• plán na mé úrovni •

200 9 0
                                    

/26.1. 2005/

,,Kláro Roseliová ihned vstávej nebo zaspíš!" Drkala do mě Margaret. ,,Kolik je?" Zamumlám. ,,Sice nám dnes odpadlo přeměňování ale budeš vstávat jako každý den." A v tu chvíli strhla mou deku. ,,Aquamenti" Řekla a mně se na obličeji objevila vody. Vystřelila jsem do sedu, vzala hůlku a řekla ,,Anteocula." Z jejích vlasů se vytvořili parohy. ,,No to si děláš srandu." Oplatila mi to blábolícím kouzlem. Přece si to nenechám líbit a neverbálně na ní vyšlu 'cantis' neboli zpívací kouzlo. Začala tedy zpívat a já se musela začít smát. Utekla jsem do koupelny abych nevypadala jako zombie.

Sběhnu po schodech do společenky, blábolící kouzlo už naštěstí vyprchalo. ,,glisseo" řeknu a počkám na Margaret. ,,Co se děje že jsi na mě počkala?" ,,Nenechám si to ujít." Tajemně se usměju a ona nadhodí svůj nechápavý pohled. Dojde do půlky schodů a v tu chvíli se schody promění ve skluzavku. Dojede dolů a vraždí mě  pohledem. Rychle jsem vyrazila na snídani. Doběhnu tam a hned si sednu mezi Eda a Jasona. ,,Chraň mě Merlin a vy dva." Schovala jsem se více za Eda když do Velké síně vtrhla rozzuřená Margaret. ,,Jo ahá. Tady někdo naštval Alisonovou. Tak to nevím jestli něco zmůžu." Podívala jsem se na Eda který se na mě díval soucitným pohledem. Jen aby jste věděli, když se Margaret naštve tak je to něco. ,,Kláro Amber Roseliová." Vzala jsem si do ruky housku a běžela ke dveřím. Už je to nějáká chvíle co běžím. Housku jsem snědla za běhu. Jes, setřásla jsem ji. Bum. No bezva, to bych nebyla já aby jsem do někoho nevrazila. ,,Dobrý?" Zeptam se mě dost známý hlas. ,,Jo dobrý, promiň že jsem do tebe vrazila." ,,V pohodě." Usmál se na mě a šel asi ke schodišti. Očividně Oliverovi už nedělalo problém se mnou mluvit. Najednou mě někdo chytil za ruku a zatáhl za nějáký obraz do tmavé chodbičky. ,,Lumos" Řeknu potichu. ,,A co tady děláte vy dva?" ,,Co myslíš? Ten úžasný plánek pořád funguje. A teď nám řekni proč se s Woodem nebavíš." Odřekl George. ,,Vsadil jsem se s Leem o 5 galeonů že se dáte do konce roku dohromady." ,,U Merlina Frede." Plácnu se do čela. ,,Takže?" Zeptal se napínavě. ,,No, slušně řečeno na plese něco pohnojil. Potom začal chodit s tou fúrií Emily a pak jsme se prostě nebavili." ,,Jo, to víme co pohnojil ale fakt toho litoval." ,,Georgi." ,,Jo jasně nemáme se v tom hrabat." Zvednul ruce do obranného gesta. ,,Tak jo, pokud se nepletu dostala jsem vás jednou z trestu. Půjčíte mi ten plánek na dva týdny?" ,,No, co nám zbývá." Fred mi podal plánek a já se tajnými chodbami dostala až před našeho chrliče.

,,Takže, kdy začneme náš plán ?" Zeptal se Connor. ,,No, jelikož mi Fred s Georgem konečně půjčili ten úžasný Pobertův plánek tak můžeme začít dnes večer. Půjdeme po dvou jako vždy. Travis s Connorem si vezmou sklepení, Jason s Andym si vezmou do parády Mrzimorský a já s Edem uděláme radost Nebelvírským. A pak společně ozdobíme pár Havraspárů. Sejdeme se po večeři u vás v pokoji. Zatím čau." Vyzvedla jsem Maky a společně jsme šli na večeři. Sedla si výjmečně k nám, za což jsem byla ráda. Po večeři šla Maky do svého pokoje a já se vydala s Pobertovým plánkem do pokoje kluků. Vytáhli jsme z podpostele několik tašek ve kterých bylo několik úžasných věciček. Jako například hnojůvky, prášek na obarvení vlasů do barvy své koleje, slizy které neumyjete buď počkáte 3 dny a nebo je musím odčarovat. No a taky vytopíme nějákou tu koupenu, na chodby nalijeme olej, obarvíme paní Norisovou a obarvíme pár kabinetů. Plán na mé úrovni. Kluci tento plán věděli hned co jsem ho vymyslela. Rozdělili jsme si věci a vzali si naše košťata. Jestli se ptáte proč košťata tak protože kluci nebudou hledat správný sud a klepat nějáký kód a já nebudu hádat heslo Buclaté dámy. Prostě tam vlítneme oknem. ,,Nejdřív půjdeme za našima kamarádama alá kluci z famfrpálového týmu." Přikývla jsem jeho nápadu a letěla směrem k oknu kde bydlí. Jo a plánek jsem svěřila do péče Travisovi.  ,,Alohomora." Zašeptám a otevřu okno. Nutno podotknout že zítra je zápas, Nebelvír proti Zmijozelu. Opatrně jsme vlezli do jejich pokoje. Já si vzala do parády Freda, George a Olivera. Všem třem jsem na hlavu nasypala prášek který jim obarví vlasy načerveno. Po pokoji jsme ještě rozmístili pár hnojůvek, na skříně dali sliz tak aby když je otevřou spadl na hlavu. Takto jsme obešli dalších pár ložnic. S košťatama v ruce jsme prošli obrazem Buclaté dámy. ,,Lumos" zašeptal Ed, jinak by jsme neviděli nic. A také nechceme vzbudit lidi na obraze. Obešli jsme kabinet OPČM a třídu přeměňování a nabarvili na růžovo. Jdeme pomalu zpět do věže když uvidíme ... ,,Hele, Filchova kočka, měj tu čest ji obarvit." Šeptl ke mně Edwardík. Vzala jsem tedy růžovou a natřela ji. ,,Micinko, kde jsi?" S hrůzou v očích se podívám na Eda. Filch. Utečeme do pokoje kluků, ti na nás už čekají. ,,Kde jste byli?" ,,Filch." Hned pochopili. ,,Vytopili jsme Uršuly koupelnu, obarvili několik hlav, hnojůvky a slizy jsou snad všude." Zahlásil pyšně Jason. ,,Hoši, já jdu spát. Dobrou." Řeknu jim. ,,Dobrou." Odpověděli jednohlasně. Jsem zvědavá na ráno.

Havraspár a Nebelvír ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat