/16.11. 1994/
Za 8 dní je první zkouška. Začínám být čím dál tím víc nervóznější. Jediný s kým se teď bavím jsou dvojčata Weasleyovi, Maky, Oliver, Cedric a můj famfrpálový tým. Teď jdu s Margaret na první hodinu, máme kouzelné formule. S Oliverem jsme se domluvili že když budeme mít společnou hodinu tak si sedneme spolu. Maky totiž tráví hodně času s Dracem. Nemám jí to za zlé. Jsem ráda když je šťastná. Dojdu do třídy a zamířím si to rovnou k Oliverovi.
,,Ahoj." Řekne s úsměvem kapitán Nebelvírského družstva.
,,Nazdar." Řeknu ospale. On se uchechtne.
,,Špatně jsi spala ?" Jen přikývnu. Tohle se mi stává skoro každý týden. Nemůžu z nějakého důvodu usnout a když už usnu tak za 3 hodiny se vstávám.
,,Takže dnes se budeme učit ..." Tuhle hodinu mám celkem ráda. Máme na ní ředitele naší koleje profesora Kratiknota. Na to že je malý je s ním celkem i sranda.
Konec první hodiny. Hurá. A teď nastává to co mě nebaví. Bylinkářství. Přijde mi kytka jako kytka. No to je jedno. Jsme ve skleníku číslo 5 a madam Prýtová potřebuje s něčím pomoct. Na této hodině není Nebelvír takže jsem tam s Maky a Dracem. Jako pátý kolo u vozu.(Jak by řekla Nemesis ,sedmé kolo u vozu). Ale vezmeme to na rovinu, někdo jim křena dělat musí. Oba tvrdí že jim to nevadí. Z myšlenek mě vytrhla profesorka.
,,Takže dnes mi pomůžete přesadit Mandragory. Nebudou to ty co jsme přesazovali v druhém ročníku. Tyto jsou už velké. Až to uděláme máte do konce hodiny volno. Teď si vemte klapky na uši a do toho. Všichni víte jak na to." A jako na povel všichni vytrhli křičící rostliny z květináče a dali je do dalšího.
Za 20 minut jsme to měli hotové. Takže mám 40 minut volno. No, ale co budu dělat? Rozhodla jsem se že si napíšu úkol na lektvary. Nebylo to nic těžkého takže jsem to v klidu stihla. Teď jdu s Maky a Dracem na dějiny čar a kouzel. To bude také nuda. Z toho důvodu že profesor je duch a pořád jen mluví a taky z toho důvodu že Oliver má jinou hodinu.
Jdu na čtvrtou a poslední hodinu před obědem. Máme OPČM. Profesor vyučuje prostě ... jinak? V prvním ročníku jsme měli profesora Quierrella. Zemřel protože byl Smrtijed. Druhý ročník - profesor Zlatoslav Lockhard. Nikdy jsem ho neměla v lásce. Všechny holky byli z něho paf a já která když ho viděla tak se mi zvedl žaludek. Ten zase ztratil paměť. Třetí ročník - Remus Lupin. Byl to můj nejoblíbenější učitel. Naučil mě patronovo zaklínadlo a přeměňování se ve zvěromága. No a z něho se vyklubal vlkodlak. A teď čtvrtý ročník- profesor Moody. Bývalý bystrozor. Jsem zvědavá jestli i on něco skrývá.
Konečně po škole. Já jsem myslela že mě trefí. Dostali jsme snad milion úkolů. Teď jdu za Willem. Už měsíc jsem za ním nebyla. Poslední dobou ho zanedbávám. Konečně dojdu na mýtinu a spatřím stádo testrálů. Poznám Willa a ten hned ke mně přiběhne. Začnu ho hladit, on se skloní na náznak že se chce proletět. Nasednu na něj a jako vždy se prudce rozběhne a vzlétne. Po asi 15ti minutách se snese na zem a já odejdu zpět do hradu. Když jdu po mostě potkám Cedrica.
,,Čau Cedricu." On se otočí a také pozdraví
,,Ahoj Kláry." Chvíli si tam povídáme dokud nepřiběhne udýchaný Harry.
,,Draci." Já se podívám na Cedrica nechápavým pohledem a oba se otočím na Harryho. ,,První úkol jsou draci." No tak to je super. Bude ze mne dračí svačinka.
,,Myslíš to vážně?" Zeptá se konečně Cedric. Harry jen přikývne.
,,Díky že jsi nám to řekl." On kývl hlavou jako že rozuměl. Potom zase odešel a já pořád stála jako opařená na jednom místě.
,,Jsi v pohodě?" Zeptá se.
,,Jo, jsem. Jen mě to překvapilo." Usměju se a společně se vydáme do hradu.
/24.11. 1994/
Den s velkým D. Je první zkouška. Večer jsem nemohla spát ale po asi hodině koukání se do stropu jsem usla. Teď sedím na snídani a úkol je od tří hodin. Nastudovala jsem si nějaká kouzla co by mi mohli pomoct se chránit před drakem a nebo ho zranit. Největší výhodu měl Krum, Cedric a Fleur. Byli nejstarší a tudíž byli zkušenější s kouzly. No a já s Harrym jsme byli 14tiletý puberťáci. Super ne?
,,Kláry vnímáš mě?" Zeptal se Jason.
,,Co jsi říkal ?" Na to se celý náš tým začal smát.
,,Jestli jsi připravená." Řekl s už celkem vážným hlasem a ostatní se na mě také dívali vážně.
,,Jo." A s těmihle slovy jsem odešla.
...
To bude dobrý. Namlouvala jsem si ve stanu a chodila z místa na místo. Se mnou tu byli Cedric s Harrym. Ced si poklepával nervózně nohou a Harry tlupě zíral do jednoho bodu. Najednou do stanu přišel Brumbál, Karkarov, Viktor, Fleur, Skrk a ředitelka Krásnohůlek (pořád si nemůžu zapamatovat její jméno :) ).
,,Takže stoupněte si do kolečka." Začal mluvit Skrk. ,,Sáhnete do tohoto váčku a vytáhnete si draka se kterým budete bojovat. Váš úkol je získat zlaté vejce. Je to něco jako klíč do druhé zkoušky. Začneme madam Delacour, dále Krum, Diggory, Roseliová a Potter."
Podal sáček Fleur. Vytáhla si zeleného draka. ,,Velšský zelený drak." Řekl Skrk a nechal Viktora aby jsi také vytáhnul. ,,Červený čínský ohniváč." Podal sáček Cedricovi. ,,Šedý švédský krátkoocasý." A teď já. Jen v klidu nebude to nic hrozného. Sáhnu do váčku a vytáhnu černého draka. ,,Hebridský černý." No to mě přetáhni koštětem. A teď Harry. ,,Maďarský trnoocasý." Narovinu ... nezávidím mu.První šla na draka Fleur. Vejce získala. Další byl Viktor. Ještě před tím než šel mi popřál hodně štěstí protože oba víme že ,naši' draci jsou hodně nebezpečný. Ten vejce také získal. Další Cedric. Objali jsme se a on se vydal do arény. Po nějaké době vejce získal také.
,,Slečno Roseliová, pojďte." Přišel pro mě Skrk. Vydala jsem se tedy za ním. Vstoupila jsem do arény. Byl slyšet křik studentů jak povzbuzují. A než jsem se nadála drak byl přímo přede mnou.
ČTEŠ
Havraspár a Nebelvír ✔
FantasíaČau, Klára Roseliová jméno mé. Momentálně studuji třetí ročník školy čar a kouzel v Bradavicích. Vše je fajn. S klukama z famrpálového týmu vymýšlíme kraviny a pokoušíme se vyhrát pohár. No, na tom se zatím pracuje. Všechno toto zní krásně, ale pak...