18.Bölüm

3.7K 273 109
                                    

Öncelikle yeni yıl hayırlı uğurlu olsun. Umarım 2020'den daha güzel bir yıl olur. ❤️

İyi okumalar!! ^,^

Andre Jones..

Genç adam boğazını yakan içkiyle zevkle gözlerini yumup başını arkaya yatırarak keyfini sürdü. Son zamanlar çok fazla gerilim yaşamıştı. Şuan ise bulunduğu parti kaslarını gevşetip zihninin boşalmasını sağlıyordu. Kadınlardan olabildiğince uzak durmaya çalışıyordu fakat yanında duran Evan ve Samuel bunu olumsuz etkiliyordu. Evan'ın bu aralar dikkatini Elena isimli kızın çektiğini sanıyordu. Anlaşılan olmamışlardı.

Dans etmekten sıkıldığında daha sakin alana geçti. Işığın daha az olduğu koltuklara kurulup yayvanca oturdu. İçkisini yudumlarken gözleri çevreyi tarıyordu. Bütün herkes kendi keyfindeydi. Birbirine sürtüşen bedenler, dalgalanan havaya kalkmış eller hareketli bir nehri andırıyordu. Arada dolaşan garson kızlar sürekli biten içkileri tazeliyorlardı. Bir köşede olan localar karanlık ve daha sakindi. Hemen karşılarında striptiz direklerinin olduğu pist vardı. Nolan ve Scarlett gözüne çarptığında gizlendikleri delikten çıkmış kalabalığın için dans ettiklerini gördü. İçine dolan yoğun his ile derince havayı soludu. Tam göğsünün ortasında ki boşluğun dolmasını o kadar çok istiyordu ki. Hayatına kadın almamasının en büyük nedeniydi. Nerede olduğunu bilmediği eşinin varlığını hissedip içgüdüsel olarak ona sadık kalıyordu. En kısa zamanda gelmesi için küçük dileğini havaya fısıldadı.

Başka bir noktaya baktığında Raul ve Patricia dans etmekten sıkılmış farklı bir locaya kurulmuşlardı. Küçük yaşta birbirlerini bulmuş eşlerdi. Beraber büyüme şansı yaşamışlardı. Tıpkı Nolan ve Scarlett gibi. Tabi kızların kurt ruhunun kabul etmesini beklemiş olsalarda en erken onlar bulmuştu eşlerini.

Alexa ve Kaiden'ı gözü aradığında ortalıkta görünmüyorlardı. Oysa daha demin oldukça seksi dansları ile milleti etkilemiş ve kıskandırmışlardı. Yeni kazandığı kardeşini koruyacak iyi bir eş bulmasına içten içe seviniyordu. İçinde ki kurt arada ortaya çıkıp kıskançlık krizine girsede ikisi adına mutluydu. Kaiden ile kendi arasının güzel olmasını istiyordu. Şuan ki alfalar nasıl iki sürüyü dost tutuyorsa gelecekte de öyle olmasını istiyordu. Özellikle kız kardeşi diğer sürünün lunası olacaksa.

Yanına gelen garson ile biten içkisini tazeledi. Yanına sertçe çöken beden ile kim olduğuna baktı. Bethany yüzünde eğlendiğine dair bir ifadeyle etrafı süzüyordu. "Tek takılıyorsun ha?" Sürünün en güçlü dişilerinden biriydi Bethany. Dövüşmesi ve dayanıklılığı en yüksek olan oydu. Bir keresinde iki erkek kurda bile tek çıkışabilmişti. Ona göre dövüş bilek gücüyle değil zeka işiydi.

"Her zaman." Omuz silkip alayla sırıttı. "Halen aynı kişiyle takılıyorsun." Rahatsız olduğunu saklamadan dik dik kuzeninin baktı. Bethany yine aynı konunun açılacak olmasına sıkıntıyla soludu. İçkisini yudumlayıp umursamıyormuş gibi davrandı. Oysa umrundaydı. Dışarıdan ne kadar güçlü görünsede içinde ailesine bağlı duygusal bir kadın vardı. Onu bu kadar iyi tanıyan adama sonsuz güveni vardı. "Derek iyi biri hiç hatasını görmedim." Tüm samimiyeti ile Andre'ye gülümsedi. Andre dik dik bakmayı kesip bakışlarını tıklım tıklım dolu alana çevirdi. Onu rahatsız eden bir şeyler vardı ama ne olduğunu bilmiyordu. Gözleri yine küçük kardeşi ve eşini aradı ama görünürde yoklardı.

"Alexa ve Kaiden'ı gördün mü?" Bethany'e döndüğünde kendi gibi kalabalığı izlediğini gördü. Yüzünde ki huzur gitmiş kırılmışlık gelmişti. Kurdunun alfasının istemediği bir şey yaptığı için rahatsız olduğunu hissediyordu. "Çift koridoruna giriyorlardı en son. Anlarsın ya.." Bethany modunu aniden yükseltip sinsice sırıtarak göz kırptı. Andre sinirle derin nefes verip gözlerini devirdi. Aklına doluşan düşünceleri anında geri plana attı. İçine dolan sıkıntı daha da artmıştı. Aralarında ki bağa yönelip bütün üyeleri tek tek süzgeçten geçirdi. Hepsi mutlu ve halinden memnundu. Sıra Alexa'ya geldiğinde hissedemedi. Bu onu daha da rahatsız etti. Hissedememesi büyük bir sorun demekti.

VAHŞİ AVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin