• červenohlavky •

217 9 1
                                    

/27.1. 2005/

Vstala jsem s radostí že dnes uvidím několik studentů s barevnýma hlavama, se slizama na vlasech, paní Norisovou s růžovým kožichem, růžové třídy, bude to prostě úžasné. Čekám na kluky ve společence, protože chceme vidět naší spoušť společně. ,,Slečinky se dostavili." Ušklíbnu se jejich směrem. ,,Museli jsme se přeci upravit." Pokusil se Jason napodobit holčičí hlas. Nad jeho hereckými výkony jsem se jen usmála a společně se vydali na snídani. Vešli jsme do Velké síně když se nám poskytnul výhled na žluté, modré, červené a zelené hlavy, pár lidí se slizem ve vlasech. Úžasný výhled. Měla jsem co dělat abych nás neprozradila záchvatem smíchu. Sedli jsme se zase na naše místo. Otočím se na stůl Zmijozelu a koho to neuvidím? Austina, Alexe a Ryena se zelenou hlavou. A když se podívám Maky směrem, no, Travis s Connorem nezapomněli ani na ní. Podívala se na mě pohledem alá to mi vysvětlíš. Otočím se zpět a šeptnu k Travisovi a Connorovi ,,Proč jste se mi nepochlubili že jste zkrášlili Roockwoodovu partu?" ,,Překvapení." Řekli jednohlasně. ,,A ty jsi se s Edem nepochlubila že jste vzali do parády naše famfrpálové kamarády." Řekl Andy. ,,No, hrají zápas tak ať udělají na Kruvaly dojem." To se Jas začal smát.

Jdu pomalu do třídy na OPČM když mě někdo zastaví. ,,Počkej!" Ten přízvuk poznám všude. ,,Čau Viktore." Usměju se. ,,Ahoj, hele to je tvoje práce?" Zeptá se s úsměvem. ,,To co jsi viděl není vše. A hlavně neprozraď mou identitu, nebo skončíš s růžovou hlavou." Můj úsměv se ještě rozšíří. ,,Ne to je dobrý. Ale musím říct že dobrá práce. Když jsem to s kámošema viděl, začali jsme se strašně smát." ,,Příště vás nevynecháme." Ušklíbnu se. On vykulí oči ,,Ne díky. Promiň už musím jít tak čau." A odběhl pryč. Vydám se tedy zase na cestu do třídy. ,,Kláro Roseliová, tohle mi vysvětli." A jéje, Maky mě poctila svou přítomností. ,,Sklepení a Zmijozel měli na starost Connor s Travisem. Běž za nima." Usměju se. Vím že nedokáže být naštvaná dlouho. ,,A koho jsi měla na starost ty?" Zeptala se s mírným úšklebkem. ,,Já byla poctěna vzít do parády Nebelvíry, paní Norisovou a třídu OPČM s třídou přeměňování." ,,Tak se těším na tvé dílo." A s tímhle jsme vešli do třídy. Byla celá růžová. Úžasný. Seděli tam jen Oliver, Hermiona, Ron a Harry. Všichni až na Hermionu měli červené hlavy. Sednu si s Maky do předposlední lavice, co nejdále od Nebelvírů. Takto budou chodit ještě 3 dny. Třída se začala plnit studenty. A kdyby jste viděli výraz Moodyho, k nezaplacení.

Zrovna jdu na zápas když mě zastaví trojka Nebelvírů a červenými vlasy. ,,Ta červená vám sekne." Řeknu jim. ,,Jak jsi to sakra vymyslela?" Zeptal se se zájmem v hlase Fred. ,,Je to úžasný!" Přidal se George. Oliver je spražil pohledem a pak se podíval na mě. ,,Tohle je celkem dobrý nápad, to musím uznat. Ale my teď hrajeme zápas." ,,To děkuji za pochvalu. A o zápase vím." ,,Odčaruj to." Dořekl George. ,,A co když ne?" Ušklíbnu se. ,,No, tak si vychutnáme pomstu." Ušklíbnul se pro změnu Fred. ,,V tom případě by jste museli opravdu přemýšlet. Já se jen tak nachytat nenechám. A teď už půjdu, snad vyhrajete červený hlavy." A rozběhla jsem se pryč. Kdyby je nečekal zápas tak by běželi za mnou, to je mi jasný. Sedla jsem hned vedle Ellen a Travise. ,,Takže přivýtejte naše neporazitelné Nebelvíry. Jako kapitán je neprůstřelný Oliver Wood. Hned vedle něj je nejlepší chytač Nebelvíru za 100 let, Harry Potter. Hned za nimi jsou naše Weasleyovi dvojčata Fred a George. A jako poslední střelkyně s nejlepší muškou, Katie Bellová, Angelina Johnsnová a Ginny Weasleyová!" Dořekl Lee Jordan. ,,Moc je vychvaluje." Šeptne ke mně Ellen. ,,Taky si myslím." Odpovím ji. ,,A teď tu máme Zmijozelský tým! Jako první letí brankář Bletchy a vedle něj Draco. Za ním dva odrážeči Markéta a Derric. A jako poslední střelci Marcus, Warrington a Alex." Tak teď to dost odbyl.  Ten bude rád když ho hadíci nechají. Zápas začal a je vidět že Leeova řeč je celkem naštvala. Oliver málem nevychytal Warringtonovu střelu. Vypadá to tak že Lee moc vychválil Nebelvír. Ne, tak ne. Konečně trochu mákli. A dali 2 góly. 

Nakonec to skončilo vítězstvím Nebelvíru, ale bylo to jen tak tak. S Maky jsme se vraceli do hradu když mi někdo zaťukal na rameno. ,,Zítra od tří bude trénink." Řekl Viktor a zase odešel. ,,Taková smůla, zítra se jde do Prasinek." Řekne Maky provokativním tónem. ,,Tak to bych měla říct klukům ať mi nakoupí." Odpovím ji. Ona se zasměje a odejde za Dracem.

/28.1. 2005/

Vstávat se mi vůbec nechtělo, z jednoho prostého důvodu. Prší. A vsadím se že Viktor trénink jen tak neodvolá. Vstanu, obleču se a hurá na snídani. Sednu si ke stolu vedle Lori. Kluci očividně pořád spí. Jelikož je má nálada jako počasí, tak nemám chuť se s nikím bavit. ,,Čauves." Sedne ke mně Jason, očividně s dobrou náladou. ,,No nazdar." Odpovím. ,,A jéje, špatný počasí špatná nálada." Uchechtne se. On ví jak je to s mojí náladou. ,,Asi tak." Ušklíbnu se. Když dojím jídlo vydám se na hodinu starodávných run.

Čauky, rozhodla jsem se že kapitoly budu vydávat 2x do týdne. V úterý a pátek.

Chtěla by jsem slyšet vás názor na příběh tak ho prosím napište do komentu. 💘

Havraspár a Nebelvír ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat