İyi okumalar!! ^,^Genç adam sevdiğinin suya gömülen bedenine endişeyle bakmakla yetindi. Karanlık su bir bir narin bedeni içine alıp yok etti. Arkasından gitme isteğiyle doluydu ama yapamazdı. En ufak hatasıyla ölümüne sebep olabilirdi. Tek çaresi ne yaptığını bildiğine inanmak ve ona güvenmekti. Yine de göğsünü sıkıştıran rahatsızlığı görmezden gelemiyordu. Sıkıntıyla solurken gözlerini bir an bile sudan ayırmaması buna kanıttı. Risk almak bazen gerekliydi ama ya yanlış yaptılarsa. Karanlık suda bir tek bile yaşam belirtisi yoktu. Sanki daha demin sevdiği suya atlayıp karanlığa gömülmemişti. Hiç var olmamış gibi yoktu.
"Bu göl hiç hoşuma gitmedi." dedi kendi kendine. Baktıkça kendine çeken bir enerjisi vardı gölün. Ardında ne olduğunu bilmediğiniz karanlık sizi içine almak istiyor gibi çağırıyordu.
"Dik dik bakmayı kes Kaiden. İçine atlamandan korkuyorum." Raul kuzeninin omzunu sıkarak dikkatini kendine çekti. Daha deminden beri onu izliyordu ve hiç iyi görmüyordu. Eşi için endişelendiğini biliyordu ama göle baktıkça sanki zehirleniyormuş gibi bakışları dalgınlaşıyordu.
Kaiden, omzunu sıkan Raul ile daldığı düşüncelerden derin nefes alarak çıktı. Zihni yeni uyanıyormuş gibi anında algıları açıldı. Bakışlarını gölden Raul'a çekti. Çenesine kadar gelen saçlarını arkaya tarayıp yüzünü açıkta bırakmıştı. Bakışları tartarca kendisini süzüyordu. Eşi dışında bağ olmadan onu en iyi anlayan kişi oydu. Göle bakışını görmüş olmalıydı.
"Nefes almak için yüzeye çıkması gerekmiyor mu?" dedi tedirginliğini saklamaya çalışarak. Üstüne titreyen hali bunalttığının farkında ama elinde değildi.
"O bir melez Kaiden, merak etme. Alexa zeki olduğu kadar güçlüde." dedi rahatlatırca. Öyleydi de. İki sürünün güçlerinin yanında Alexa'nın keskin zekası ve gücü sayesinde bu kadar ilerleme kat edebilmişlerdi. Şimdi de istediğini alıp öyle eve döneceklerdi.
Yanlarına gelen Andre ile konu dağıldı. Andre'nin keskin bakışları etrafı tararken bedeni gergindi. Bir tuhaflığı fark etmiş gibiydi. "Hiç koku alamadığınızı fark ettiniz mi?" dedi bir yandan da gözlerini etrafta dolaştırırken. Kaiden ve Raul fark ettikleri gerçek ile bedenleri alarma geçti.
"Bu ne demek şimdi?" dedi Elena büyüsünü parmak uçlarına çağırırken. Büyüsü açıkta olan kol damarlarından beyaz ışık saçarak ilerleyip parmak uçlarına kadar ulaştı. Beyaz cadının soyundan geldiğinin kanıtıydı.
"Bu demek oluyor ki birileri geliyor." Kaiden sözünü bitirir bitirmez geniş alanı acı çığlık kapladı. Bütün herkes alarma geçerken onlara saldırmakta olan kan soluyanlara karşılık vermeye başladılar.
Kaiden Raul'un üstüne atlamakta olan kan soluyanı ilk saniyede fark edip silahını karın bölgesine doğru ateşlemeye başladı. Büyük silah sayesinde saniyeler içinde bir çok yara almasını sağlamıştı. İyiki bu silahlara bürünmüşlerdi zira yaratık bir pençe darbesi ile insan bedenini ikiye ayıracak güçteydi. Raul refleksle bulunduğu konumdan kaçarak yaratığın üstüne düşmesinden son anda kurtuldu. Teşekkür ederce bakıp Andre'ye yaklaşan iki yaratıktan birine saldırmaya başladı. Mermiler oldukça işe yarasada kesin çözüm değildi. Kurt ırkında olduğu gibi yaralarını iyileştirebilme özellikleri vardı.
Elena, üstüne atlayan yaratık ile çığlık attı. Pençesini savurmak için kaldırırken, parmak uçlarında ki büyüsünü yaratığın göğsüne doğrultup şok dalgasını yaydı. Yaratık bedenine aldığı elektrik dalgalarıyla tiz çığlığını salarak geriye uçtu. Bedeninden geçen elektrik dalgaları dışarıdan rahatlıkla belli oluyordu. Tüysüz bedenini yıldırım işareti gibi geçen beyaz elektrik dalgaları oldukça can yakıcı görünüyordu. Yaratığı bir süre etkisiz hale getirse de yeterli değildi. Kısa sürede kendini iyileştiren yaratık ile Elena karşı karşıya kaldı. Elena büyülü kelimeleri söyleyip yeni bir saldırı büyüsü hazırlarken yeterli süresi yoktu. Daha hızlı olan yaratık tekrar üstüne atılmıştı. Büyüsü engellenen Elena tekrar kendini yerde buldu. Pençesini geçiren yaratık ile yana kayarak sıyırmasını sağladı. Koluna aldığı sıyrık ile çığlık attı. Acı zonklamayla beraber bütün bedenine yayılıyordu.Acıdan gözleri yaşarmıştı. Tekrar saldırmakta olan yaratıktan kaçarken uzakta ki Rona güç dalgası yollayarak engelledi. O sırada toparlanan Elena ışık büyüsünü mırıldanmış yaratığın kafasına doğru nişan almıştı. Yaratık aldığı büyü ile anında taşa dönüşmüştü. Elena onu gerisinde bırakırken üstünden atlayıp kendisine koşan iki yaratıktan kaçmayı amaçladı zira tek yaratığı zor durdurmuşken iki yaratık ona fazlaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAHŞİ AV
FantasyAlexa, annesiyle birlikte yeni taşındığı kasabada geçmişi hakkında öğreneceği bilgiler ile alışık olduğu dünyası başına yıkılır. Bunun yanında kasabada alışık olunmayan cinayetler kasaba halkını rahatsız ettiği gibi sürekli karşılaştığı cesetler Al...