🐼❄️İTİRAF!! 44. Bölüm❄️🐼

227 26 80
                                    

❄️🐼medyada ki şarkıyı Emirin itirafında dinlemenizi tavsiye ederim canlar..🌼🦋

  
Emir hiçbir şekilde aramalarıma cevap vermemişti. Dünden sonra işe de gelmemişti. durumu murata anlattığımda o da çok endişelenmişti ve bana izin vermişti en azından işe gitmeyerek Emiri arayabilirdim. Meraktan deliriyordum bir şeyler yapmam gerekiyordu ama ne?

En iyisi evine gitmek, böyle konuşmayarak kafayı yiyecektim. Saate baktığım da sekize gelmek üzereydi, üstelik hava da kararmıştı. Bu saate kadar aramasını beklemek bile hataydı. telefonu cebime atacağım an gelen aramayla hızla telefonun ekranına bakınca hevesim gördüğüm isimle yok olmuştu. Arayan kişi barıştı. Emir onunla görüşmemi istemiyor, zaten her ne olduysa barışı benimle gördükten sonra oldu. Barış iyi biri ve bana iyiliği dokunmuş biri. Onu kırmak da istemiyorum ama Emirle de daha fazla aramızın açılmasını da istemiyorum.

En doğrusu barışla görüşmemek ve kibar bir dille ona anlatmak. Anlayış göstereceğinden eminim. Aramayı cevapladım tedirgince.

"Efendim barış"

"merhaba nehir, nasılsın?"  diye sordu. Arkadan gelen kalabalık ve müzik sesleriyle pekte uygun olmadığını anladım.  "merhaba barış iyiyim teşekkürler sen nasılsın?" dedim isteksizce söylediğimin aksine berbat bir durumdayım.

"Ben pekte iyi sayılmam nehir yardımına ihtiyacım var" dediğinde kaşlarım çatılmıştı.

"neyin var hangi konuda yardımıma ihtiyacın varki?"

"Lütfen hemen atacağım adrese gelir misin, yüz yüzeyken anlatırım." sıkıntıyla nefesini bırakırken onun için endişelenmiştim zamanın da onun da bana yardımı olmuştu bu yüzden ona yardımcı olmak istiyordum fakat Emirin onunla görüşmemi istemediğini çok iyi biliyordum. Ne yapacaktım şimdi ben.

"Şey barış ben sana yardımcı olmayı çok isterdim fakat Emirle aramız çok kötü ve Emir seninle görüşmemi istemiyor, onu daha fazla kızdırmak istemiyorum"

"biliyorum nehir haberim var ama bu çok önemli benim için ve çok basit bir yardım olacak lütfen hemen gel ondan sonra istediğin gibi olur görüşmeyiz. Ayrıca ilk karşılaştığımız günde seni tanımazken bile yanında oldum ben, küçük bir isteğimi geri çevirme lütfen"dedi kırgın bir sesle. Sıkıntı dolu anlar yaşarken peki konum at geliyorum diyerek kapatmıştım telefonu.

Emirin bu görüşmeden asla haberi olmamalı zaten kötü niyetli bir görüşme değil yardıma ihtiyacı vardı. Bu dışarıda Emirden habersiz ilk ve son görüşme olacaktı.

Taksiden inip Karşısında durduğum bara baktığımda istemsizce  gerilmiştim. Barış beni bu saate buraya neden çağırmış olabilir ki? Tereddüt ederek içeri girdim ortalık berbat görünüyordu buram buram alkol kokusu, erkekler ve kadınların ahlaksızca olan samimiyetleri midemi bulandırmaya yetmişti. Bakışlarımı hızla etrafımda gezdirdiğim de aradığım kişiyle kesişince bir nebze rahatlayarak kalabalığın arasından ona doğru gittim. Barışın karşısında durduğum da parıldayan gözlerle bakarak hızla ayağa kalkıp bana sarıldığın da dona kalmıştım.

"çok teşekkür ederim nehir geldiğin için" diye fısıldadı kulağıma. Geri çekilip ona tedirgince baktım. "Rica ederim barış ama artık beni neden çağırdığını söyler misin? Hemde böyle bir yere" diyerek etrafa göz attım. Barış beni biraz önce oturduğu yere çekerek hemen yanıma oturdu. Müzikten dolayı yüksek sesle konuşmaya başladı.

"Bak nehir senden isteyeceğim şey belki sana çok saçma gelecek fakat benim için çok önemli ve ben bunu senden başka kimseden isteyemem. Samimi ve yakın bulduğum tek kadın sensin" dediğinde samimiyetine inanarak hafifçe gülümsedim. "tabii ki sana yardımcı olurum ama olduktan sonra hemen gitmem gerekiyor" dediğimde tüm dişlerini dışa sergileyen bir gülüş sergileyerek " peki sen nasıl istersen. Şimdi sana olayı anlatacağım beni dikkatlice dinlemeni istiyorum" diyerek olanları ve yardım konusunu dile getirdi. Duyduklarımla çok şaşırmıştım. Olay çok saçma fakat gerçek olması ilginçti.

KALBE KİLİT VURULMAZ(KARANLIĞA FISILDAMAK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin