#Multide Barış karakterimiz vardır.
Emir'in kibarlığını göz ardı ederek
itiraz ettim"teşekkür ederim Emir bey ama ben odam da"
Emir odunu az önceki kibarlığından kurtularak kabaca sözümü kesti
“otur dedim sana” dediğinde mecburen oturmak zorunda kaldım.
Bu adama ne oldu da bana böyle davranıyor?
Sessizce çayımı yudumlarken Emir sadece bana bakıyordu.
Ne zaman bana böyle baksa kalp atışlarım dışarıdan duyuluyordu.
Neler oluyor bana anlayamıyorum.
Çay hemen bitsin diye kocaman yudumlar alıyordum o sırada Emirde sonunda bana bakmayı kesip kahvesinden yudumlamaya başlamıştı.
Çayım bitince yavaşça ayaklandım
"çayımda bittiğine göre gidebilirim" dediğim de Emir yarım kalan kahvesini işaret ederek
" tamam giderken kahveyi de götür soğumuş."Dedi
"İsterseniz yenisini getireyim"
"Hayır gerek yok" dediğinde
Emir'in yanına gittim. Masadan kahveyi almak için uzandığımda titriyordum resmen.
Elime aldığım an Emire bakınca Emir’in kahve gözleriyle karşılaştım.
O anki heyecanla elimde ki kahve onun üzerine döküldü panikle geri çekilince Emirde ayağa kalktı.
Allah beni kahretmesin!
Yine yaptım yapacağımı.
Korkarak Emire baktığım da bana karşı öfke dolu oklarını fırlatıyordu.
"Şey emir bey ben çok özür dilerim yanlışlıkla oldu" dediğimde üzerime doğru bir adım attı.
Bu sefer kesin bittim ben.
Dişlerinin arasından
"bir işi de düzgün yapsan şaşardım zaten" dedikten hemen sonra gömleğinin düğmelerini açmaya başladı.
Kocaman gözlerle onu seyrederken
"ne duruyorsun? alsana şuradan ıslak mendil temizle gömleğimi." dediğinde hızla onaylar anlamda başımı sallayarak masadan ıslak mendil paketini açmaya çalıştım.
O kadar heyecanlıydım ki bir paketi bile açamıyordum. Sonunda açıp elime üç dört tane alıp arkamı döndüğüm de Emir'in çıplak ve kaslı vücuduyla karşılaştım.
Aman Allah'ım bu nedir?
İnsan mı ne yemiş ne yapmış?
Hemen arkamı döndüm.
Emir "ne yapıyorsun sen?"dediğinde yutkunarak
"gömleğinizi giyer misiniz ben üzerinizde de silerim" dediğim de
Sinirle
“tövbestağfurullah" dediğini duydum.
"Tamam giyindim dönebilirsin” dediğinde yavaşça döndüm ama hala bir sorun vardı gömleğinin düğmeleri açıktı ve bu onun o cağnım kaslarının daha çok göze çarpmasına sebep oluyordu.
Anan baban nereli senin yiğidim? diyesim geldi.
"Gözlerinle yedin beni asistan. Birde utangaç olacaksın olmasan ne olurdu?" Diyerek sırıtınca kaşlarımı çatarak tam cevap verecekken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBE KİLİT VURULMAZ(KARANLIĞA FISILDAMAK)
General FictionAnnesini ve Babasını küçük yaşta kaybeden iki kız kardeş, küçük yaşlarda anne ve babasızlığın ne demek olduğunu yaşayarak öğrendiler. Anneanneleri tarafından büyütülen Demet ve Nehir bir şekilde bu hayata alışmışlardır ve bu hayatta değerli olan tek...