35.Bölüm

2.4K 200 39
                                    



İyi okumalar!! ^.^

Yaşanılan an kıyametten farksızdı. Sonu kesilmeyecek gibi her delikten çıkan kan soluyanlar hepsinin çevresini sarmış son saniyelerini yaşıyorlardı. Aldıkları yaralar oldukça fazla ve zor iyileşecek yaralardı. Kartal pençesini andıran fakat üç dört katı büyüklüğünde ki üç sivri pençe tek darbede en sert kemikleri bile kolayca parçalayacak güçteydi. Eğer bir insan olsalardı çoktan son nefeslerini vermişlerdi. Yine iyi dayandılar denilebilirdi. Kaygan ve girintili çıkıntılı kayalık zeminde küçük kan gölcüğü oluşmuştu. Sahiplerinin damarlarından özgürlüğe çıkar gibi her yana savrulup bulanmıştı. Kimin kanı olduğu belli değildi zira tek bir kişinin değildi.

Kan soluyanların cansız bedenleri yanında iki muhafız ve bir cadı cansız bir şekilde uzanıyordu. Geri kalanlar ise ölmeden önce ki son anlarındaydı. Aldıkları yaralara daha fazla dayanamayacak durumdalardı. Savaşmaya güçleri kalmamıştı. Soluk soluğa kalan bedenleri iflasın eşiğindeydi.

Ölüme en yakın olan Andre'ydi. Yoğun dalgalı saçlarının diplerine kadar kana bulanmıştı bedeni. Göğsüne en son ki aldığı darbeden dolayı yukarı doğru sivrileşen dikite çaparak yere yıkılmıştı. Göğüs kemiklerinin ve omurgasında kırıklıklar vardı. İyileşme sürecini ilmek ilmek hissedebiliyordu. Zamana ihtiyacı vardı, diğerlerinin gibi ama hiç birinin zamanı yoktu. Kendisine sinsi adımlarla yaklaşan yaratık zafer kazandığını bilir gibiydi. Kalın derisi yaralarla kaplıydı. Kendi kanı ve avının kanı bulanmış, kan banyosu yapmış gibiydi. İlmek ilmek iyileşmekte olan yaraları dışarıdan oldukça rahat görünüyordu. Her adımında yarı doğrulmuş avına daha çok yaklaşıyordu.

"Andre!!" Geniş alanda Nolan'nın endişeli sesi yankılandı. Kendisine gelmeye çalıştığını ama yaratıklardan fırsat bulamadığını gördü. Kuru öksürüğün ardından ağzından kan geldi. Acısı buram buram iliklerine kadar yankılanıyordu.

Sonun da ona yaklaşan yaratık hırıltısıyla birlikte antenlerini titretti. Son darbesini indirmek için pençesini kaldırdığında Andre sona geldiğini anladı zira karşı koyacak gücü kalmamıştı. Pençenin inişi ile yüreğini korku salarken gözlerini kapattı kesik nefeslerinin arasında darbenin inişini hissetmeye çalıştı. Zaman saniye saniye ilerlerken hiç bir hareketlilik olmadı. Kahve gözleri bu sefer saf merakla aralandı. Gözlerini aralamasıyla yüzüne yoğun kanın bulanması bir oldu. Uzun, dev dokunaç yaratığın içine girip diğer tarafından çıkmıştı. Saniyeler içinde gerçekleşen olay yaratıkların bile kanını dondurmuştu.

O sırada karanlık gölde ki değişimi hepsi fark etti. Kalın uzun çarşafımsı doku gölün içinde süzülürken kendini belli etti. Ardından bütün dokunaçlar yüzeye çıkıp avını avlar oldu. Kıyameti yaşatanlar artık yaşayan olmuştu. Geniş alanda yayılan acı karışımı tiz çığlıklar tehlikeyi haberdar ediyordu.

Kurt ve cadılar ne yapacağını şaşırmışken tehlike de olup olmadıklarını anlamaya çalışıyordu. Kendilerini es geçip kan soluyanları hedef alan uzun dokunaçlar bir bir hepsini avlar ve karanlık suyun derinliklerine çeker oldu.

"Alexa bize yardım göndermiş olmalı!" Nolan heyecanla şakırken kendini Andre'ni dibinde buldu. Kolunun altına girerek kuzeninin ayağa kalkmasına yardım etti. Kanaması durmasada iyileşme özelliği onu hayatta tutacaktı.

"İşte benim kızım!" Kaiden yarı heyecan yarı endişe olarak şakıyıp havaya yumruk attı. Ardından yarasına giren keskin acı ile fazla heyecanlanmasına söver oldu. Raul kolunun altına girip ona destek oludu. "Yaratıklar başaramadı bari kendim bitireyim işimi mi dedin ahbap!" diye şakıdı kuzeninin heyecanına keyifle bakarken. Kaiden, "Hadi ordan lan!" diye ağzının içinde homurdanıp hafifçe karnına vurdu. Kaçışan yaratıklar ve kendi karanlığına çekilen sekiz kolun ardından ortalığı sessizlik kapladı. "Umarım kısa sürede kendi de geri döner." Yeşil gözleri endişeyle kavrulurken bakışlarını karanlık sudan çekemiyordu. Kendi canını kurtarmaya çalıştığı anlarda bile onu düşünüyordu. Uzan süre karanlık suyun altındaydı. Ne durum da olduğunu bilmiyordu ve çok merak ediyordu. Kendilerine saldırmayan su yaratığı yarı dost olarak görmeye başlasa da sevdiğini kollarının arasına yem olarak almayacağını göstermezdi.

VAHŞİ AVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin