⭐oy sınırı= 60
💬 Yorum sınırı=230
❄️Dans esnasında medyadaki şarkıyı açarsanız daha keyifli olabilir🥰
✨✨✨✨✨✨✨
Emir'i arkamda bırakarak sinirle Sadoların yanına gidip oturdum.
Uyuz herif kendini ne sanıyordu öyle?
O bidon kılıklı bilip bilmeden ağzına geleni söyledi bana, bende salak gibi dayanamayıp her şeyi itiraf ettim çeneme tüküreyim emi.
Ah salak kafam salak.
"Şştt ne oldu kız sana?" Diye kolumu dürten sadoya çatık kaşlarla baktığımda otomatikmen sadonun da bakışları sertleşmişti.
"Yok bir şey" diyerek omuz silktim ama içimde tufanlar kopuyordu.
Murat'da bize bakıp onu duyabilmem için bana doğru eğildi.
"Nehir bir problem mi var?"
"Hayır muratcım merak etme sadece sıkıldım biraz" dediğimde murat gülümseyerek
"Tamam o zaman bir şey olmasında iyiysen problem yok" dedi göz kırparak.
Murat'ın söylediklerine karşı tebessüm ettiğimde murat'da gülümseyerek bakışlarını benden çekip telefonuyla ilgilenmeye başladı.
Daha fazla üstelememesi beni rahatlamıştı.
Hemen yanımda ki sado biraz daha bana yaklaşıp
"Murat'ı kandırabilirsin Nehir hanım ama beni kandıramazsın. Suratının halini görüyorum, bir şey mi oldu?" Diye sordu yüzümü inceleyerek.
Sado'nun beni çok iyi tanıdığını biliyorum, şuan geçiştirmek için yalan söylesem bile bana inanmayacaktı. En iyisi ona olanları anlatmak.
Ağzımı aralayıp Emire her şeyi anlattığımı söyleyecekken yanımıza güler yüzle gelen Emirle geri kapadım ağzımı.
Yüzünde öyle bir keyifli gülümseme vardı ki onu tanıdığımdan beri bu kadar içten gülümsediğine tanık olmamıştım.
Çatık kaşlarımın ve öfkeli gözlerimin tek hedefi Emirdi.
Neredeyse istifa ettiğim için kalkıp halay çekecek gibi gözüküyordu. Kasıntı herif
keyifle ışıldayan gözlerini üzerimden çekmiyordu. O sırada sado bir bana birde Emire bakıp aramızda olanları çözmeye çalışıyor gibi duruyordu, aklına her ne geldiyse kolunu omzuma atarak beni kendine doğu çekip
"Bebeğim kalk da biraz seninle dans edelim" dediğinde dans kelimesini ağzına almasına şaşırmıştım, benim tanıdığım sado asla ama asla dans etmezdi.
Dans etmeyi bırak ima bile etmezdi.
Şuan neden böyle söylediğini gayette iyi biliyorum. Niyeti böyle yaparak Emir'i kıskandırmak, canım sadom ya benim için nelere katlanıyor.
Emir yüzünde genişleyen gülüşüyle bize yaklaşıp sado'nun yanına oturarak
"Yemezler bu oyunları Sadullah efendi" dediğinde rahatlığı karşısında gözlerimi devirmekle yetindim. Sado kaşlarını çatarak bana bakıp
"Ne diyor bu?" Dedi anlamsızca. Derin bir nefes alarak
"Oyuna devam etmene gerek yok sadocum, çünkü ben her şeyi ona anlattım oyun olduğunu biliyor" dedim kulağına fısıldayarak.
Söylediklerim sadoda küçük bir şok etkisi yaratmıştı. Havalanan kaşlarıyla
"Hadi ya" dediğinde cevap olarak omuz silktim. Sado boğazını temizleyerek çekingen bir tavırla omzumdan kolunu çekip alttan alttan Emire mahcup bakışlar atınca sado'nun bu haline gülümsemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBE KİLİT VURULMAZ(KARANLIĞA FISILDAMAK)
General FictionAnnesini ve Babasını küçük yaşta kaybeden iki kız kardeş, küçük yaşlarda anne ve babasızlığın ne demek olduğunu yaşayarak öğrendiler. Anneanneleri tarafından büyütülen Demet ve Nehir bir şekilde bu hayata alışmışlardır ve bu hayatta değerli olan tek...