🐼YEMEK(27.BÖLÜM)🐼

1.6K 209 143
                                    

İçimde ki bu düş kırıklığının sebebi beni yiyip bitiriyordu. Nasıl bir insan bu? Bir insan nasıl olurda bu kadar duygusuz olabiliyor?

Ama şunu söylemeliyim her zaman ki gibi hata bende, böyle bir bidondan beni kıskanıp önemsemesini beklemek tam bir aptallık!

Hissettiğim duygulara engel olamam evet bunu biliyorum ama onun bana yaptıklarını unutmamak benim elimde. Daha fazla burada durmayarak bahçeye çıktım. Emir bidonu her zaman ki yerini almış çekimi izliyordu.

Murat ve goncanın yanına gittiğim de ikisi çekimi izliyordu. Gonca beni görünce yüzüne sevimli bir gülüş ekleyerek yan tarafa kayıp muratla ortasına oturmam için yer açmıştı.

İçimden gülmek gelmiyordu ama goncanın gülümseyişine karşılık vererek oturdum. Emir bakışlarını bana çevirince kısa bir bakışmanın ardından gözlerimi devirerek çekime odaklandım.

Çatla inşallah!

Yanımdaki Murat'ın tuhaf tuhaf hareketleri dikkatimi çekince bakışlarımı ona çevirdim. Murat'ın bakışlarını takip ettiğim de ışıklandırmanın yanında olan bir gurup çalışanlardan bir kızla kaş göz yaparak gülüştüklerini gördüm.

Kız elindeki kağıtlarla ilgileniyormuş gibi yaparak Murat'a sırıtıp göz kırpınca şok oldum.

Gözlerimi kısarak Murat'a baktığım an kıza öpücük atıyordu. Emire olan sinirimle beraber orta derecede olan bir sertlikle dirseğimle Murat'ın koluna vurdum.

Vurduğum an Murat acıyla dolu sessiz bir çığlık atıp şaşkın bakışlarını bana sabitledi. "Ne vuruyon kızım?" dediği an koluna bir tane daha vurup

"ne demek ne vuruyon ya? Lan resmen herkesin ortasında çalışanınla fingirdeşiyorsun" dediğim gibi başını omzuma yaslayarak

"he sen onu diyon ama baksana kıza afet gibi be. Resmen günlük aşkımı buldum" dedi birde pişmiş kelle gibi sırıtıyor.

Allah'ım sana geliyorum.

Omzumu sarsarak başını itip

"yuh günlük aşk ne oğlum?"

"Ah ben Nehirim benim aşık olamama problemim var, kısa süreli her gün başka birine aşık oluyorum" dedi tekrar başını omzuma yasladı .

Derin bir nefes alıp "sana gerçekten inanamıyorum murat. Her gün farklı biriyle misin? İğrençlik ötesine gidiyorsun haberin olsun"

"benim suçum yok valla, hem kızlar beni bile bile geliyorlar. Ben zorla mı gelin takılalım diyorum?" dediğinde birazcık haklılık payı var diye düşündüm, kızlarda bile bile nasıl olurda böyle zamparaların yanına geliyorlar

"inanamıyorum" dediğimde gonca lafa atlayarak "ben alıştım murat'ın günlük aşklarına, sende alış kuşum" diyerek Murat'a uzanıp koluna vurdu. Bende yüzümü buruşturarak Murat'ın koluna vurduğum da

"dursanıza kızım. Vurup durmayın iş üstündeyim" diyerek o kıza bakmaya devam etti.

Bak ya bunda da hiç utanma yok.

Hâlâ kızla bakışıp gülüşüyordu, suratına bir tane yapıştırasım geldi ama tabi ki de bunu şuan burada yapamazdım ama yalnız kaldığımız bir gün sağlam bir tane yapıştıracağım.

Bunlar abi kardeş iyi bir dayağı hak ediyor. Murat böyleyse o bidon herifi düşünemiyorum, umarım Emir öyle değildir.

Abidin fotoğrafları çektikten sonra fotoğraf makinasını alıp Emir'in yanına gitti.

KALBE KİLİT VURULMAZ(KARANLIĞA FISILDAMAK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin