🐼❄️EMİR'İN AŞK İTİRAFI (35.BÖLÜM)❄️🐼

1.8K 208 414
                                    

⭐ oy sınırı 85

💬 Yorum 300

❤️Keyifli okumalar dilerim ❤️

❄️❄️❄️❄️❄️❄️


İlk gün hevesle girdiğim şirketin kapısından şuan umutsuz ve mutsuzca bakıyordum. Daha fazla dışarıda beklemeyerek derin bir nefes alarak şirketin kapısından geçerek içeri girdim. 

Hemen giriş kısmında masa başında çalışan kız beni görünce gülümseyerek selam verdiğin de bende istemeyerek de olsa kendimi tebessüm etmeye zorladım. Çünkü bugün benim için çok zor bir gündü, her ne kadar kendime itiraf edemesem bile Emire karşı ilgim vardı.

Bu kaçamayacağım bir gerçek, ilk zamanlar ondan nefret eden ben zamanla istemsiz bir şekilde  ona çekilmiştim. Belki bir umut onun da bana karşı duygusal anlamda hisleri vardır fikrine kapılarak hiç yapmayacağım şeyler yapmıştım, fakat heyecanla çaldığım kapıdan hüsranla karşılanmıştım. Daha fazla bu saçmalıkları kaldıramayacağım. 

Bu oyunu ben başlattım ve ben bitireceğim! 

Ellerimin arasındaki istifa dilekçesini hafiften sıkarak asansörden indim.  Heyecan ve sıkıntıyla karışık sık sık aldığım nefeslerle, kendimi kontrol etmeye çalıyordum fakat vücudumu sarsan karıncalı heyecan dalgasıyla baş edemiyordum. Odasına doğru attığım her adımımı geriye doğru atmak istiyordum.

Emir'in yanına gitmeden önce selinin yanına giderek, kısa bir şekilde selamlaştıktan sonra heyecanla girmem gereken odanın kapısını çaldım. 

"Gir"

içeriden Emir'in tok sesini duymamla heyecanım resmen beni titreşim moduna almıştı. Sakin olmalıyım.

Oyalanmadan içeri girdiğim de her zamanki karizmasının bir tık daha üstünde olan karizmayla nefesimi kesmişti, bu kadar da yakışıklı olunmaz ki zalımın oğlu.

Masasının üzerini kaplayan dosyalarla boğuşan haliyle hem tatlı, hemde çok yakışıklı görünüyordu. Zorda olsa Emire doğru bir adım attığımda dosyalardan başını kaldırıp bana bakmasıyla gözlerimi bir iki saniyeliğine kaçırmıştım.

Tekrar Emire baktığım ışıldayan gözler ve sırıtan bir yüz ifadesiyle karşılaştım. Tam masasının karşısında durduğum da bir anda ciddileşerek saatine baktıktan sonra 

"tam iki saat geç kaldın asistan, farkında mısın?" dedi kibirli bir şekilde. Allah'ım ya gel de deli olma, manalı manalı konuşmasına.

Şu yakışıklı cüssesinin altında koca bir bidon var anam, su katılmamış bir bidon!

Emir'in söylediklerine karşı sakince istifa dilekçesini uzatarak önüne bıraktım.

"Dün  istifa ettiğimi sana söyledim diye hatırlıyorum" dedim sesimin güçlü çıkması için özel bir çaba sarf ederek.

Söylediklerimle Emir'in gülen yüzü anında solarak yerini çatık kaşlara ve kısılan gözlere bıraktı. Kısa bir süre bana baktıktan sonra

"bende istifanı kabul etmiyorum, dediğimi hatırlıyorum" dediğinde kollarımı göğsümde bağlayarak

"artık senin ne dediğinin bir önemi yok" dediğim gibi ayağa kalkarak, az önce masasına  bıraktığım istifa kağıdını eline alıp bana doğru yürüdüğünde korkmadım desem yalan olur. 

Tam karşımda durduğun da  gözlerimin içine ısrarla bakarak, kağıdı havaya kaldırıp yırttığı an genişleyen gözlerle kağıdı parçalara ayırmasını izledim. 

KALBE KİLİT VURULMAZ(KARANLIĞA FISILDAMAK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin