ꕥFİNALꕥ

3.2K 237 126
                                    

Multimedyada benim klasik final şarkım var son kısımda dinlemenizi tavsiye ederim.. :)

Yıldıza dokunup, bol bol yorum yapın!!! Şimdiden teşekkür ederim! ❤️

İyi okumalar!! ^.^

Taylor teyzemin bana her zaman söylediği bir söz vardı. Sadakatsiz bir dostun olacağına onurlu bir düşmanın olsun.. derdi. Ne kada haklı olduğunu şu an görebiliyordum. Benimle ölüme gidecek bir dostum hatta aynı kanı taşıdığım insan tüm sadakatiyle yanı başımdaydı ama karşımda ki düşman iblislerin lideri Lucifer'den daha onursuzdu. Küçücük bebekleri kendi ameline kullanmaktan çekinmiyor, üstüne üstlük iki kişi için koca bir orda çağırıyordu.

"Benden bu kadar korktuğunuzu bilmiyordum." dedim küstahça. Burnumu havaya kaldırmış kendimi beğenmiş tavrım vardı. Karşımda duran iki kadın beklediği tepkiyi bulamamış gibiydi. "Haklısınız da." Sözüm bittiği an ayağımın altında ki zemin sallanmaya başladı. Rose ile kendimizden emin şekilde onlara bakarken, iki kadın neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Beni tanısalardı buraya elimi kolumu sallayarak gelmeyeceğimi bilirlerdi. Hemen arkamda kalan geniş avluda yüksek gürültü koptu. Hemen ardından yeri sarsan bir kükreme. "Herhalde tek başıma geleceğimi sanmıyordunuz.." Ellerimi iki yana açıp sinsice gülümsedim. Büyük teyzemin bir diğer sözü de 'Akılsız dostun olacağına akıllı düşmanın olsun'du. Bu tam olarak ben oluyordum. "Değil mi?" dedim. Diana kollarını göğsünün altında birbirine dolarken Marlie ile bakıştı. Marlie, usulca başını sallayıp Vay be tarzında ki yüz işaretiyle ellerini birbirine çırptı.

"Güzel taktik ama yeterli değil. Hiç.." Etrafına umursamazca göz atıp tekrar bana döndü. Çenesi hafif kalkık kendini beğenmiş tavrına bürünmüştü. "Buranın sessiz olduğunu düşündün mü peki?" dedi.

"Evet! Şahsen ben düşündüm. En son baktığımda da hemen yukarıda bizimkilerle savaşıyorlardı." dedi Rosa melodik sesiyle. Buraya yalnız gelecek değildim özellikle de üç ayrı ırkın birleşimiyle olan ordu varsa... "Birazını burada bırakmalıydın Marlie.." Ayıplarmış gibi başını iki yana sallayarak cık cıkladı. Diana'nın gözleri büyürken şaşkınlığının yanında tedirginliğini görebiliyordum. Marlie dudağını dişleyip tekrar etrafa göz attı. "Birileri size yardım etmiş." Tam üstüne basmıştı. Drax bana kehanetimi verdikten sonra yemeyip içmeden onu çözmekle uğraşmıştım. Umarım doğru çözmüşümdür.

Zeminin sarsılmasından arkamda ki varlığın adım attığını hissedebiliyordum. Hemen arkamda duran Mirachupa'nın sert nefesi sırtımdan ağrı çarptı. Rose ile iki yanımızda duran at boyutunda ki Elchupa'lar genizden gelen bir hırıltı saldı. Kırmızı gözlerle bakıştığımda bağlılığı gördüm. Mirachupa'ya nasıl bağlıysalar banada bağlıydılar.

"Akıl edip, hazırlıklı gelmene takdir ederim... Sevgili Seçilmiş." dedi Marie, melodik sesi kendi gibi ilgi çekiciydi ama kırmızı ve parlak bir elmanın içinde kurtcuk olmadığını göstermezdi. "Ama sıkılmak üzereyim." Mızmız tavrı onu küçük bir kız gibi gösterdi. Kaç yaşında olduğu merak etmiyor değilim. Genelde aşırı özgüvenli kötüler bu karakterde oluyordu. Kulakları sağır eden tiz ses toprak tavandan parçalar dökülmesini sağladı. Dev kan soluyan çığlığı ardından kanatlarını açıp bir kaç kere çırptı. Ardından her şey saniyeler içinde gerçekleşti. Mirachupa'nın üstüne atlayan kan soluyanın ardından erler birbirinin üstüne atladı. Ortalık anında kıyamet gününe döndü. Rose'la hançerlerimizi çekip büyük köprüde koşmaya başladık. Diana zehirli pençelerini çıkarıp kükrerken, Marie ellerini iki yanına açıp karanlığı ile uzun hançer oluşturdu. Sıçrayıp Diana'nın üstüne atladım. Hançerimi göğüs hizasına savurduğum an geri çekilip sıyrılmasını sağladı. Ayaklarım zemini bulduğu an dizlerimi kırıp kendi etrafımda dönerek karnına diğer hançerimi savurdum. Sıçrayıp öne doğru takla atarak hançerimden kurtuldu. Rose savurduğu hançeri ile Marie'nin hançeriyle çarpıştı. Art arda hançerler birbirine çarptı. Marie bir hançerini geri çekip elini Rosa doğru savurduğunda sarmaşıklar fırladı. Diğer tarafıma takla atan Diana ayakları yere değdiği an bana tekmesini savurdu.  Rosa doğru sıçrayıp takla atarken bir yandan da gelen tekmeye hançerimi savurdum. Bacağını kesen hançerin zehri anında tenini yakarken Diana çığlık atarak geri çekildi. Rosa doğru savrulan bedenimi kendi etrafımda döndürüp Marie'nin sarmaşıklarına hançerlerimi savurdum. Karanlık büyünün ve özel dövülmüş büyülü hançerin ışığı birbirine savaş açar gibi karıştı. Ortadan ikiye kesilen sarmaşıkların geri kalanı geri çekilirken Rosa kırdığı dizleri ile kendi etrafında dönüp Marie'nin bacağına hançerlerini savurdu. Aynı manzara onda da görüldü. Eti kesilip zehir bedenine akarken kükreme karışımı çığlığı ile geri çekildi. O sırada Diana'nın Rosa attığı tekme ile Rosa, bana doğru savrulup ikimizde sütuna çarptık. Bedenimden gelen çatırdama ile bir iki kemiğimin çatladığını anladım. İnlememi tutup Rosa'la birbirimizi destek olarak saniyeler içinde ayağa kalktık. Omuzlarımı oynatarak kemiklerimin yerine otumasını sağladım. Bunu yaparken keskin sızının yanında çatırdama sesi geldi.

VAHŞİ AVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin