Multimedya; Alexa Foster
İyi okumalar!! ^.^
Andre geniş ağaçların arasında dört ayak üzerinde dolaşıyordu. Oldukça huzurluydu. Özellikle de orman sakin olduğu vakitlerde huzuru iliklerine kadar hissediyordu. Patilerinin altında ezilen toprağın enerjisi bedenine yayıldı. Çevresinde yayılan bol bol pozitif enerji de rahatlamasına büyük katkı sağlıyordu. Kurtlarda olan bir diğer özellik enerji ölçmeydi. Karşınızda ki kişinin enerjisiyle kendilerine tehdit oluşturup oluşturmadığını anlayabilirlerdi.
"Dostum biraz hareket etsene!!" Evan üstünden atlarken heyecanla bağırdı. En hareketli ve heyecanlı kurda o sahipti. Andre onun bu haline göz devirirken kulakları dikili etrafı dinliyordu. Dallas ve Nolan nehir tarafında kendileri ise daha doğu taraftaydı. Peter ve Bethany iç kısımlardaydı. Bölge asla yalnız kalmazdı. Hangisi müsaitse muhakkak ormanda gezinirdi. Özellikle alfa bölgeden asla çıkmazdı. Ivan bu ara kadınının dibinden ayrılmıyor olsada çoğunlukla ormandaydı.
"Rahat dur Evan." Önünde ki kütüğe hiç zorlanmadan zıpladı. "Enerjini karşına çıkan düşmene sakla." Evan onu çokta takmıyormuş gibi kütüğün üstünden diğer tarafına atladı. Koyu kürkünün aralarında dolaşan kızıl hareler ona kız kardeşini hatırlatmıştı. Şuan uyku modunda olmalıydı. Kıvırcık, kabarık saçları ile Andre'nin gözünde koyundan başka bir şey değildi. Küçük tatlı etrafta hoplayan merinos koyun. Eşi her fırsatta bölgeye girip kardeşinin dibinden ayrılmaması sinirini bozuyordu.
Panselinós kabilesine sınır olan çökük alanın kuzey doğusunda gezinmeye başladılar. Bu ara sesleri çıkmıyordu. Çökük alanın karşı tarafında hareketlenme hissettiğinde Andre göz devirip şom ağızlı olduğunu düşündü. Bakışlarını karşı tarafta ki ağaçların arasında süzülen dişi kurda çevirdi.
Diana..
Kız kardeşinin canını sıkan dişi kurt. Grimsi tüylerinin aralarında siyahlık vardı. Masmavi gözlerinin aralarında kehribar rengi dolaşıyordu. Üstüne sinmiş çiğ et kokusu yeni avlandığını gösteriyordu. Vahşi ve merhametsiz ruhlara sahiplerdi. Bu yüzden Panselinós kabilesini sevmezlerdi. İyi savaşçılara sahip bu kabile merhametten yoksundu. Avlarıyla oynamayı çok severlerdi. Avlarının içinde farklı ırklar olduğu gibi masum insanlarda vardı.
"Heyy yakışıklı!" Zihninde yankılanan zehirli ses ile Andre hırıldadı. Melodik sesi siren sesi gibi tatlı ve zehirliydi. Boğazınıza saldırmadan önce tatlı sesiyle zihninizi bulandırırdı.
"Ne var Diana?!" Sert sesiyle karşılık verdi. Heybetli bedenini iyice kabarttı. Siyaha yakın tüylerini babasından almıştı.
Benjamin Evans. Kyle Evans'ın ağabeyi. Panselinós kabilesi ile olan küçük savaşta hayatını kaybetmişti. Sürünün en kıymetlilerindendi. Eşi Olivia'nın acı çığlığı dikkatini dağıtmış ve ölümüne neden olmuştu. O öldükten sonra Ivan Olivia'yı himayesine almış korumuş kollamıştı. Olivia, Ivan'a karşılık olarak diğer küçük kardeşlerini, Luca ve Lexi'yi dünyaya getirmişti.
Geçmişin hayaletlerini silkelenerek üstünden attı Andre.
"Sakin ol koca oğlan. Sadece nasılsın diyecektim." Cilveyle kıkırdadı. Çökük alana patisini atacağı sıra Andre öfkeyle kükredi. Diana irkilerek geri çekilmesine rağmen eğlenen gözlerle bakıyordu.
"Sakın!! Haddini aşma Diana!" Evan Andre'den önce öfkeyle atladı. Andre ona yandan bakış atınca geri adım attı. Andre sürünün gelecekte ki alfasıydı. Ağırlığı, dominantlığı buradan geliyordu. Alexa erkek olsaydı sürünün alfası o olacaktı. Dişi olduğu için gelecekte eşinin sürüsüne katılıp sürünün lunası olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAHŞİ AV
FantasyAlexa, annesiyle birlikte yeni taşındığı kasabada geçmişi hakkında öğreneceği bilgiler ile alışık olduğu dünyası başına yıkılır. Bunun yanında kasabada alışık olunmayan cinayetler kasaba halkını rahatsız ettiği gibi sürekli karşılaştığı cesetler Al...