🐼❄️49.BÖLÜM❄️🐼

193 19 120
                                    


Dün olanlardan sonra işten çıkıp direkt eve gelmiştim ve doğru düzgün sabaha kadar uyuyamamıştım. Yaşadığım şeylerin birer anlamı var mıydı? Bunları düşünüp kendime cevapsız sorular sorarak huzursuz bir gece geçirmiştim.

Aynı zamanda Emir beni defalarca aramıştı ve hiçbirine yanıt  vermemiştim.

Vermeyecektim de!!

Yaptığı ahmaklığın farkına varsın o bidon ruhlu öküz.

Başımda dikilmiş anneannem ve abla baktığım da ise sabahın köründe beni işe yollamak için gelmişlerdi.

Yatağımda oturur pozisyonda durarak bedoşa baktım

"ben işe falan gitmeyeceğim Bedia sultan" dedim tavırlı bir sesle. Tavrım tabii ki o Emir öküzüneydi. Her ne kadar yanımda olmasa bile.

Bedoş "Hayırdır kızım ne diye gitmiyorsun, hasta falan mısın yoksa?" Diyerek telaşla elini alnıma koydu.

Ah anneanne bu yaşadıklarımdansa hasta olmayı tercih ederdim.

"Hayır hasta falan değilim, ben is.."

"İzinli anneanne nehir o yüzden gitmeyecekmiş işe" diyerek lafımı bölen ablama ters ters baktım.

Ne izni be?

"Anladım kızım. Tamam o zaman ben kahvaltı hazırlayayım sonra bahçe işinde bana yardım edersiniz" dediğin de dünyam başıma yıkıldı.

Ablamla üzüntülü bakışlarımızı bir birimize atarken, anneannem sinsi sinsi gülerek çıktı odadan. Bahçe ilşerinden pek hoşlanmadığımızın farkındaydı. 

Hızla yataktan kalkarak ablamın karşısında yer aldım.

"Abla delirdin mi acaba sen? Ne izni ben o işi bıraktım istifamı da edicem o kadar  hıh" diyerek elimi belime yerleştirdim.

"Ay benim salak kardeşim anneanneme söylemiş olsaydın tüm detayları öğrenene kadar susmaz ve bir daha da seni asla o işe yollamazdı bunu biliyorsun değil mi?"

" Bunların farkındayım ve zaten o işe gitmek isteyen kim? Bitti o iş! Emir de bitti, iş de bitti" diyerek kalbime ters düşen düşüncelerimi savunur bir tonla konuşmaya çalıştım.

"He canım he" diyen ablama yine ters ters baktım.

"Nehir senin hiçbir hatan yokmuş gibi konuşma" diyerek kendini yatağıma attığın da rahatlığı sinirimi bozmuştu.

"pardon da benim ne hatam var burada?"

"Kızım siz Emirle bu çocuk yüzünden bir çok defa kavga etmediniz mi?  Sana onunla  görüşme dediği halde sen gidip o gece ondan habersiz, Barışla görüşmüşsün. Üstelik adam sizi sarmaş dolaş görmüş ne düşünmesini bekliyorsun ki?" Diyen ablamın söyledikleri üstün bir şekilde haklı olsa bile bu onun bana o şekilde davranacağı anlamına gelmezdi.

"Tamam o konuda haklı olabilir ama gelip bana sorabilirdi, ama o bana sormak yerine tam tersi saçma sapan bir oyun oynadı. Her neyse abla, zaten dün gece sabahlayarak yeterince bu konuda kendime işgence ettim daha fazla konuşmayalım lütfen" diyerek konuyu kapattım.

Barışın aklıma gelmesiyle öfkem tavan yapmıştı. Nasıl bir insandı bu?

Arkamdan böyle alçakça bir iş çevireceği asla aklıma gelmezdi. Onu gördüğüm yerde haddini bildirecektim pislik herif!

                                                                                                              ...

KALBE KİLİT VURULMAZ(KARANLIĞA FISILDAMAK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin