Yaşımdan yorgun , telaşlıyım bu günlerde, kaç yaşındayım saymadım bilmiyorum ♡♤
23 kasım 2020...▪▪▪▪▪▪
Hafta sonu boyunca annem gelmemiş, evde tek başıma deli gibi temizlik yapmıştım. Hem bu sayede tek olmaktan daha az korkmuş daha çabuk zaman geçmesini sağlamıştım.Bu sabah annem hızlı bir şekilde eve girmiş yüzüme bile bakmamıştı. Son zamanlarda zaten onunla konuşan sohbet eden cennetlikti , koskoca evde iki yabancıydık.
Kahvaltımı yaptıktan sonra annemin odasına gittim. İlk basta ses vermemesini uyumasına yordum, fakat içeriden hıçkırık sesi gelince hızla içeri girdim. Annem yatağın içinde dizlerini karnına çekmiş ağlıyordu. Yatağın kenarına oturup annemin saçlarına dokunup,dokunmamak arasında gidip geldim.
"Anne iyi misin, neden ağlıyorsun" annem burnunu çekip
"Çık dışarı "
"Ne olduğunu söylemeden gitmiyorum" annemin saçlarını geriye doğru okşayarak çektim fakat yüzündeki yaraları görünce telaşla yatağın diğer tarafına geçtim. Eli yüzü dudağı kan içindeydi
"Anne ne oldu sana. Kim yaptı bunu, " annemin ağlaması daha şiddetlenmişti, şuan sakin mi kalmalıydım yoksa tüm dünyayı yaksa yıksamıydım karar veremiyordum
"Çık dışarı Zehra"
"Bak eğer kimin yaptığını söylemezsen "
"Ne! Ne söylemezsem. Polisi mi ararsın yoksa küçücük beyninle bana bunu yapanların cezasını mi kesersin. Devletin yapamadığını sen mi yapacaksın. "
"Babam- babam mı yaptı sana bunu "
"Kim yaptıysa yaptı rahat bırak beni " hızla mutfağa gidip bir bardak su aldım ve anneme zorla içirdim. Hoş içmek sayılırsa, annem elimden suyu içerken bile iğrenir gibi bakıyordu bana, sanki bütün olanları suçlusu bendim. Çekmeceden tentürdiyot çıkarıp pamuğa döktüm ve annemin yaralarına pansuman yaptım. Annem biraz daha iyiydi.
"Anne, nasıl oldu, yani para vermediğin için mi yaptı. " annem ellerini saçına daldırıp derin bir nefes aldı.
"O yapmadı "
"Peki ya kim. Çalıştığın yerde mi sorun cıktı. Yani hangi varlık böyle bir şeye reva görülür ki " annem kafasını sallayıp.
"Ben, kötü insanlara bulaştım Zehra, kurtulamıyorum. " anlamamış bir şekilde anneme bakıp ellerinden tuttum
"Nasıl kötü insanlar anne, "
"İlk basta parası güzeldi, eve istediğimi alarak geliyordum. Sonra çalıştığım adam dul olduğumu öğrenince bunu şantajla yapmaya karar verdi. Kumar hanesi var her hafta sonu o adamlar yanına birini alır ve şansı için o kadını yanında tutar. İlk gün kazandı hemde fazlasıyla. Ama dün kaybedince kendini de kaybetti."
"Nerede bu insanlar, yeri neresi nerede yapıyorlar bu işi "
"Karışmayacaksın Zehra"
"Ne demek karışmayacaksın, polise gideceğim, hepsi cezasını çekecek. "
"Öyle kolaydı değil mi, seni ahmak! Ben onların kuryeliğini yapıyorum onlar batarsa bende batarım "
"Sen, sen nasıl bir işe karıştın böyle. Yetmedim mi ben yani ben anlamıyorum sen nasıl böyle bir şeye karışırsın. "
" Zehra ben halledeceğim. Sen işine git "
"Halledecekmiş, bunca pisliğin içinde mi halledeceksin. Yarın nasıl geleceksin eve anne, kemiklerin kırılmış halde, yada bir sokak köşesinde biri bulur hastaneye götürür ölüme 5 kala ne hoş. Ben bize yetebilmek için elimden geleni yapıyorum. Bak gidelim yeni bir düzen kurarız daha fazla çalışırım kaçalım "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalet Sokak
ChickLit"Sende onun gibisin" dedi baktığım yere yani o yıldıza bakıp "Sende onun gibi bu zifiri karanlığı aydınlatabilen en büyük en güzel yıldızsın. " "Oysa yıldızlar parlamaktan hiç korkmazlar. Peki ya sen karanlığını aydınlatmamdan korkmuyor musun." C...