🐼❄️ Parti Meselesi 51.Bölüm❄️🐼

183 21 26
                                    


🐼Merhaba canlar oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Keyifli okumalar🥰😍

Sadoya sarılacağım an "Toplayın hepsini karakola götürün" diyen polis memuruyla korkuyla Emirin gözlerine bakakalmıştım.

"Memur bey benim sadomu götürmeyin lütfen, kavgayı diğerleri başlattı. Ayırmayın bizi" diyen konudan bağımsız sinana baktığım da şok olmuştum. Bu sadoya asılan gay adamdı. Yok artık.

Hangi ara geldi de olaya dahil oldu?

"Fesuphanallah, lan yinemi sen?" diye bağıran sadoyla, sinan hafifçe korkarak geri adımladığın da polis ters ters sadoya baktı"cık cık boyunuzdan posunuzdan utanın" dediğin de sado şaşkınlıkla polise baktı.

Yoksa sadonunda mı gay olduğunu düşündü? Bu olaya kahkaha atmak isterdim fakat düştüğümüz durum buna çok büyük engeldi.

"Toplayın bunları hadi karakolda savunursunuz kendinizi" diye emir geldikten sonra, polisler Sado, Abidin ve Emiri önden götürdüklerinde diğer adamları da yerden kaldırıp götürmüşlerdi.

Emir gitmeden önce bana fısıltıyla 'korkma' demişti fakat korkumu hafifletmemişti aksine berbat bir haldeydim, benim yüzümden başları belaya girdi.

"Nehir ne yapacağız şimdi?" Ağlayan Goncaya bakarak "bizde peşlerinden gidelim hemen." Hızla çıkıp Goncanın arabasına bindiğimiz de polis arabasının hemen ardındaydık.

"Gonca avukat ihtiyacı olabilir hemen bir tanıdık varsa ayarlamak gerek" dediğim de Gonca bana hak vererek "Çok iyi bir avukat tanıdığımız var. Ben onu arar hemen çağırırım" diyerek kulaklığını takıp bahsettiği avukatı arayıp durumu anlatmıştı.

Kısa bir süre sonra karakola vardığımızda dosya açılarak ifade alınmıştı.

Polis memuru son evrakları da hazırlayıp "bu gece hepsi nezarethane de kalacak, akılları başına gelsin" diyerek üstten bir bakış attı. Dayanamayıp oturduğum yerden hızla kalkarak

"polis memuru beyyy, lütfen atmayın onları nezarethaneye vallahi onların hiçbir suçu yok. Önce kavgayı diğerleri başlattı. Üstelik içlerinden biri benim elimi ısırdı. Kuduz aşısı falan mı yaptırsak acaba? Canım yanıyor da benim. Ben şikayetçiyim elimi ısıran adamdan" diyerek hızla konuşup kendimi acındırmaya çalıştım.

Beni ısıran adamla bakışlarım kesişince bana ters ters bakıp "memur bey bu kızda sırtıma atlayıp benim saçlarımı yoldu" dediğinde gözlerimi kısarak baktım.

"Pis ispiyoncu seni" dedikten hemen sonra polise bakıp;

"Memur bey bakın hiçbir şey göründüğü gibi değil! Evet ben bu adamın sırtına atılmış olabilirim, ama sorun ne diye atladım?" dediğimde adam derin bir nefes alarak "soruyorum ne diye adamın üstüne atlayıp saçlarını yoldun?" Dediğinde Emir ciddiyetle beni izliyordu.

Sadece Emir olsa iyi, herkes bana bakıyordu.

"Şimdi şöyle ki polis memuru beyciğim bu adam benim sevgilime saldırdı. Arkadan kollarını alçakça tuttu. Sırf diğer arkadaşı onu dövsün diye ben buna göz yumamazdım. Bu yüzden atıldım, sırf bıraksın diye yani, yoksa ne diye atlayacağım ben bu adamın sırtına değil mi? Bakınız saçları da gayet yerinde mi? Yerinde ama benim elim dişlerinin iziyle çevrili" kendimi acındırarak elimi polis memuruna gösterdiğimde

"sende az değil mişsin be kızım" dedi başını sallayarak.

Emir sonunda sessizliğini bozarak ayağa kalkıp "emniyet müdürü ile görüşmek istiyorum" dediğinde polis memuru kibirli bir tavırla Emir'e bakarak

KALBE KİLİT VURULMAZ(KARANLIĞA FISILDAMAK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin