Kulağıma gelen bağırış sesleri ile zar zor gözlerimi açtım. Üzerime örtülen battaniyenin ağırlığı ile kendimi tekrar uykunun kollarına atmak için dirensemde kulağıma daha çok dolan bağırış sesleri ile gözlerimi açtım.
Melek teyze çoktan koltuğuna oturmuş etrafta duydu seslerden bir anlam çıkarmaya çalışıyordu hızla ayağa kalkıp "Melek teyze ne oluyor" dedim " kızım vallahi bilmiyorum birden bağırış sesleri duydum Mehdim gelsin bir anlarız ne olduğunu " aklıma bir anda dün gece olanlar geldi Mehdi gitmemişti beni uyuttuktan sonra yanımda kalmıştı.
Hızla perdenin yanına gidip dışarıdan gelen seslere perdenin ucuna kaldırıp baktım kavga eden kişi Mehdiydi.
Mehdi geçen gece gördüğümüz oğlanın yakasına yapışmış hararetli bir şekilde birşey söylüyordu. Etraflarında toplanan insanlarda sanki bir film varmışcasına olanı izliyordu. Dışarı çıkıp çıkmama konusunda kararsız kaldım daha sonra kalbimin sesini dinleyip gitme kararı aldım.
"Melek teyzem ben bir çay koyayım Mehdi gelene kadar " dedim kadıncağızı da telaslandirmamak adına. Hızlı bir şekilde dışarıya çıkıp Mehdiyi görüş alanıma aldım ve adını seslendim. Bütün gözler bana döndüğünde Mehdi'nin dahada koyulasan gözleri ile karşılaşmayı beklemiyordum onu hiç böyle sinirli görmemiştim kafedeki olayda bile böyle değildi ,yakasına yapıştığı çocuk gözleri ile beni işaret edip
"Uğruna kuralları harcadığın kız bu mu Mehdi . 10 yıldir değişmeyen kurallar bu kız için mi değişecek. Biz senin için çok şey feda ettik bu mahalle senin oldugun kadar bizimde, ve sende sonuçlarına katlanacaksin" Mehdinin siniri duydukları ile 2 kat daha arttı ve oğlanın boğazına yapıştı.
"O kız hasta bakıcısından başka birşey değil bu sokak için, Annemi kime emanet edeceğimi sana sormayacağım haddini bil"
"Pelin öyle demiyor ama, tek gecelik kullandığın karıları ne zamandır anana bakmak için getiriyorsun Mehdi bey " duyduğum şeyin ağırlığı ve şaşkınlığı ile ne yapacağımı bilemedim bildiğin o pelin beni başka tür kizlardan yapıp bu sokakta adımı çıkarmaya çalışmıştı başka takildigim bir konu ise Mehdi'nin tek gecelik kullandığı kadınlardı.
Mehdi oğlana bir yumruk daha atarken onu tutan kollar tıpkı sinek ısırığı gibiydi onun için deli kuvveti derler ya öyle işte hiç birşey hiç kimse onu durduramiyordu. Mehdi'yi ayırmak için ne kadar söz sarfetsemde beni duymamıştı yanına gidip kolundan tutmaya çalıştım fakat Mehdi o kadar güçlüydü ki kolunu savurmasiyla yeri boylamistim canımın acısı ile inleyip acıyan elimi cirptim Pelin bana bakıp pislik bir gülümseme sergilerken Mehdi ne yaptığını farkedip oğlanı bırakmıştı.
"İyi misin " kafamı evet anlamında sallayıp
"Gitmek istiyorum. Lütfen " Mehdi'nin dövdüğü oğlan dudağından akan kanı temizliyor agizindan küfür mırıldandı yordu. Mehdi gözleriyle işaret verip tekrar bana döndü. İşaret ettiği çocuklar oğlanı ayağa kaldırırken Mehdide beni elimden tutup ayağa kaldırmıştı.
"Size son uyarım. Zehra hakkında tek bir dedikodu kulağıma gelirse sonunuz bu picten farksız olur. "
Eve geldiğimizde soyulan elimi suya tutup temizledim. Mehdi havlu ile lavobonun kapısında beni bekliyordu.
"Seni ilk defa böyle gördüm " dedim elinden havluyu alıp.
"Bu gördüklerin gerçek Mehdi'nin onda biri değil "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalet Sokak
Chick-Lit"Sende onun gibisin" dedi baktığım yere yani o yıldıza bakıp "Sende onun gibi bu zifiri karanlığı aydınlatabilen en büyük en güzel yıldızsın. " "Oysa yıldızlar parlamaktan hiç korkmazlar. Peki ya sen karanlığını aydınlatmamdan korkmuyor musun." C...