/23.1. 2005/
,,Je ti ještě zima?" Zeptal se mě Ed když jsme seděli ve společence. Přikývla jsem. Odešel k sobě do pokoje a vrátil se s jeho mikinou v ruce. ,,Vem si jí." Já se do ní hned oblékla. ,,Díky. Půjdu si lehnout." Hned jak jsem skočila do postele tak jsem usla.
/24.1. 2005/
Vzbudila jsem se asi v 8. No sakra. SNÍDANĚ ZA PŮL HODINY ZMIZÍ! Vystřelila jsem z postele, převlékla se a i s Edovou mikinou na sobě běžela na snídani. ,,Kdopak se nám tu pořádně vyspinkal?" Usmál se na mě Jason. ,,No nazdar ty blonďatý pako." Chytnul se za srdce a dělal že ho to zabolelo. ,,Včera se vyhlašovali výsledky. Jsi na třetím místě." Usmál se Andy. ,,To je super. Ale teď chci jíst. Mám hlad." Všichni se uchechtli a já se už věnovala jídlu. ,,Nezapomeň že odpoledne máme trénink s Nebelvírem." Málem jsem zase vyprskla pití na Connora. ,,Jo, já vím."
S koštětem v ruce jsem čekala na naší holčičku které to trvá vždycky půl hodiny. No prostě jsme čekali na Jasona. ,,Jsem tu." Zahlásil pyšně. ,,Jasi, tobě to trvá dýl než Ellen." Zakroutila jsem nad ním hlavou. Společně jsme se rozešli na hřiště. Cestou jsem byla s Edem vzádu. ,,Kláry, měla by jsi něco vědět." Řekl a vzdálil se víc od naší skupiny. ,,No?" Nebudu kecat, celkem mě to zajímalo. ,,Oliver chodí s Emily." Bum. Něco ve mě hrklo, a to pořádně. ,,Asi budu zvracet." Vzal mě okolo ramen protože je mi jasný že mi viděl na očích že je mi ti líto. ,,Od toho plesu se celkem změnil." Řekl a podíval se na mě pohledem abych mu to vysvětlila. No a tak jsem mu řekla co se stalo. Po mém monologu nabral lehce červenou barvu. ,,Ta červená ti k černým vlasům moc nesluší. Zkus nabrat modrou." To trochu povolil ale pořád vypadal že by tomu nebelvírovi jednu vrazil. Ocitli jsme se na hřišti kde proti nám stál Nebelvírský tým. Emily se dívala z jedné z věží se svýma kamarádkama. ,,Připraveni?" Zeptal se Wood. ,,Co myslíš ?" Zeptala jsem se ho sarkasticky. Nasedli jsme na košťata a mohli začít. Dnes jsem se vůbec nešetřila. Camrál byl skoro pořád můj nebo Ellen a Andyho. Nebelvírští byli jaksi ... ospalý? Náš tým vyhrál 130:50 a to ještě Jason chytil zlatonku. ,,Dneska nějáký pomalý Olivere, ne?" Zeptal se s úsměvem na tváři Ed. ,,Včera jsme slavili Harryho vítězství." Zamumlal. Najednou přiběhla Emily a skočila mu kolem krku. Já to radši ignorovala a šla do hradu. ,,Až se převlečete tak potřebuji mluvit s Edem, Jasonem, Andym, Connorem a Travisem." Křikla jsem na ně a odešla do pokoje.
Přišla jsem do pokoje kluků. Byli ti všichni s kterými jsem potřebovala mluvit. ,,Už celkem dlouho jsme neudělali nějakou pořádnou vylomeninu. A na tu, kterou se chystám udělat Bradavice nezapomenou." Všichni se ušklíbneme a já jim začnu vysvětlovat můj plán.
Na večeři promluví Brumbál o tom že máme povoleno jít zítra do Prasinek. A to nám hraje do karet.
/25.1. 2005/
Vychutnávám si mou snídani a někdo si dovolí mě vyrušit. Brumbál, zase? ,,Dnes vám chci oznámit že se bude konat Velikonoční ples. Datum upřesníme až později. Tento ples není povinný. A teď se zase věnujte ostatním." Spiklenecky se usměju na Eda.
,,Takže jsme domluveni kdo půjde co koupit ? A hlavně ty Connore, máš ten seznam ?" ,,Jasně že mám. Za koho mě máš?" ,,Za tebe." Rozdělili jsme se do tří skupinek. Connor a Travis, Jas a Andy, já a Edoušek. Ano, dala jsem mu novou přezdívku. ,,Tak vzhůru za Taškářem."
Ověšeni taškama jsme šli zpátky do školy. ,,Mě se snad každou chvíli utrhnou ruce!" Zakňučí Travis. ,,Nestěžuj si." Řeknu mu. Došli jsme k našim pokojům. ,,Kam to dáme?" Zeptá se Andy. ,,Ke mně pod postel." A tak jsme všechny ty tašky dali pod mojí postel. ,,Doufám že se to všechno za ty galeony vyplatí." Sedne si vyčerpaně Ed na postel. ,,Jsem si na 100% jistý že to vyjde. Protože to co vymyslela je úžasný. To se zapíše do dějin Bradavic." Řekl pevným hlasem Travis. A jelikož jsme se udělali tak jak říkají mudlové "shopping day" nakupovali jsme celý odpoledne. A teď je večeře. ,,Pánové jdeme jíst." Zahlásila jsem a šla směrem do Velké síně. Sednu na své místo když ke mně přiběhnou asi tři prváci z Havraspáru. ,,Ahoj, podepíšeš se nám prosím." Řekne stydlivě holčina. ,,Jasně." Podají mi jejich brk a nastaví pergameny. Když odešli otočila jsem se zpět na kluky. ,,No u Merlina, ty budeš za chvíli slavnější než Brumla." ,,To si zrovna nemyslím Jasone." Usměju se.
Ahoj, už jsem tady zas. Jelikož se teď v příběhu objevují mnou vymyšlené postavy jako např. Ed, Jason, Andy, Connor, Travis, Ellen a pár dalších tak napíšu jejich charakteristiku do kapitoly postavy.
ČTEŠ
Havraspár a Nebelvír ✔
FantasyČau, Klára Roseliová jméno mé. Momentálně studuji třetí ročník školy čar a kouzel v Bradavicích. Vše je fajn. S klukama z famrpálového týmu vymýšlíme kraviny a pokoušíme se vyhrát pohár. No, na tom se zatím pracuje. Všechno toto zní krásně, ale pak...