🐼❄️50.Bölüm❄️🐼

214 22 139
                                    

🐼Oy ve yorumlarınızla destek olmayı unutmayın lütfen ❤️

                                   ....

Aramızda ki çekime son vermek amacıyla üşüdüğümü bahane ederek Emirle eve geldiğimizde anneannemden sıkı bir azar işitmiş ve bunların benim başımın altından çıktığına emin olduğu için Emir bidonuna tek bir laf bile etmemişti.

Emirden önce ben duşa girip çıkmıştım saçlarımı kurutmadan havluyla sararak ona kıyafet çıkarmak için bedoşun odasına girdim.

Rahmetli dedemin tişörtünden ve bir tanede pijamasını gülerek çıkardım. Emir bunları görünce yüzünü çok merak ediyordum.

Tüm kıyafetleri mahvolmuştu, çıkarmış olduğu tişörtü bile ıslanmıştı. Bilerek sadonun kıyafetlerinden çıkarmıyordum hazır o da burada değilken. Elimde ki kıyafetlerle sessizce anneannemin odasından çıkınca etrafı kolaçan ettim. kimsecikler yoktu. Herkes sofra hazırlığındaydı, büyük bir ihtimal bahçede yiyecektik.

Banyoya gitmeden önce odama kıyafetleri bırakarak banyonun karşısına geçtim. İçerden herhangi bir ses gelmiyordu. Kapıyı tıklattığımda da ses yoktu. Açıp içeri girdim fakat Emiri göremedim, buhardan başka bir şey yoktu.

"Nereye kayboldu bu bidon?"

"Beni mi arıyorsun?" Arkamdan gelen fısıltıyla korkup irkilerek arkamı döndüğümde ayağımın kaymasıyla Emirin çıplak ve ıslak vücuduna tutundum. Belimden tutarak başını yana doğru atınca zar zor yutkunmuştum.

Anneannem bizi bu halde görürse net, kalpten giderdi kadıncaz. Hızla geri çekilerek  kolundan tutup tamamen banyoya çektim. Kapıyı kimse görmeden  kapatabilmiştim.  "Neredesin sen evde bu halde mi dolaşıyorsun ?" Diyerek kaslarına kısa bir bakış attım. 

Hah banane ki canım kaslarından!

Karşımda sırıtarak, bana bir adım yaklaşıp "Çok zekisin beni banyayo kapatmak için harika bir zamanlama " dediğinde şaşkınlıkla ağzım açık kaldı. Halime gülerken alaycı bir tavırla "Aslında daha önce söylemiş olsaydın beraber duşda  alabilirdik" diyerek göz kırptığın da gözlerim kocaman açılmıştı.

"Aa aa terbiyesiz seni. Seninle ne duş alacağım be ben? Sapık seni. Anneannem bizi o halde görmesin diye şey ettim ben." Dediğimde yüzüm kızarmış alev almaya başlamıştı.

"He he bende yedim" diyerek alaycı tavırlarına devam ederken göz devirip "her neyse benim odama geç yatağımın üstünde giymen için kıyafet bıraktım onları giyersin" dedim.

Çıkmak için hamle yaptığımda benim hareketimle eş değer bir hızla karşıma geçip "beraber mi odana geçsek?" Dedi hınzır bir tonla. Gözlerim açılırken saçlarımda ki havluyu çekip aldığın da savrulan saçlarımın ıslaklığı kızarmış olan yüzümü biraz olsun ferahlatmıştı. Heyecandan düşüp bayılsam şaşırmayın.

Yalan bir sinir takınarak elinde ki havluyu sertçe aldım.

"Emiiiirr bak beni delirtme, vermem o kıyafetleri, kıyafetsiz kalırsın görürsün" dedim sertçe.

Tepkim ve söylediklerim hoşuna gitmiş olacak ki öldürücü gülümsemesiyle beraber iki elini havaya kaldırarak "tamam sakin ol tek de giderim ben, ne de olsa ilerde bol bol beraber gireceğiz" diyerek sırıttı.

İmasının hoşuma gitmiş olmasını gizleyerek "çok beklersin o vakit. Çekil şimdi" diyerek yanından geçip çıktım.

Oh be dünya varmış. Rahat bir nefes alabildim sonunda. Ellerimle yüzüme yelpaze yaparken yüzümde ki ateşin gitmesini umuyordum.

KALBE KİLİT VURULMAZ(KARANLIĞA FISILDAMAK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin