/27.8. 1994/
,,Ale koho to tu máme ? Dva malí kouzelníci." Řekne jeden z nich. Mně naskočí husí kůže a Oliverovi stisknu víc ruku.
,,Tak co s váma?" Zeptá se ten druhý.
,,Budeme je mučit." Zas ten první. Ten druhý se na něj podívá a řekne
,,To ne. Pán by tě mohl potrestat." Ale to na prvního nějak nepůsobí.
,,Crucio !" A v tu chvíli jsem se svalila na zem a cítila strašnou bolest. Začaly mi test slzy. Bolestí jsem se svíjela. Dokázala jsem zaregistrovat Olivera který mě drží za ruku a chystá se tomu Smrtijedovi něco udělat. Víc nevím. Bylo vidět jen černo.
Oliver:
,,Crucio." Řekl jeden Smrtijed. Klárka se svalila na zem. Já jí pořád držel ta ruku. Měl jsem o ní strašný strach. Už jsem chtěl něco udělat Smrtijedovi když Klárky stisk povolil.,,Jdeme Auguste." Zavelel ten co nic nedělal. Hned co se přemístili se sem nahrnuli bystrozoři. V jedné jsem poznal Klárky mamku. Pořád jsem ji držel. Klečel jsem nad ní a pokoušel se jí vzbudit. Její rodiče přiběhli je mně.
Klára:
Au. Bolí mě celý tělo. Poznala jsem že jsem v nemocnici Svatého Munga. Okolo mé postele stojí rodiče a Oliver.,,Mám otázku. Co se stalo?" Rozespale jsem se zeptala. Mamka začala s vyprávěním, když došlo na část se Smrtijedy začala jsem si vzpomínat. ,,Jsou ostatní v pořádku?!" Vyhrkla jsem. Dostalo se mi krátké odpovědi, jo.
/1.9. 1994/
Mudlové. Byli snad všude! Jen procházíme nádražím King's cross a přes mudly se nemůžeme procpat.
Hurá! Nástupiště 9¾, miluju ho. V davu vyhledám Maky a hned se s ní dám do řeči.,,Tak ahoj." Obejmu rodiče a nastoupím do vlaku. Nemůžu najít kupé kde je můj famfrpálový tým. Seděla bych s naší partou ale Ed chce s námi probrat letošní famfrpálové tréninky. Sednu si mezi Eda a Jasona když se vlak rozjede. Přes 2 hodiny jsme si povídali o prázdninách. A pak přišlo téma famfrpál. Ed se ujal slova.
,,Takže, tenhle rok budeme ve stejné sestavě jako poslední dva roky. Budeme trénovat častěji a tvrději. Tenhle rok porazíme Nebelvír!" Moc dobře víme co znamená že budeme trénovat častěji a tvrději. Jelikož Ed s Oliverem jsou si v tomto velice podobní tak nás bude tahat z postelí v půl sedmý. Bezva. Ale souhlasím s Edem, tenhle rok musíme porazit Nebelvír. Poté začala další dlouhá konverzace.
Sedím v kočáře společně s Maky, Oliverem, Fredem a Georgem. Pokecali jsme celou cestu. Prostě normální.
Sednu si k našemu velkému stolu když na mě někdo skočí. ,,Strašně ráda tě vidím!" Zapiští mi Margaret u ucha.
,,Já tebe taky ale ráda bych neohluchla." Uchechtnu se. Do místnosti vstoupí McGonagallová i s nováčky.
,,Takže moudrý klobouk vás zařadí do čtyř kolejí. Jsou to Nebelvír, Mrzimor, Havraspár a Zmijozel. Budu vyvolávat vaše jména a vy si sednete sem a Moudrý klobouk vás zařadí do koleje." Začala vyvolávat jména a já si vzpomněla na mě.
Flashback
,, ... Budu vyvolávat vaše jména a vy si sednete na tuto trojnožku. Na hlavu vám nasadím Moudrý klobouk a ten určí vaši kolej, bude pro vás něco jako rodina." Začala vyvolávat jména. Popadla mě panika. Co když půjdu do Zmijozelu ? Tam byla většina těch co byli zastánci Vy-víte-koho. ,,Klára Elizabeth Roseliová." Ne. Já tam nechci. Pomalým krokem jsem došla a sedla si. ,,Hmmmmm. Toto bude těžké. Na Zmijozel nebo Mrzimor to nevidím. Jsi chytrá, s tím by jsi mohla jít do Havraspáru. Jsi ale také odvážná, to můžeš jít do Nebelvíru. Hmmmm. TAK TEDY HAVRASPÁR!" S ůsměvem na tváři jsem došla ke stolu a modrou barvou.Konec flashbacku
Nad tím jsem se musela pousmát. Když se nováčci rozdělili ujal se slova Brumbál. ,,Tento rok je pro nás výjimečný. Na naší škole se bude pořádat turnaj čtyř kouzelníků." Bla bla bla ,,Nejmladší kouzelník může být v 3. ročníku. A teď bych rád přivítal školu z Kruval a Krásnohůlek.
Krásnohůlky byli až moc elegantní. Prostě nemělo to tu šťávu. Ale pohledy všech kluků. To mi rapidně snížilo sebevědomí. A pak přišlo Kruvalové. Ti to měli spíše takové tvrďácký. A to co mě překvapilo byl Krum! Nejlepší chytač na světě! To zase nemohli vystát kluci jak jsme se dívali na Kruvaly. Když procházeli chodbičkou mezi stoly tak jsem se podívala na Kruma. On můj pohled asi vycítil a mrknul na mě?!!!! Byla jsem jak opařená. Ale nemohla jsem si nevšimnout vražendého pohledu Olivera.Brumbál vysvětloval jak tento rok bude probíhat, bude to ještě hodně zajímavý.
Vy co jste četli knížky, tak se omlouvám že jsem příchod Kruvalu a Krásnohůlek udělala jako ve filmu.
ČTEŠ
Havraspár a Nebelvír ✔
FantasyČau, Klára Roseliová jméno mé. Momentálně studuji třetí ročník školy čar a kouzel v Bradavicích. Vše je fajn. S klukama z famrpálového týmu vymýšlíme kraviny a pokoušíme se vyhrát pohár. No, na tom se zatím pracuje. Všechno toto zní krásně, ale pak...