/16.5. 2005/
Na snídani se Cho baví s Margaret a Lenkou. Při mém štěstí mě ignorujou. Opravdu se nechci zúčastnit konverzace jestli jsou hezčí kluci v Nebelvíru nebo Mrzimoru. Fakt ne. Lenka se sice moc nezapojuje ale poslouchá je. Taky se trochu zaposlouchám a najednou na mě promluví Margaret. ,,A co si myslíš ty Kláry? Z jaký koleje jsou nejhezčí kluci." Řekla to víc nahlas než chtěla. A to upoutalo pozornost Austinovy party, náš tým a při mé smůle i Oliverova parta. Všichni se na mě dívali a já začala červenat. Začnu ji vraždit pohledem. ,,Na to ti neodpovím." ,,Ale noták. Ušklíbne se Fred. ,,Ne." Vstanu a chystám se odejít. ,,Takže je to jasný Nebelvír." Řekne George. Moc dobře ví že tím mě naštve a zastaví. ,,Není." Odseknu. ,,Nebo snad Havraspár či Mrzimor?" Uchechtne se Travis. ,,Ne." Zamračím se na něj. ,,No u Merlina! Snad ne zelenáči!" Skoro vykřikne zděšeně Margaret. ,,No to opravdu ne!" S těmito slovy odejdu. Uslyším že za mnou někdo běží, otočím se na usměvajícího Eda. ,,Ve čtyři budeme mít trénink s nebelvírama." Přikývnu že rozumím a rozejdu se směrem do učebny starodávných run.
Sednu si do druhé lavice. Jelikož Maky chodí na věštění z čísel tak sedím s Hermionou. ,,Čau." Pozdravím ji s úsměvem. ,,Ahoj." Úsměv mi oplatí. ,,Od Rona jsem se dozvěděla že jste probírali na snídani z jaké koleje jsou nejhezčí kluci." Uchechtne se. ,,Já se k Margaret a Cho nepřidala!" Začnu se bránit. ,,Margaret se mě zeptala víc nahlas, takže to slyšeli i ostatní." Ušklíbnu se. ,,A co jsi jí odpověděla?" Zeptala se netrpělivě. ,,Nic." ,,Řekneš mi to?" Povzdechnu si. Rozhlédnu se jestli někdo neposlouchá a pošeptam ,,Možná Nebelvír. Ale jen možná!" Rty se jí vytvarujou do úsměvu. ,,Já to věděla!" Skoro to vykřikne. Naštěstí si ostatní všímají svého a nám nevěnují pozornost. ,,Ještě tě neslyšel Protiva." Řeknu. ,,Promiň." Usměje se ve chvíli kde příjde profesor.
Hned po všech hodinách jsem letěla rychlostí světla do pokoje se převléct na trénink. Jako vždy jsem si oblékla tmavě hnědé kalhoty, vysoké hnědé boty, modrý svetr s pruhem bronzové barvy na hrudníku. Modrý "plášť" se znakem mé koleje. Vzala jsem si své koště a hurá ta Edem do společenky. Dojdu tam. ,,Co mu vždy tak dlouho trvá?" Protočím očima nad tím že Jason zase chybí. ,,Nemám tušení." Uchechtne se Connor. ,,Jsem tu!" Přiběhne Jas. Vydáme se tedy společně na famfrpálové hřiště. Dorazíme a Oliverův tým ještě nikde. ,,Zatím si probereme taktiku. Jason bude jako vždy na jednom místě aby neupoutával pozornost Nebelvírských protihráčů. Travis bude mířit potloukem na chytače, Connor na střelce. Andy a Ellen, vy budete mít na starosti zmást střelce červených, tudíž si budete přihrávat jen vy dva a až budete dostatečně blízko střeleckého pásma přihrajete ho Klárce. Hlavně si dávejte pozor na to kde začíná střelecké pásmo. Já budu nečekaně u kruhů." Všichni přikývneme. To už se k nám blíží Nebelvírský tým. ,,Ahoj, můžeme začít?" Zeptá se s úsměvem. Však jemu ten úsměv z tváře zmizí. Ušklíbnu se. ,,Jo." Řekne Ed. Sedneme na košťata, doletíme doprostřed hřiště. Hermiona s Ronem nám to odstartují a my můžeme začít. Ellen se podle plánu ujme camrálu a začne si s Andym přehazovat. Angelina, Alice a Katie se snaží camrál chytit ale my to máme vymyšlený tak že je to skoro nemožné. Já mezitím letěla stranou a když dorazili před střelecké pásmo rychle jsem přeletěla k nim. Andy mi hodil míč, vletěla jsem do pásma rovnou k brankám. Hodila jsem camrál a máme prvních 10 bodů! Míče se hned ujme Angelina. Chci odletět ale zastaví mě hlas. ,,To bylo chytrý." Řekne Oliver. ,,To Ed." Usměju se a odletím pomoct Andymu a Ellen.
První "zápas" vyhrál Nebelvír. Druhý samozřejmě my. Byla jsem už na odchodu když mě zastavil Oliver. ,,Hele nemáš ještě čas? My zítra hrajeme a já bych potřeboval ještě cvičit." ,,Jasně." Usměju se a zase vzlétnu ke kruhům s camrálem v ruce. Hodím míč na levou obruč. Chytne to skoro bez problémů. Hodí mi míč zpět. Asi musím trochu přitvrdit. Oddálím se, rychle otočím a co nejrychleji letím k pravému kruhu. Těsně před ním se vrhnu střemhlavě dolů. Zase vyletím výš k levému kruhu. A teď jsem udělala něco co nečekal, vystřelila camrál do prostřední obruče. Nestihl to chytit. ,,To bylo dobrý." Usmál se. ,,Díky." Úsměv mu oplatím. Takhle hrajeme ještě asi půl hodiny dokud se nezačne stmívat a my jsme totálně unavení. Slétneme na zem. Camrál uklidím do krabice k ostatním míčům. Oliver vezme krabici za pravé držátko a já za levé. Každý máme v druhé ruce naše koště a hurá do hradu. Cestou se setmělo tak že byli vidět jen rozsvícená okna ve věžích. Došli jsme do školy a uklidili krabici do jednoho z kumbálů. ,,Díky že jsi tam se mnou chvíli zůstala." Opět se usmál. ,,Nemáš zač. Taky jsem potřebovala potrénovat." Také se usměju. ,,Už půjdu, tak ahoj." ,,Čau." Rozloučila jsem se a odešla se převléct.
Sedla jsem mezi Eda a Jasona. ,,Dneska usnu hned jak spadnu do postele." Řeknu jim a začnu si na talíř namdávat večeři. ,,Vsadím se že chtěl ještě trénovat aby byl zítra doslova neprůstřelný." Zasměje se Andy. ,,Jo." Řeknu a začnu se ládovat večeří.
ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK! 🎉
ČTEŠ
Havraspár a Nebelvír ✔
FantasyČau, Klára Roseliová jméno mé. Momentálně studuji třetí ročník školy čar a kouzel v Bradavicích. Vše je fajn. S klukama z famrpálového týmu vymýšlíme kraviny a pokoušíme se vyhrát pohár. No, na tom se zatím pracuje. Všechno toto zní krásně, ale pak...