Minden remek hangulatban telt, már ettünk, ittunk és javában táncoltunk amikor Ron besietett Dante oldalán a házba és tekintetük szikrákat szórt. Először utánuk akartam menni, azonban Ashton karon ragadott és elhúzott táncolni.
- Ashton mi történt? Láttam ahogy Ron és Dante dühösen elcsörtetnek a házba. Utánuk kellene mennem. - s közben végig a kerti ajtót figyeltem.
- Biztosan a meglepetésre készülnek Fanni. Ne aggódj. - mosolygott rám.
Nem telt bele fél percbe Dante azonnal kirohant hozzánk és szemeivel végigsietett mindenkin. Amikor meglátott azonnal felém indult s tudtam, hogy baj van.
Mindenki csendben maradt meglátva az ideges Dantet felém közelíteni. Azonnal körbe vettek testvéreim és dühös tekintettel figyelték a férfit, azonban ő csak megállt előttem és a szemeimbe nézett. Láttam, hogy ideges és szomorú egyszerre, tudtam, hogy baj van.
- Fanni azonnal el kell innen tűnnöd. Mássz át most rögtön a kerítésen! Ashton, James, Marcus, Dave, Lucy ti vele mentek és azonnal eltűntök a környékről is. - hadarta egy szuszra.
A fiúk készülődni kezdtek és azonnal húztak maguk után azonban én nem akartam így elmenni. Tudni akartam mi folyik itt, tudni akartam, hogy hol van Ron!
- Dante mi folyik itt? - fordultam felé, s közben Ashton felkapott az ölébe.
- Fanni W Castar? - megdermedt a levegő.
Ashton minden izma megfeszült, Marcus azonnal mellettem termedt Lucyval egyetemben. Dante félreállt, láttam az arcán a csalódottságot, hogy elkésett.
Láttam ahogy Ron teljesen összetörve áll az ajtóban és könnyes szemekkel figyel engem.
Arca hullasápadt volt, s éreztem ahogy egyre inkább kerülget engem is a rosszullét. Ashton lassan megfordult, s takarásában megjelent három fegyveres rendőr.
A középső magasabb rangban állt, látszott rajta, hogy ő a főnök a három közül. Szőke haja, smaragdzöld szemei olyanná varázsolták akárcsak egy angyal. Egy fekete angyal.
- Fanni W. Castar? - szólalt meg újra s bólintottam.
Ashton lassan letett a földre s a rendőrök felemelték fegyvereiket. Mindenki felemelte a kezét, kívéve engem. Közelebb sétáltam hozzájuk, majd kihúztam magam s emelt fővel néztem farkasszemet az angyallal.
- Letartóztatjuk Mauro Castar, Cassandra Mona és Miranda Delaqrus meggyilkolásáért. Jogában áll hallgatni. Mostantól bármi amit mond felhasználható lesz Ön ellen a bíróságon. - hangosan kattant a bilincs a kezeimen.
Mindenki egyszerre robbant. Üvöltözni kezdtek, dulakodtak és nekiálltak a rendőröknek, azonban ők sem csupán hárman voltak. Azonnal betódult több, mint húsz rendőr s elkapták a fiúkat. A földhöz nyomták őket, kattantak a bilincsek és hallottam ahogy a fegyvereket kibiztosítják, majd testvéreim és barátaim fejéhez szorítják.
Láttam ahogy a családom darabokra hullik egy pillanat alatt. Ron alig kapott levegőt, láttam ahogy próbál beszélni a rendőrökkel, hogy mindez valami félreértés, de tudtam, hogy nincs értelme.
Egyfolytában azon törtem az agyam, hogy ez hogyan is lehetséges. Mindenkit kihoztunk az épületből, Mauro nem lehetett odabent és biztos vagyok benne, hogy Mirandaék sem. A saját csapdájukba nem estek volna bele.
Megjátszották az egészet, hogy amikor eltűnnek úgy gondolja mindenki, hogy a tűzben odavesztek. Az a vipera!
Megragadták a karomat és keresztül rángattak a ház előterén át egészen a főbejáratig. Rengeteg rendőr állt odakint a kertben is, felkészülve érkeztek, tudták, hogy néhányan nem lesznek elegen a mi családunk ellen.
Az angyal elkísért egészen az autóig, majd engedelmesen, emelt fővel beültem a járműbe. Az angyal beült az anyósülésre, majd beindították az autót és a többi rendőr is lassan kisétált a házból.
A kapukhoz érve visszafordultam, s láttam ahogy a családom, a barátaim mindannyian a ház előtt állva nézik ahogy elvisznek engem, s az utolsó dolog amin járt az eszem csupán az, hogy ki kell jutnom innen.
VÉGE
Köszönöm szépen, hogy ennyi fejezeten keresztül velem, Fanni W. Castarral és az ő mia famiglia-javal tartottak. Számomra igazán sokat jelentett, hogy ennyien olvastátok a történetet, igazán hálás vagyok. Remélem velem tartotok jövőre is, hogy megtudjuk mégis hol van Mauro s megannyi titokra is rájöjjünk még Jaccel, valamint Mauroval kapcsolatban.
Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet kívánok mindenkinek!
YOU ARE READING
La mia famiglia
RomanceAz életünk boldogsággal volt teli. Nekünk nem kellett semmi, mert ott voltunk egymásnak. Azonban a hibámból, az idilli család szétszakadt, és egyedül maradtam. Bezárkóztam, és nem akartam magam mellé senkit. De egy napon, kaptam egy új esélyt, egy...