/6.12. 1994/
Fred, George a já utíkáme do společenské místnosti Havraspáru. ,,Tak to bylo povedený." Řekne s úsměvem Fred když si sedneme do křesel.
,,To teda jo a hlavně nás málem viděl RookWood." Uchechtla jsem se.
,,Ale dali jsme to a teď si to Filch pěkně vypije." Zasmál se George. Jen aby jste věděli co jsme udělali. Kluci našli nějaké staré zaklínadlo na to, aby na nějaké části objevila bažina. No a my jsme ji udělali v jedné z hlavních chodeb. Takže Filch bude mít práci na víc.
,,Kde jste pro Merlina byli?" Zeptal se příchozí Jason. My mu vše řekli, protože vím že on to nikomu neřekne. Po chvíli kluci odešli a já měla ještě hodinu do večeře. Dlouho jsem nečetla Percyho Jacksona. Takže jdu číst.
/7.12. 1994/
Dnes si mám vybrat šaty na ples. Maky mamka nám poslala sešit s šaty a my si máme každá vybrat. Tak jsem se s Maky domluvila, že po obědě za ní zajdu a uděláme si holčičí odpoledne (zanedbává mě).
Momentálně jsem se s Oliverem domluvila že se půjdeme projít. Čekám na něj před Buclatou dámou, která se pořád pokouší udělat ze sebe zpěvačku.
,,Tobě to trvá déle než mě." Řekla jsem mu když konečně přišel.
,,Ne ne." A to už jsme se smáli oba.
,,Buďte potichu, zpívám." Řekla Buclatá dáma. Protočili jsme očima a vydali se ven.
...
Sedím na obědě a poslouchám Edovo připomínky na zápas který máme za tři dny. Se Zmijozelem je to celkem těžký. Když dojím oběd, vydám se ke stolu Zmijozelu a sednu si vedle Maky.
,,Chvátni." Řeknu jí. Ta se na mě podívá vražedným pohledem s plnou pusou jídla.
,,Ne." Zamumlala a věnovala se jídlu dál.
Hurá. Snědla to! ,,Můžeme jít." Řekla s úsměvem a vyšli jsme společně do jejího pokoje. ,,Sedej už se nemůžu dočkat." Skoro to zakřičela a já málem ohluchla. No a tak jsme začali vybírat šaty.
Bylo to nekonečný. Ale bavilo nás to. O prázdninách vyrazíme na nákupy jako normální kamarádky. Ne jako kouzelnice. Obě jsme si vybrali náhodou šaty stejné barvy jako naše koleje. Ne. Neplánovali jsme to. Fakt je to jen náhoda. Maky si vybrala zelené šaty a já tmavě modré.
Já si myslím že máme celkem vkus. Ale u mě to bylo na dlouho. Jedny se mi líbily ale měli velký výstřih, další byly krátké a tak dále. A potom Maky našla tyhle. A hned řekla: ,,Tyhle bereš ať chceš nebo ne!",,Jo tyhle beru." To si oddechla a společně jsme vyšli na večeři. Sedla jsem vedle Eda a Connora a ti začali vyzvídat jaký budu mít šaty.
,,Ne, neřeknu."
,,Řekneš." Přidal se i Travis.
,,Nechte se překvapit." A dál jsem se věnovala jen jídlu.
/10.12. 1994/
Dnes máme zápas a od rána poslouchám s Edem Krumovy rady. Sedíme na snídani a mezi náma sedí Viktor. Poslouchají ho i ostatní z našeho týmu. Marcus pořád tvrdí že je to nefér. Jednou jsem mu řekla ať sleduje své ,,férové" výkony ve hře a on že mi to oplatí. Vlastně jsem mu to řekla včera. Ale nebojím se ho, podle mě je to blb. Když nám Viktor dořekl rady tak jsme se vydali na první hodinu. Já mám OPČM. Sednu do lavice a po chvíli si někdo přisedne.
,,Čau." Řekl Oliver.
,,Ahoj." Odpověděla jsem.
,,Ed říkal že jsi včera vybírala s Maky šaty."
,,No to jo."
,,A nechceš mi říct jaký?"
,,Vy jste snad všichni stejní. Ne neřeknu, ví to jen Maky a nikdo jiný to vědět nebude." Usměju se na něj.
,,Ale noták." Zakroutila jsem hlavou na náznak že nic neřeknu. To do třídy vstoupil Moody.
...
Někdy si myslím že celý den čekám jen na oběd. Sednu si a hned se ke mě přidá Viktor a zase začne s jeho radami. Nikomu z nás to nevadí, spíš jsme rádi. Fakt nám pomáhá. Řekl svou poslední radu a odešel.
,,Dneska to dáme!" Snažil se nás povzbudit. Byla celkem velká zima a tak se mi do toho moc nechtělo. Ale co pro svoji kolej neudělám že? A tak jsem se vydala do pokoje se převléct. Převlečená jsem se vydala do společenské místnosti a s celým týmem se vydala na hřiště.
ČTEŠ
Havraspár a Nebelvír ✔
FantasíaČau, Klára Roseliová jméno mé. Momentálně studuji třetí ročník školy čar a kouzel v Bradavicích. Vše je fajn. S klukama z famrpálového týmu vymýšlíme kraviny a pokoušíme se vyhrát pohár. No, na tom se zatím pracuje. Všechno toto zní krásně, ale pak...