/17.3. 1994/
Sirius se proměnil ve smrtonoše a vrhl se na vlkodlaka. Ten ho odhodil jako nic a začal kňučet.
,,Pane profesore?" Hermiona se k němu pomalu blížila a když byla skoro u něj tam Lupin začal výt. Ona rychle doběhla k nám. Vlkodlak zatím šel k nám. Já se přeměnila na vlka a zaútočila. Jeho to překvapilo začal vrčet. No, přeci si to nenechám líbit a tak zavrčím také. Vedle mě se objeví Sirius a naznačí že ho musíme odlákat. Oba na něj skočíme.
Jo povedlo se. Pronásledoval nás. Najednou mě něco popadlo a hodilo na kámen a já ztratila vědomí.
Sirius:
Viděl jsem jak Remus odhodil Roseliovou mladší na kámen a ona se nehýbala. Poté zaútočil na mě. Ucítil jsem tupou ránu na boku. Očividně chtěl pokračovat ale uslyšel další vytí. Ale nebylo jeho. Všeho nechal a běžel pryč. Já se pomalu zvednu a vydal se ke Klárce. Už se vzbudila a proměnila zpět, já se proměnil taky. Dívala se na svoji nohu. U Merlina. Byla celá od krve.,,Musíš za Poppy Pomfreyovou." Řekl jsem jí. Najednou k nám přiběhl Harry. ,,Jste oba v pořádku ?" Potom si všimnul Klárky nohy a ovázal jí to jeho mikinou.
,,Díky, Harry." Poděkovala mu. ,,Není tu nějáká zima?" Zeptala se. A potom mi to docvaklo.
,,Harry musíš jí pomoct a utečte do hradu." Řekl jsme rychle. Bylo pozdě. Mozkomoři se začali přibližovat. První šel na mě. A přidávali se další. Ale nešli jen na mě. Šli i na Harryho a Klárku. Poté jsem ztratil vědomí.
Klára:
Byla to nesnesitelná bolest. Nezmohla jsem nic. Natahovala jsem se po hůlce ale byla moc daleko. Najednou vidím bílé světlo. Někdo vyčaroval patrona. Byl to jelen. Musel to být Harry ale ten ležel vedle mě.Mozkomoři už byli pryč. Já se rychle natáhla pro hůlku a kontrolovala jak na tom jsou ostatní. Harry byl v bezvědomí a Sirius také. Zatočila se mi hlava a já omdlela.
/18.3. 1994/
Probudila jsem se na ošetřovně. Vedle mě ležel Ron a okolo nás stáli Harry s Hermionou.
,,Jak ti je ?" Začne Harry. Já přikývnu že líp. ,,Mozkomoři chtějí dát Siriusovi polibek." Málem mi vypadli oči z důlků. Když se otevřeli dveře tak v nich stál Brumbál. Přišel k nám a začal.
,,Slečno Grangerová, pokud se vrátíte tak můžeš zachránit více než jeden život. Začal bych tím že se vracím ve svých stopách. Myslím že by stačily 3 obrátky." A odešel. Ještě než se zavřeli dveře tak vešel Oliver.
,,Ahoj." Sborově jsme odpověděli.
,,Takže půjde se mnou Harry a Oliver." Řekla Hermiona. Oliver s Harrym se na sebe nechápavě. Ona to rychle vysvětlila co se bude dít.
,,Jdu taky." Už jsem se chystala stoupnout si. Au. Čekala jsem tvrdý pád ale někdo mě chytil. Aha, Oliver. ,,Díky." Sednu si na postel.
,,Klárka ani Ron nepůjdou. Nemůžete chodit." Lehnu si zpět a oni se rozloučí. V momentě jsou pryč.
Oliver:
Byli jsme pořád na ošetřovně ale nikdo tu nebyl.,,Nesmí nás vidět naše staré já. A teď rychle. Musíme k Hagridovi." Doběhli jsme za kameny a pozorovali jak ti čtyři jdou dolů. Když vešli k Hagridovi tak jsme se vydali za dýně.
Jejich staré já si všimli Brumbála a vyšli. My jsme zaběhli do lesa a schovali se za stromy. Když jejich staré já odešlo tak jsme se vrhli osvobodit Klofana. Rozvázal jsme mu řetěz, Hermiona vzala pár mrtvých kun a šli s ním do lesa a tam ho pustili
,,Kam jste šli teď?" Zeptal jsem se.
,,K vrbě Mlátičce." Tak jsme se vydali za nima. Viděl jsem jak Rona popadl smrtonoš a táhl ho do nějaké nory. Klárka se proměnila ve vlka a běžela za ním. POČKAT? Proměnila ve vlka?
Harryho a Hermionino staré já se tam chtěli také dostat. Ale vrba Mlátička jim to nechtěla umožnit. Nakonec se tam oba dostali. Po asi třech minutách se tam objevil Lupin. Mávnutím hůlky zastavil vrbu a vešel do nory.
,,Počkáme tu než vyjdeme." Řekla Hermiona a já s Harrym jsme jen přikývli na souhlas. Po chvíli všchni vyšli. Mraky odhrnuli úplněk a profesor Lupin se začal přeměňovat ve vlkodlaka. Sirius s Klárkou se přeměnili a vrhli se na vlkodlaka. Vždyť ona je zvěromág!
Toho úspěšně odlákali. Z dálky jsme pozorovali jak se Lupin chystal zaútočit na Siriuse. Najednou Hermiona zavyla a on se podíval našim směrem.
,,A myslela jsi na nás?" Zeptá se Harry.
,,Na to jsem trochu zapomněla. Utíkejte." Běželi jsme lesem dokud nás nedoběhl. Schovka za stromem není zrovna na nějaké úrovni ale i tak to postačilo. Za mými zády jsem uslyšel vrčení. No a sakra. Všichni tři jsme se prudce otočili a vlkodlak už šel k nám. Nad hlavami se nám něco sneslo a byl to Klofan. Lupina kopl do hlavy a ten utekl.
,,Musíme za Harrym. Teď na tebe útočí mozkomoři." Běželi jsme tam kam přilétali další a další mozkomoři.
,,Expecto Patronum." Harry vyčaroval patrona který je zahnal. Po chvíli se tam objevili profesoři. Odnesli Harryho a Klárku na ošetřovnu a se Siriusem odvedli do věže.
,,Rychle musíme za Siriusem." Už jsem si myslel že zase poběžíme ale letěli jsme na Klofanovi. Harry ho rychle osvobodil. Něco si řekli a my mu předali hipogryfa.
,,Teď na ošetřovnu." Zavelela Hermiona a my zase běželi. Po dnešku snad zhubnu.
Otevřeli jsme dveře kde se zrovna naše ,staré já' vydávalo do minulosti. Klárka s Ronem na nás udiveně koukali tak jim to vše Harry vysvětlil.
ČTEŠ
Havraspár a Nebelvír ✔
FantasyČau, Klára Roseliová jméno mé. Momentálně studuji třetí ročník školy čar a kouzel v Bradavicích. Vše je fajn. S klukama z famrpálového týmu vymýšlíme kraviny a pokoušíme se vyhrát pohár. No, na tom se zatím pracuje. Všechno toto zní krásně, ale pak...