Oy sınırı= 55
Yorum sınırı= 200
🐰Canlarım size tavsiyem, yakınlaşma bölümünde "şöhret Memmedov- öptüm nefesinden" şarkısını dinleyin, daha etkileyici olabilir. 😉
🐣keyifli okumalar dilerim ❤️
🌼🌼🌼🌼
Yemeklerimizi yedikten sonra ablam ve goncayla beraber sofrayı toparlamaya başladık.
Erkekler ise yani sado semaver de çay hazırlıyordu. Emir beyimiz ise sandalyesinde oturmuş beyliğini sergiliyordu.
Abidin deseniz sofrayı toplamada bize yardım ediyordu canım ya.
Ne kadar naif ruhlu bir erkek, her konuda bizlere yardımcı oluyor, birde Emir öküzüne bak, sayesinde piknik yerine gerilim sahnesi yaşadık.
Çok gergin bir piknik yemeği geçirmiş olduğumuzu söyleyebilirim Emir'in sado ve bana olan kötü bakışları, gonca ve sado'nun ikide bir birbirlerine laf atmaları yeterince gerginlik yaşamamıza sebepti.
Abidin deseniz, garibim yemek bitene kadar en fazla bir iki börek yiyebilmişti geri kalan zamanı ise ablama bakarak geçirmişti.
Acaba dediği gibi ablama ilk görüşte aşık mı oldu?
Ben bu ilk görüşte aşka pek inanmam ve gerçekte olacağını da sanmıyorum, tamam insanlar birbirlerini İlk görüşte beğenebilir ama, aşk zamanla olan bir şeydir, Abidinin bu haline şaşırmıştım doğrusu.
Sofra toplama işimiz tamamen bitince geri kalan yemekleri paketleyip yerlerine koymuştuk, kendimi çok yorgun hissediyorum keşke şimdi bir yatak olsa da uyusam.
Üzerimdeki yorgunlukla Emir'in yanında ki sandalye çekerek oturduğum da başını telefondan kaldırıp bana kısa bir bakış attıktan sonra tekrar başını telefonuna gömdü.
Neye bakıyor ki bu böyle?
Sanki bok var telefonda, tövbe tövbe zorla ağzımı açtırıyor.
Birde telefona bakarken sırıtıyordu, onu böyle güldüren ne olabilirdi ki?
Tam yanında da değilim ki göz ucuyla bakıp göreyim. Aramızda nereden baksan bir iki yer boşluk vardı.
Emire çaktırmadan biraz ona doğru eğilsem çok iyi olur, Emir farketmesin diye karşıya bakarak sandalyemi hafiften Emire doğru yamulttum, göz ucuyla bakmaya çalışıyorum fakat hiçbir şey görüş alanıma girmiyordu.
Biraz daha eğilsem ona doğru görecektim, ağırlığımı sol tarafa verip tam eğildiğim an sandalyenin dengesini sağlayamadığım için acı bir çığlık eşliğinde kendimi yerde buldum.
Ay totom gitti resmen kırıldı. Şen bir kahkaha sesi duymamla sinirle başımı kaldırdığım da yukardan bana Kahkaha atan Emir'i gördüm. Kaşlarımı çatarak
"Ne gülüyorsun ya? İnsan bir yardım eder" dediğim an diğerleride yanımıza gelmişti. Hepsi 'iyi misin?' diye sorular sorarken Emir alttan alttan sırıtıyordu.
Sado beni kaldırarak yüzümü avuçlarının arasına alarak "iyi misin bebeğim?" Dediğinde bakışlarımı Emir bidonuna yönelttim, sırıtan suratından eser yoktu.
Ha ha, kalırsın işte böyle bok gibi ortada.
Emir'in inadına ellerimi sado'nun ellerinin üzerine koyarak "iyiyim canım merak etme" dediğimde gonca şaşkınlıkla
"Ne? Bebeğim mi, canım mı?" Diyerek bir bana birde saboya bakıyordu. Sado ellerini çekince topallayarak sandalyeye oturup
"Ben sonra sana anlatırım goncacım" dediğimde gonca şaşkınlıkla sadece "peki" demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBE KİLİT VURULMAZ(KARANLIĞA FISILDAMAK)
General FictionAnnesini ve Babasını küçük yaşta kaybeden iki kız kardeş, küçük yaşlarda anne ve babasızlığın ne demek olduğunu yaşayarak öğrendiler. Anneanneleri tarafından büyütülen Demet ve Nehir bir şekilde bu hayata alışmışlardır ve bu hayatta değerli olan tek...