıl bir ifadem vardı bilmiyorum ama Mehdi öyle bir zevk alıyordu ki şuanda, sanki yıllardır o yatakta yatıyormuşcasına gerneşiyordu.
"Daha fazla dayanamıyorum Mehdi düğünü beklemeyel-"
"Sus sus sus tamam Allah'ım yapmış olamam değil mi? "
"Mehdi yatakta dogrulmuş ben kendi etrafımda deli gibi dönerken birden elimden tutmuş beni yatağa çekmişti. Gözlerimiz buluştuğunda midemde oluşan kelebeklere küfür ettim zamanı değildi!
"Bunların hepsini sen söyledin evet hatta bunlar içinde en hafif olanı, fakat seni yatıştırmaya çalışırken bir anda klozetin üzerinde uyuya kaldın"
"Klozetin üzerinde ne yapıyordum" dedim korku dolu gözlerle Mehdi kahkaha atmış
"Burası benim odam aslanım bak burasıda yatağım deyip oturdun oraya hayır anlamadığım konu minicik bir alanı nasıl yatak yaptın"
"Oo Mehdi bey dalga geçiyoruz öyle mi. Vay be Seni nasıl adam yaptıysak onuda öyle yatak yapmışızdır" dedim Mehdi önce kaşlarını çatıp daha sonrada burnumdan ısırdı
"Bu gelecekteki kocana hakaret etme cezası" gelecekteki kocam, benim kocam.
"Bırak beni kalkacağım"
"Biraz daha kal, uykumu alamadım sabaha kadar sizinle uğraştım"
"Biz mi? Ferideler ne yaptı"
"Feride çok bişey yapmadı zorlamadı yani ama çok yakındı bir ara hüngür hüngür ağladı ben nasıl gerde-" ellerim ile ağızını kapatıp onu susturdum, çünkü onun dudaklarından o kelimeyi duymaya henüz hazır değildim.
Mehdi parmaklarıma öpücük kondurdu. Yavaşça çektiğim ellerimi göğsüne koydum.
"Eda elinde telefondan roman havası açmış ben romanım bak Mehdi bak nasıl Twork çekiyorum, Allah romanlara göt vermiş gerisini koy vermiş deyip salak salak halaylar çekti, camdan sarkıp millete bağırdı, hatta kafalarına tükürdü en son Feridenin ayaklarına oyy üzümlü kekim Alişim sen mi geldin benim için mi geldin dedi sızdı" Edanın yaptıklarına gülerken "sende az değildin" dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalet Sokak
ChickLit"Sende onun gibisin" dedi baktığım yere yani o yıldıza bakıp "Sende onun gibi bu zifiri karanlığı aydınlatabilen en büyük en güzel yıldızsın. " "Oysa yıldızlar parlamaktan hiç korkmazlar. Peki ya sen karanlığını aydınlatmamdan korkmuyor musun." C...