#Herkese selamlar olsun. Nasılsınız bakiiim? :)küçük bir sohbetimiz olsun :) 🥰
# multimedya'da Nehir'in kıyafeti vardır. Sizce nasıl ?
#Hikâyemize geçelim, keyifli okumalar dilerim ❤️
"Nehir kalk" diye bir ses işittiğim de bir yandan da kolumdan dürtülüyor'dum. mırıldanarak başımı yastığın altına koyduğum'da, tekrar aynı ses gelince başımı kaldırıp ablama baktım. Tek kaşı havada iki elini'de beline koymuş bir şekilde bana bakıyordu.
Bu saatte ne işi var ya burada, gözlerimi kapatarak
"abla git başımdan uyumak istiyorum"
dedikten sonra tekrar başımı yastığın altına koydum. Ama inatçı ablam gitmemek de direniyordu.
"Nehir kalksana kızım, senin ilk iş günün galiba sen kovulmak istiyorsun " dediği gibi gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.
Hızla yataktan kalkmaya çalıştım, aniden kalktığım için sağ ayağımla diğer ayağımın pijama paçasına basmıştım.
O an olanlar oldu, ablamın şen kahkahası odamı doldururken ben dizlerime kadar inen pijama'mı yukarıya çekiştirmek ile meşguldü'm.
Bu olanlara inanamıyorum. Bir rezil olmadığım olay bu kalmıştı, Allah'tan şortum vardı. Pijamamı çektikten sonra yataktan ablama tekme atmaya çalışarak
" gülmesene ya çaki suratlı hayırsız seni"
Ablamın en nefret ettiği aynı zamanda da korktuğu şey çakidir.
Yataktan aşağıya inip sırıtarak ona baktığımda, bu sefer yüzü asılan ve sinirlenen taraf o olmuştu. Ablam sinirle
" Gerizekalı gargamel seni, sen kendine bak" diyerek saçımı çektiğinde canımı acıtmıştı. Ben bunun altında kalır mıyım? Asla!
Hızla kendimi ablamın üzerine attım. Nasıl atladıysam ikimizde yere devrildik, bunu umursamadan saçlarını canını çok fazla acıtmayacak şekilde çekiştirmeye başladım.
Ablamda ellerini saçlarıma daldırdığın da, kavganın boyutu büyüdü resmen çığlıklar eşliğinde yerde saç baş bir birimize girmiştik.
Yerde yuvarlanarak makyaj masamın dibine gelince, ablamın karnına oturarak masadan kırmızı rujumu alıp ablamın suratını rast gele boyamaya başladım oh olsundu ona.
" Yaağğ gerizekalı çekil üstümden, nehir öldürücem seni bittin sen"
ablamın bağırmasını aldırmadan boyamaya devam ettim kahkaha atarak. Aniden popomda hissettiğim ince sızı çığlık atmama sebep olurken
Anneannem kulağımdan tutarak ayağa kaldırdı beni
" Seni haylaz seni sabahın köründe ne haltlar yiyorsun he"
ellerimle cani Bedia Sultan'ın ellerini tutmaya çalışarak
" Anneanne vallahi önce ablam başlattı"
Ablam ayağa kalkarak " sen şimdi görürsün, yedim ulan seni" diyerek üstüme atladığın da kulağım koparak da olsa kurtulmuştu anneannemin elinden.
Saçımı çeken ablam'dan kendimi kurtarmaya çalışırken anneannem yazık küçük bir balon gibi aramıza girmeye çalışıyordu. Şerefsiz abalam'a bakın hele hiç de acımıyordu.
Daha fazla dayanamayarak kendimi kurtarmak yerine ablamın saçlarına abandım. Bir yandan da tekme atmaya çalışarak
" al ulan, hak ettin sen bu dayağı" aniden bacaklarıma değen sopayla, çığlık attım.
Aynı anda ablamda çığlık atarak saçlarımı bırakıp geri çekildiğin de elinde sopayla anneannem öfkeyle bize bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBE KİLİT VURULMAZ(KARANLIĞA FISILDAMAK)
General FictionAnnesini ve Babasını küçük yaşta kaybeden iki kız kardeş, küçük yaşlarda anne ve babasızlığın ne demek olduğunu yaşayarak öğrendiler. Anneanneleri tarafından büyütülen Demet ve Nehir bir şekilde bu hayata alışmışlardır ve bu hayatta değerli olan tek...