/11.12. 1994/
Dveře se otevřely a my vyletěli na hřiště. Po obletění jednoho kolečka jsme se zastavili uprostřed. Naproti mně je vždycky Marcus. A dnes se opravdu přiblble usmíval. Profesorka Hoochová zase začala odříkávat jeji proslov ve stylu: ,,Fér hra je to jasný?"
Vypustila potlouky a vyhodila camrál. Toho jsem se ujala a letěla ke kruhům. Zkusím to co mi řekl Viktor. Těsně pod kruhama sletím dolů a pak rychle nahoru. A JE TO TAM! Prvních 10 bodů.
I po několika minutách jsme vyhrávali. Skóre je 130:90. Najednou začnou studenti vítězně křičet. JASON CHYTIL ZLATONKU! Letěla jsem si s Jasonem plácnout tak jak to děláme vždycky, ale když jsem letěla okolo jedný z ,,věží" tak do mě někdo vrazil a já prorazila látku a padal dolů. Sem tam jsem narazila do dřevěného trámu. A nakonec zem. A pak černo, prostě nic.
/ještě téhož dne/
Super! Zase na marodce. Okolo mě stál můj tým + Viktor, Oliver a Maky.
,,Jak ti je?" Zeptala se Maky.
,,Bolí mě hlava." Pokusila jsem se usmát ale vznikl z toho jen úšklebek. ,,Co se stalo?" Zeptala jsem se jich.
,,Flint do tebe silně vrazil a ty jsi skončila v té ,,věži" a padala dolů." Řekl Ed.
,,Připadá mi že jsem tu opravdu často." Zasmála jsem se.
/29.12. 1994/
Tak už je to nějáký ten týden co mě madam Pomfreyová pustila z marodky. Marcus má zase školní trest což je fajn. Na Vánoce jsem zůstala v Bradavicích, kde jsme si udělali menší Havraspárskou párty.
Z mého přemýšlení mě vytrhl Connor který ke mně do pokoje vlítnul celý bílý od sněhu. ,,Pojď ven! Bude sněhová válka."
,,Hned jsem tam." Začala jsem se tedy oblíkat. Každá sněhová válka se koná jen na jednom místě. Pod Hodinovou věží. Vběhla jsem tam a přidala se do týmu kde byl Connor.
,,Hurá, máme posilu." Řekl Edovi. ,,Proti komu hrajeme?" Zeptala jsem se Travise.
,,Nebelvír." No to je tedy super. Hodila jsem jednu sněhovou kouli a ta trefila George přímo do obličeje.
,,Hej kdo to byl?" No a pak si všimnul mě, jak se směju a skoro válím na zemi. Moc dobře vím co se stane. To co minulý rok. Záhadným způsobem se dostali až k nám a hodili mi sněhovou kouli na hlavu. Velkou sněhovou kouli. No a toho mý spoluhráči využili a dali jim sníh za trička. Fred s Georgem začali křičet že to studí a my po nich dále házeli sněhové koule. No a jak to dopadlo? Tím že jsme uzavřeli dočasný mír a promočení se vydali do pokojů.
,,U Merlina! Co jsi dělala?" Zeptala se mě Cho.
,,Sněhová válka." Nad tím se jen uchechtla a dál se věnovala úkolům. Já se převlékla a vydala se za Maky.
,,Budu hádat. Zase sněhová válka." Řekla když jsem došla k ní do pokoje.
,,Jo." Vsadím se že to poznala podle toho že moje vlasy byli mokré.
,,Pojď ke mně." Ukázala na místo vedle ní a já si sedla. ,,Tohle je dopis pro tebe. Tvoji rodiče ho poslali po mojí sově." Vzala jsem dopis a otevřela ho.
Ahoj Kláry, dopis jsme neposlali po Gwen ,protože si udělala něco s křídlem... A potom tam byly takový ty řeči ,,Jak se máš." A tak dále.,,Gwen má něco s křídlem."
...
Už jsem po jídle a s Edem si povídáme ve společenské místnosti. Najednou přiběhne Andy a praští Eda polštářem. Ten si to však nenechá líbit a oplatí mu to. Najednou flákne někdo i mě. Jason. Popadnu polštář a bouchnu ho taky. A tak začala polštářová bitva. Potom se přidali i Connor, Travis, Ellen, Lori a několik dalších. Po skončení jsme všichni měli na hlavách hnízda. Začala jsem se všem smát a ostatní se přidali.
Ahoj, dneska jsem vydala první kapitolu ke knížce Až za mrtváky. Je to tedy na téma TWD tak snad se bude líbit.
ČTEŠ
Havraspár a Nebelvír ✔
FantasíaČau, Klára Roseliová jméno mé. Momentálně studuji třetí ročník školy čar a kouzel v Bradavicích. Vše je fajn. S klukama z famrpálového týmu vymýšlíme kraviny a pokoušíme se vyhrát pohár. No, na tom se zatím pracuje. Všechno toto zní krásně, ale pak...