#multimedyada Nehir'in elbisesi🐰
=EMİRDEN=Nehir'in evinden döndüğümüzden beri kendimi tuhaf bir şekilde huzurlu hissediyordum.
Uzun zamandır böyle güzel vakit geçirmemiştim. Anneannesinin sıcak tavırları sayesinde ona karşı içim sevgi dolu. Tüm samimiyetiyle bana sevgisini hissettirmişti.
Nehire gelince ona karşı içim öfke dolu bana olan tavırları, karşı çıkması ve boyun eğmemesi fazlasıyla sinirlerimi bozuyordu.
En çok sinir olduğum şey ise son zamanlarda aklımdan çıkmıyor olmasıydı. İlk günden bugüne kadar ona karşı içimde değişik duygular yer alıyor.
Farklı farklı olan ve adlandıramadığım duyguların en neti öfke. Yaptıkları ve masum görünme çabaları fazlasıyla canımı sıkıyordu.
Nehir hanım istediği kadar masum görünmeye çalışsın. Ben onun amacanın ne olduğunu çok iyi biliyorum, ama yapmak istediği şeyi elde etmesine izin vermeyeceğim.
Her ne kadar aklımdan çıkmasa bile daha ileri gitmesine müsaade etmeyeceğim. Benim hayatımda hiçbir kadına yer yoktu. Beni doğurana bile...
Son yedi yıldır ciddi bir anlamda hiçbir kadının hayatıma girmesine izin vermedim, vermemde.
Şimdi ise karşıma bu deli dolu sakar kız çıktı. Yaptıkları ve konuşmasıyla dikkatimi çekiyor evet bunu kabul ediyorum fakat onun niyetinin de ne olduğu açıkça belli. O yüzden asla hayatımın bir parçası olmasına izin vermeyeceğim.
Susmak bilmeyen çenesi ve sakarlıklarıyla başıma bir sürü bela açtı. Ne yapacağım ben bu kızla?
Neden hâlâ aklımdan çıkmıyor?
Neden hâlâ onu düşünüyorum ki?Telefonumun çalan melodosiyle düşüncelerim tuzla buz oldu.
Telefonuma baktığımda Abidin arıyordu.
"Efendim Abidin"
"Emir bey kusura bakmayın bu saate rahatsız ediyorum" dedi tedirgince.
"Önemli değil konu nedir?" diye sorduğum da bir süre abidinden ses gelmedi.
Sanırım ilk kez bu saatte rahatsız ettiği için ona kızmadım diye şaşkınlık geçirdi. Ben bile bu sakinliğime karşı şaşkındım.
"Abidin orda mısın?"
" he evet Emir bey, ben şey diyecektim geçen gün çekilen örnek fotoğrafları incelediniz mi? Onay vermediniz de"
dediğinde o fotoğraflar yeni aklıma gelmişti.
"ben onu tamamen unutmuştum, birazdan bakar haber veririm sana" dedikten hemen sonra telefonu kapattım.
Üzerimdeki tişörtü çıkarıp yatağın üstüne atarak dosyalarının olduğu dolaptan zarfı aldım.
Artık esnemekten ağzım ayrılacaktı. Bir naneli ayranımız eksikti zaten o da oldu. ama doğruya doğru naneyle çok lezzetli olmuştu, Daha önce neden içmedim ki?
Kendimi koltuğuma atıp zarfı yırtıp buruşturarak top haline getirip uzaktan çöp kutusuna attım ve tam isabet.
tuğçe'nin fotoğraflarına bakarken hepsi gayet güzel gözüküyordu fakat eksik bir şey vardı, elbisenin kendini göstermesi için açık alan seçmeliyiz. İçeride çok solgun duruyordu.
Fotoğrafları değiştirirken gördüğüm fotoğrafla şaşkınlık geçirdim. Bu fotoğrafta Nehir düşecekken tuttuğumda beraber düştüğümüz an vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBE KİLİT VURULMAZ(KARANLIĞA FISILDAMAK)
General FictionAnnesini ve Babasını küçük yaşta kaybeden iki kız kardeş, küçük yaşlarda anne ve babasızlığın ne demek olduğunu yaşayarak öğrendiler. Anneanneleri tarafından büyütülen Demet ve Nehir bir şekilde bu hayata alışmışlardır ve bu hayatta değerli olan tek...