❄️🐼Evlenme teklifi 52. Bölüm ❄️🐼

265 13 48
                                    

Herkese selam sevgili canlar!! ❤️Bölüme oy vermeyi unutmayınız lütfen. ;)  Güzel yorumlarınızı da minnakça da olsa bırakırsanız çok sevinirim...  🥰

KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM

Ablam odaya geldikten kısa bir süre sonra aşağı inmemiz gerektiğini Emir'in de gelmiş olup bizi aşağıda beklediğini söylediğinde çok heyecanlıydım. Onu görmek için sabırsızlanıyordum.

Biran önce yanına gitmeliyim.

Son dokunuşları da yaparak, hafif bir kokusu olan parfümü sıktıktan sonra Gonca ve ablamla beraber aşağı inmek için hareketlenmiştik. Gonca bizden önce koşarak inip, Emir'in yanına gittiğinde ben eteklerimin ucunu kaldırarak yavaş ve temkinli adımlarla merdivenden inmeye başladım.

Bahçeden gelen müzik sesi ve hafif havanın kararmasıyla insanların cıvıltısı geliyordu. Ben hazırlanana kadar büyük ihtimalle davetlilerin birçoğu gelmişti.

"Hani kızım nerede bu kız? Nerede kaldı?"

Emirin merak dolu sesini duyduğum da basamakların yarısını inmiştim. Bana arkası dönük heybetli vücudunu görmüştüm. Küt küt atan kalbimin sesini bastıran, beni gören Gonca'nın sesi olmuştu.

"İşte geldiiii" diyen Goncayla Emir hızla bana doğru döndüğünde gülümseyerek içtenlikle gözlerine baktım.

Nefesimi kesen yakışıklılığını gözler önüne seren Emir'in vücudunu incelediğimde giymiş olduğu lacivert takımı öldürücü derecede yakışmıştı ona. Ben gözlerimle onu talan ederken, o da aynı şekilde baştan aşağı beni inceliyordu.

Kısa bir süre sonra cebindeki elini çıkararak yutkunup, bana doğru adım atmaya başladı. Yaklaşan her adımıyla kalp atışım daha da hızlanıp heyecanım artıyordu.

Derin bir nefes alıp durduğum yerden hareketlendim. Yerden sürüklenen eteğimi tekrardan kaldırarak son basamakları ineceğim an elini uzatan Emir'in gözlerine kısa bir süre bakıp, yumuşak avuçlarına bıraktım elimi.

Elimden sıkaca kavrayarak inmeme yardımcı olduğunda tam karşısında durup ışıldayan kahvelerine baktım.

"Çok" diyerek cümleye başlayıp yutkunup konuşmasına devam etti. "Çok güzel olmuşsun Nehir, inanılmazsın. Tıpkı bir peri kızı gibi" diyen Emire karşı boşta kalan elimi göğsüne koyarak "sen de çok yakışıklı olmuşsun, gözlerim kamaştı" dediğimde işaret parmağını burnuma sürttü.

Eş değer bir hızla bakışları göğsümde gezinince gözlerinin kararmasını garipseyerek baktım. Yüzündeki küçük tebessümü yok olurken, boğazını temizleyerek aniden ciddileşip Goncaya döndü.

"Seninle sonra hesaplaşacağız Gonca hanım" dediğinde anlamsızca Emire baktım. Gonca ise gözlerini kaçırarak etrafa bakınıyordu.

"Hayırdır ne oluyor?" Diye sordum merakla.

Emir tekrar hoşnut olmayan bakışlarını vücudumda gezdirerek "Hayır mı değil mi? Pek anlayamadım doğrusu. Elbisen çok fazla açık" dedi sertçe.

Biraz önceki hayran bakışlarından eser yoktur resmen. Gözlerimi devirerek

"Bu kıyafeti sen almadın mı Emir? Sorun ne şimdi?" Dedim bıkkınca.

"Ben aldım ama kendi zevkime güvenmediğim için Gonca hanımdan rica ettim, senin zevkine uyacak bir elbise  beğenip sipariş vermesini." Dedikten sonra beni yanına çekerek

"tabii Goncaya güvenen kafama tüküreyim ben" dediğinde, bu hali acayip hoşuma gitmişti.

Emir'in beni kıskanması her zaman  hoşuma gitmişti zaten. Gonca şirinlik yaparak abisinin yanına yaklaşıp

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KALBE KİLİT VURULMAZ(KARANLIĞA FISILDAMAK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin