Pytania do Iran :
klaudiabielon : Dlaczego nie spróbujesz wybaczyć swojej mamie ?
Odpowiedź: pewnych rzeczy nie da się wybaczyć, na razie postaram się z nią jakoś dogadać ze względu na siostrę. Wybaczenie nie wchodzi w grę, za bardzo mnie skrzywdziła żebym teraz od tak wpadła w jej ramiona.
Werkachm: Czy kiedyś, dawno temu był ktoś, kto zawładnął twoim sercem, tylko jeszcze nic o nim nie wiemy?
Odpowiedź: Umm nie
PannaBlack04 : Jak wielkie jest Twoje uczucie do Jaretta?
Odpowiedź: Tak wielkie, że aż go brak ( ironiczny uśmiech) Jarret po prostu kręci mnie tylko i wyłącznie w sposób fizyczny.
JulachaNeferka : Czy relacja z Jarretem wejdzie na wyższy poziom ? Chciałabyś być z nim tak oficjalnie ?
Odpowiedź: Jarret reprezentuje raczej niski poziom więc automatycznie nie da się go podnieść. Moje serce to bryła lodu i lepiej niech tak zostanie, a związki i uczucia są przereklamowane.
_jucia0605_: Kiedy będziesz razem z Jarretem?
Odpowiedź : Już raz prawie byłam, nie ma do czego wracać.
z_o_n_i_a : W jakiej skali nienawidzisz i jakiej osoby?
Odpowiedź : W pełnym wymiarze Jeff.
z_o_n_i_a : Czy gdyby Jenny żyła zabiła byś ją jeszcze raz?
Odpowiedź: Nie wahała bym się nawet przez sekundę.
mandziorek167 : Co byś zrobiła gdyby okazało się, że Twoja matka się nie zmieniła i traktuje Twoja siostrę jako zabezpieczenie na dostatnie życie?
Odpowiedź : Nawet by mnie to nie zdziwiło. Jednak dla dobra mojej siostry wolałabym żeby traktowała ją dobrze. Co bym zrobiła... Na pewno nie skazała bym jej na to samo piekło, które ja przeżyłam. Gdyby była taka możliwość zabrała bym siostrę do siebie.
Co tak naprawdę czujesz do Jarreta i Alexa?
Odpowiedź : Jarret... znowu on, to tylko fizyczny pociąg. Alex jest niczym mój brat więc żywię do niego tylko i wyłącznie braterskie uczucia.
Kilka słów od Iran : dlaczego niemal każdy pyta mnie o Jarreta ( wywraca oczami) znalazła się gwiazda wieczoru.
PYTANIA DO ALEX'A:
_jucia0605_ : Jakie masz dalsze plany na związek z Mią?
Odpowiedź: Mogę przysiąc, że same poważne.
JulachaNeferka: Jakie zadanie przydzielisz Rosie po porodzie?
Odpowiedź: Do porodu jeszcze jest trochę czasu, ale to raczej logiczne, że Rosie będzie musiała skupić się głównie na dziecku. Praca może poczekać.
Co byś zrobił gdyby okazało się, że Mia jest w ciąży?
Odpowiedź: (niespokojnie porusza się na krześle) nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
CZYTASZ
Be With Me ( W TRAKCIE KOREKTY)
Romansa-Więc po prostu ze mną bądź , na dobre i na złe - wzdycha - wiadomo, że będzie więcej złego, ale co to za relacja, w której nie ma ani grama adrenaliny? Trzecia część trylogii "Rough love" . Znajomość dwóch poprzednich części obowiązkowa!